Godver, dacht dat jij ouder was dan DPquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent de oudste geloof ik. Moet je nagaan waar wij op uitkijken
.
Dit heb ik ook heel lang gedacht.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Godver, dacht dat jij ouder was dan DP30 ofzo.
Ik voel het zelf beterquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal je eens goed voelen HUEHEUHUEHUEHEUEUEHehuehueuhEHUE
24quote:
Uitverkocht toch?quote:
Feestjes in your pants ja. Voor de rest is het ook maar een nare sociale bijeenkomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ghehe. Nee, dat ook niet.
Feestjes zijn wel leuk
Maar da's weer een totaal andere generatie.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ey, s_z is de oudste hier hoor.
Geen idee, heb er sws geen geld voor.quote:
Ik ben wel ontwikkelder.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Godver, dacht dat jij ouder was dan DP30 ofzo.
Oh.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee, heb er sws geen geld voor.
gefeliciteerd broquote:
Ik heb geen feestje in mijn pants.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Feestjes in your pants ja. Voor de rest is het ook maar een nare sociale bijeenkomen.
Ik doe best wilde dingen soms.quote:
Gewoon gelijk terugkaatsen ook. Beetje om de hete brei heendraaienquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:30 schreef housesoftheholy het volgende:
Het frustreert je wel persoonlijk he
Lekker mad.quote:
Heb ze al in S&G gezetquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn daar foto's van?
Ik vraag dit voor een vriend.
Huilende meisjes neuken zonder Valentijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:32 schreef BozeHaas het volgende:
wil vanavond uitgaan maar is vast geen reet te doen op valentijnsdag
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Huilende meisjes neuken zonder Valentijn.
Ik ga volgende week pas weerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:32 schreef BozeHaas het volgende:
wil vanavond uitgaan maar is vast geen reet te doen op valentijnsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |