Ja ok. Maar dan zou je zeker nog wat moeten zien lijkt me. Dit is gewoon echt flawless.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wel liggend en ze rekt zich een beetje uit.
Ik ook, ik snap vanaf het begin gewoon niks van die huid...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:12 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind die 'slechte' foto ook echt iets neps hebben ofzo..
Ik kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat haar lijf er zo uit ziet, zo ziet mijn 40-jarige, niet-modellenlijf er niet eens uitquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, ik snap vanaf het begin gewoon niks van die huid...
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:16 schreef Moonah het volgende:
Ja potverdorie.... Daar gaat mijn zelfbeeld.
Untouched?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Tja. Unretouched Beyonce(in 2013 blijkbaar?)
Niet untouchedquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef CrashO het volgende:
[..]
Untouched?
Lijkt mij zeer verrotte belichting in combinatie met clownsmakeup...
Je kan aan de enorm witte vlek in het midden van haar gezicht zien dat er een witte spot/flitser vol op stond. Zo ziet iedereen er lelijk uit. Ik zie ook een grote schaduw links op die laatste foto terwijl haar gezicht links wel soort van belicht is. Stagaire die de belichting had opgezet?
niks mis meequote:
Jayne Mansfield disagrees:quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:42 schreef ChilllayD het volgende:
Lol zo ga je toch niet zitten eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |