Ik heb in Venetië wel eens carnivale meegemaakt, dat was wel echt leuk om te zien.quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
voor mij is het altijd carnaval
Stappen heb ik ook een hekel aan gekregen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon stappen maar met één nummer op repeat en mensen in gekke pakjes.
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het een aantal jaar een kans gegeven, maar het bleef kut.
Ik waardeer het ook steeds minder.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stappen heb ik ook een hekel aan gekregen.
Dat lijkt me dan wel weer stoerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb in Venetië wel eens carnivale meegemaakt, dat was wel echt leuk om te zien.
Ik voel me er gewoon te goed voor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik waardeer het ook steeds minder.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
we worden oud jongens.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Stappen is alleen voor onpopulaire mensen leuk. Voor ons is het gewoon keihard werken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds minder.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zal je eens goed voelen HUEHEUHUEHUEHEUEUEHehuehueuhEHUEquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik voel me er gewoon te goed voor.
Zijn maar weinig dingen die wel goed genoeg voor je zijn. Dus jouw mening in deze heeft weinig waarde.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:27 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik voel me er gewoon te goed voor.
Jij bent de oudste geloof ikquote:
Ghehe. Nee, dat ook niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Liever blijf ik thuis en speel ik BF4 MAAR JA.
Of festivals.
ey, s_z is de oudste hier hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent de oudste geloof ik. Moet je nagaan waar wij op uitkijken
.
Hoe oud is hij dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent de oudste geloof ik. Moet je nagaan waar wij op uitkijken
.
Het frustreert je wel persoonlijk hequote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zijn maar weinig dingen die wel goed genoeg voor je zijn. Dus jouw mening in deze heeft weinig waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |