Had sat nummer laatst in mn hoofdquote:
Het zit je wel heel diep he?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:36 schreef Heatseeker het volgende:
Huehuehue ik ben crew huehuehue van een internetforum huehuehue.
Welk forumquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:36 schreef Heatseeker het volgende:
Huehuehue ik ben crew huehuehue van een internetforum huehuehue.
komde uut helmond, maak nie uitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had sat nummer laatst in mn hoofd
Diep nee joh als je daar als tiener blij van wordt en je kan een goede bijdrage leveren aan de weblog moet je dat lekker doen.quote:
Niet doenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Ooit ga ik wel een poging doen om moderator te worden, als ze nodig zijn. Misschien.
Niet doen, word je zuur van.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Ooit ga ik wel een poging doen om moderator te worden, als ze nodig zijn. Misschien.
Gastquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helliemund
Komt laatst een Helmonder bij de gevonden voorwerpen, zegt ie "Ik heb werk gevonden, ik wil het graag inleveren"
[ afbeelding ]
We kunnen prima met onze postcount aantonen dat we geen leven hebben. Daar is die blauw naam niet voor nodig.quote:
Je doet wel alsof je lacht, maar ze heeft je al lang ingepalmd en je dient nu te luisteren naar haarquote:
Beetje druk maken wat anderen op een internet forum doen.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je doet wel alsof je lacht, maar ze heeft je al lang ingepalmd en je dient nu te luisteren naar haar.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je doet wel alsof je lacht, maar ze heeft je al lang ingepalmd en je dient nu te luisteren naar haar.
quote:
proestquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan zijn jullie als nog even groot.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als de keeper van Adoquote:
Gvdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil een huisje. Dus moet geld sparen voor uitzet. Maar wil ook tattoo uitbreiding, een nintendo 3DS etc. Maar denk dat ik dat allemaal niet doe en gewoon eens ga sparen voor een bank, wasmachine etc. Anders wordt dat echt nooit een keer wat.quote:
Ik zou voor uitzet gaan ipv nintendo en tattoo uitbreiding. Heb je niks aanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil een huisje. Dus moet geld sparen voor uitzet. Maar wil ook tattoo uitbreiding, een nintendo 3DS etc. Maar denk dat ik dat allemaal niet doe en gewoon eens ga sparen voor een bank, wasmachine etc. Anders wordt dat echt nooit een keer wat.
Die nieuwe 3ds wil ookquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil een huisje. Dus moet geld sparen voor uitzet. Maar wil ook tattoo uitbreiding, een nintendo 3DS etc. Maar denk dat ik dat allemaal niet doe en gewoon eens ga sparen voor een bank, wasmachine etc. Anders wordt dat echt nooit een keer wat.
Prioriteiten stellen. Wat wil je eerst, daar eerst voor sparen dus.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom denk je dat ik op LB zou wedden als ze met Nick de ring in gaat, zij heeft de broek aan, gooit mij door de hele tent heen en doet dingen met mij waar 50 shades of gray niets bij lijkt..
Haha Geo heeft 50 shades of grey gelezenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom denk je dat ik op LB zou wedden als ze met Nick de ring in gaat, zij heeft de broek aan, gooit mij door de hele tent heen en doet dingen met mij waar 50 shades of gray niets bij lijkt..
Details niet nodig. Wel lekker.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ja daarom, naja tattoo heb ik voor altijd en wil ik heel lang. Maar wil graag verhuizen, niet alsof het moet of dat ik hier verkeerd zit.. maar merk gewoon dat ik behoefte krijg aan mijn eigen ruimte. En heb steeds meer last van ruimtegebrekquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou voor uitzet gaan ipv nintendo en tattoo uitbreiding. Heb je niks aan
wat un hommoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Haha Geo heeft 50 shades of grey gelezen
Dan voor uitzet gaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daarom, naja tattoo heb ik voor altijd en wil ik heel lang. Maar wil graag verhuizen, niet alsof het moet of dat ik hier verkeerd zit.. maar merk gewoon dat ik behoefte krijg aan mijn eigen ruimte. En heb steeds meer last van ruimtegebrek
Echt hequote:
lol wut, nopequote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OoOoOoooooOOOooquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij het meeten liet je het boek zien![]()
_!
goed zoooquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jup. Toch maar eens serieuzer mee bezig gaan
Verjaardag + kerst cadeau's vragen voor je uitzetquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jup. Toch maar eens serieuzer mee bezig gaan
Echtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
_!
En je snapte de hint nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
_!
Gayyyyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen GHB in je drankje en dan 'help' ik je wel even naar het toilet![]()
![]()
Jij hebt wel meer gaatjes voor mijquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgende week heb ik wel een gaatje voor je.
Weetje hoe lang dat allemaal nog duurt? Daarbij vier ik dat soort dingen nooit uit bunding met mensen. Krijg al jaren lang vrijwel nooit meer cadeautjesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verjaardag + kerst cadeau's vragen voor je uitzet
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgende week heb ik wel een gaatje voor je.
quote:
Ik zeg bi, want ik geloof niet dat je een penor hebt.quote:
Dan kontje verkopen achter het stationquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje hoe lang dat allemaal nog duurt? Daarbij vier ik dat soort dingen nooit uit bunding met mensen. Krijg al jaren lang vrijwel nooit meer cadeautjes
dat geloof jij dan verkeerdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zeg bi, want ik geloof niet dat je een penor hebt.
Voorbinddildo vind ie ook fijnquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zeg bi, want ik geloof niet dat je een penor hebt.
wat? ik was je gewoon aan het trollen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En je snapte de hint niet, ik dacht dat ik slecht was in hints.. maar jij slaat alles.
Nee. Geld apart zetten iedere maand hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kontje verkopen achter het station
En ik wou rollen..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wat? ik was je gewoon aan het trollen.
Hij ook al...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Voorbinddildo vind ie ook fijn
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:48 schreef Fokker89 het volgende:
Nou LB is ook niet meer het onschuldige meisje van vroeger
Seks :squote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:48 schreef Fokker89 het volgende:
Goed planquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:49 schreef Amarantha het volgende:
Mijn motto gaat worden: Voor weinig geld mijn huis leuk inrichten
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij hebt wel meer gaatjes voor mij
Grote mond.. zondag gewoon weer naar de kerk in Zeeland om op te biechten dat ze een kusje op de wang heeft gekregenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:48 schreef Fokker89 het volgende:
Welke je niet had, is nu helemaal weg.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn reputatie, wat doen jullie ermee
OooooOooOooooOooooquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Welke je niet had, is nu helemaal weg.
HOMMO, niet eens tong.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Grote mond.. zondag gewoon weer naar de kerk in Zeeland om op te biechten dat ze een kusje op de wang heeft gekregen
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben nog steeds niet onschuldig
dan is je pikstraf voorbijquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Waarom moet ik je feliciteren
Sowieso, vragen of mensen je willen feliciteren
Wat is deze?quote:
Zegt Maartenquote:
gn baequote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:53 schreef DrNick het volgende:
Ik ga slapen. Beter is mijn aids morgen weg.
Wat dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:53 schreef DrNick het volgende:
Aidsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:53 schreef DrNick het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:53 schreef DrNick het volgende:
Ik heb longkanker volgens het internetquote:
Nawhquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb longkanker volgens het internet
Maar ben semi-verkouden ofzo, en mijn rus ging ineens pijn doen daarstraks
Minder bukken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb longkanker volgens het internet
Maar ben semi-verkouden ofzo, en mijn rug ging ineens pijn doen daarstraks
Die kunnen dezelfde ziekte krijgen als wat DrNick heeft.quote:
WOWquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:58 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Die kunnen dezelfde ziekte krijgen als wat DrNick heeft.
Nee sorry, op dit tijdstip moet je geen hoogwaardige gesprekken verwachten. In ieder geval niet van mij.quote:
Oh, ik had graag jouw theorieën over de mogelijkheden van kwantummechanica willen horen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:00 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee sorry, op dit tijdstip moet je geen hoogwaardige gesprekken verwachten. In ieder geval niet van mij.
quote:
Jong, oud, belegen, rare franse kaas of gewone hollandse kaas?quote:
De mogelijkheden zijn eindeloos, maar pas alleen zodra we we alles erover weten en kunnen controleren.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, ik had graag jouw theorieën over de mogelijkheden van kwantummechanica willen horen.
Jong belegen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:03 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jong, oud, belegen, rare franse kaas of gewone hollandse kaas?
Mosterd toch wel hé?
Valt niet te controlerenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
De mogelijkheden zijn eindeloos, maar pas alleen zodra we we alles erover weten en kunnen controleren.
Oké oké ben niet boos, beetje teleurgesteld wel. Ik drink bier nu.quote:
Welke smaak?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:05 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oké oké ben niet boos, beetje teleurgesteld wel. Ik drink bier nu.
Nog niet, zodra we dat kunnen zijn de mogelijkheden eindeloos.quote:
Ja fuck you wat verwacht je dan, rozebottel met mint chocolade en slagroomsmaak?quote:
BAVARIA, HEINEKEN, JUPILER?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja fuck you wat verwacht je dan, rozebottel met mint chocolade en slagroomsmaak?
Moet je lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:06 schreef FL_Freak het volgende:
ik luister nu meer hip hop dan andere muziek smaken. Wat is deze.
Schultenbräu... ik weet pauper en zo, maar het slokt goed weg. Het is momenteel niet anders.quote:
Het zijn allerlei kansen, willekeurig. Zal niet zo snel gebeurenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:05 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nog niet, zodra we dat kunnen zijn de mogelijkheden eindeloos.
Oja dat lus ik ook wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:07 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Schultenbräu... ik weet pauper en zo, maar het slokt goed weg. Het is momenteel niet anders.
Nee, ik weetquote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het zijn allerlei kansen, willekeurig. Zal niet zo snel gebeuren
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:08 schreef FL_Freak het volgende:
Het is nogal relatief zoals einstein zou zeggen.
Je bent zelluf relatief.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:08 schreef FL_Freak het volgende:
Het is nogal relatief zoals einstein zou zeggen.
Bijstand en zo je weet, oh nee vast niet maar nu wel dus.quote:
Bijstand?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Bijstand en zo je weet, oh nee vast niet maar nu wel dus.
Dat we met kwantumcomputers uitrekenen of schrodingers kat dit keer wel gaat leven?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:09 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, ik weet. Maar ik mag wel hopen op de intellect van de mensheid toch?
Ja?quote:
Inderdaad, maar ja dan is het als nog de vraag hoe we het gaan meten, want het veranderd zodra we gaan meten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat we met kwantumcomputers uitrekenen of schrodingers kat dit keer wel gaat leven?
Nee, kun je het in Mavo taal uitleggen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Hebben jullie gelezen over hyperloop?
Laatste keer dat ik over je leef struggles sprak had je wel een baan geloof ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Inderdaad, maar ja dan is het als nog de vraag hoe we het gaan meten, want het veranderd zodra we gaan meten.
Dat is wel anderhalf jaar geleden ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik over je leef struggles sprak had je wel een baan geloof ik.
Indeedquote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Inderdaad, maar ja dan is het als nog de vraag hoe we het gaan meten, want het veranderd zodra we gaan meten.
watskeburt? Ik herinnerde ook niets over van een verslaving afkomen enzulks of deel je dat niet meer hier..?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:14 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat is wel anderhalf jaar geleden ja.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:16 schreef Heatseeker het volgende:
Oh god, LB doet nu haar best om hyperloop in jip en janneke taal uit te leggen..
Lol nee dat heb ik nooit publiek gedeeld met FOK! maar ja dat klopt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
watskeburt? Ik herinnerde ook niets over van een verslaving afkomen enzulks of deel je dat niet meer hier..?
Ik dacht van wel...sorry! En cool welke opleiding?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lol nee dat heb ik nooit publiek gedeeld met FOK! maar ja dat klopt.
Ga nu een MBO opleiding volgen en zulks. Al een paar jaar clean nu.
Deze 4 dagen werken in dag naar school, maar ja ik ben bijna 33 en heb alleen Mavo dus alles is beter dan dat. En het lijkt me een leuke opleiding wat ik ook aan kan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik dacht van wel...sorry! En cool welke opleiding?
Nice! En anders zou je ook nog logistiek medewerker kunne ndoen (niveau 2). Is 1 jaartje en ook BBL.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Deze 4 dagen werken in dag naar school, maar ja ik ben bijna 33 en heb alleen Mavo dus alles is beter dan dat. En het lijkt me een leuke opleiding wat ik ook aan kan.
SpaceX wilt graag een hyperloop bouwen, een vacuümbuis waarin je met hoge snelheden kan reizen. Onlangs heeft dit project een grote bedrag geld ervoor gekregen, dus misschien wordt dit ooit werkelijkheidquote:lOp zaterdag 14 februari 2015 02:18 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zal het morgen googlen ok?
ICT is waar ik ooit begonnen ben, en waar mijn hart toch wel ligt. En computers fixen doe ik al jaren als hobby.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nice! En anders zou je ook nog logistiek medewerker kunne ndoen (niveau 2). Is 1 jaartje en ook BBL.
Niks voor niks FOK!kerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
ICT is waar ik ooit begonnen ben, en waar mijn hart toch wel ligt. En computers fixen doe ik al jaren als hobby.
Dan komt dat dus wel goedquote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
ICT is waar ik ooit begonnen ben, en waar mijn hart toch wel ligt. En computers fixen doe ik al jaren als hobby.
Klinkt goed, maar spreken we over reizen van stad naar stad, land naar land, continent naar continent of verder (space)? Wat voor een schaal moet ik hierbij denken?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
SpaceX wilt graag een hyperloop bouwen, een vacuümbuis waarin je met hoge snelheden kan reizen. Onlangs heeft dit project een grote bedrag geld ervoor gekregen, dus misschien wordt dit ooit werkelijkheid
Ja en als het goed eindelijk eens een diploma op zak hebben inclusief veel werk ervaring is mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan komt dat dus wel goeden drie jaar voorzien van werk is zeer fijn dan.
Ik denk gewoon eerst land naar land. Wordt vooral nu gemaakt om de goederenindustrie te verbeteren. Wel tof, heb je binnen no time echte verse producten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar spreken we over reizen van stad naar stad, land naar land, continent naar continent of verder (space)? Wat voor een schaal moet ik hierbij denken?
Niet graafschap college?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Daar hebben ze die opleiding nietquote:
Ik blijf sceptisch tot dat het echt op de markt komt en het betaalbaar is natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk gewoon eerst land naar land. Wordt vooral nu gemaakt om de goederenindustrie te verbeteren. Wel tof, heb je binnen no time echte verse producten.
Wel veel bontkraagjes hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:28 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Daar hebben ze die opleiding niet, anders was ik echt wel naar het graafschap gegaan.
Graafschap shawl om in Arnhem en het is maar 1 dag per week dus dat komt helemaal goed hoor. Ik zit dadelijk tussen de 17 jarige (niet verkeerd bedoeld natuurlijk) maar ik ben 33 dan. Ik red mezelf wel.quote:
Goed goedquote:
Elon Musk zorgt wel voor dat laatstequote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:28 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik blijf sceptisch tot dat het echt op de markt komt en het betaalbaar is natuurlijk.
Goed om te horen dat het met school en de liefde goed gaatquote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goed goedlig naast een snurkende boy dus dat is sowieso al goed.
School gaat ook goed! De discipline is alleen ver te zoeken
Truste toekomstige astronaut.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga ook pitten, trusten y'all
Ik heb het al 3 jaar niet gehadquote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:34 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het met school en de liefde goed gaat. Discipline moet je ook aanleren dat komt niet zomaar.
Ik heb het 25 jaar niet gehad, en nog veel moeite ermee...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb het al 3 jaar niet gehadhet is moeilijk
Freek vroeg ook al of ik met hem wilde gaanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nijnquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Freek vroeg ook al of ik met hem wilde gaan...
De volgende wordt geen FOK!ker, ik zie het wel.
Het internet zegt dat mijn rugpijn waarschijnlijk een verrekt spiertje is van het hoesten ofzoquote:
Plot twist: Nederland heeft ebolaquote:
Zomgquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Plot twist: Nederland heeft ebola
Een FOK!ker daten en dan klagen dat hij raar isquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Freek vroeg ook al of ik met hem wilde gaan...
De volgende wordt geen FOK!ker, ik zie het wel.
jaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:38 schreef richolio het volgende:
Vier je carnaval vanaf je kamer Fylax?
Loeminadie confirmed.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb er vandaag ook weer beetje last van ja
Aluhoedjes opquote:
Mag het hopenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Over iets meer dan een maand is het vast wel weer chill weer
Sowiesoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mag het hopen
Ben wel een beetje toe aan zon enzo
Omg jaquote:
Obamaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:19 schreef Amarantha het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1631492713658271 Haha wel tof dat Obama hier aan mee heeft gedaan
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:19 schreef Amarantha het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1631492713658271 Haha wel tof dat Obama hier aan mee heeft gedaan
Volgens mij is het een hele leuke vaderquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Obama lijkt mij zo iemand waar je prima een pilsje mee kunt nuttigen
Dat komt uit dat zelfde filmpje he..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:29 schreef DrNick het volgende:
Deze ook: https://vine.co/v/OPq02dpidBM
Dat geloof ik graag, maar toch, bepaalde dingen zal hij als vader toch niet kunnen doen. Bijvoorbeeld met zijn dochters naar het park o.i.d.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij is het een hele leuke vader
Dat is wel kut ja, maar lees net dat zijn 2 dochters wel een redelijk normaal leven hebben zoals andere tienermeisjes. Ik kan mij wel voorstellen dat hij dat wel heel belangrijk vindt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar toch, bepaalde dingen zal hij als vader toch niet kunnen doen. Bijvoorbeeld met zijn dochters naar het park o.i.d.
Maar mocht zoiets dan toch gebeuren, zijn er 10+ kleerkasten bij en maakt iedereen foto's. Zo iemand heeft natuurlijk 0.0 privacy.
Oh, heb hem niet gekekenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat komt uit dat zelfde filmpje he..
Mwoa, ik denk dat een ''normaal leven'' echt vies tegen valt. Neem bijvoorbeeld de kinderen van Willy en Maxima, ze zullen wel gewoon in een klaslokaal zitten, maar er zal toch anders met hen omgegaan worden omdat ze ''dochters van'' zijn. Daarnaast zullen er ook op die school heel wat beveiligers meegaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja, maar lees net dat zijn 2 dochters wel een redelijk normaal leven hebben zoals andere tienermeisjes. Ik kan mij wel voorstellen dat hij dat wel heel belangrijk vindt.
Pics gaarnequote:
INB4 rare, smerige meuk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Google maar op "leuk meisje met blauw haar"
Raar is mijn normaal, dus dat ik niet het punt. Hij is eerder te normaal voor me.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een FOK!ker daten en dan klagen dat hij raar is
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:43 schreef RockNijntje het volgende:
Hee Fylax, als wat ga jij verkleed, een 16-jarige?
Juh ik stond ook al even te genieten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:49 schreef Snowbells het volgende:
Het is echt lekker weer
3 minuten zonnestraal en ik heb weer sproeten
Ik ook niet , levensbedreigende taferelen buitenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik kom niet van mijn zolderkamer af
Deze man weetquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook niet , levensbedreigende taferelen buiten
Laat ze buiten maar lekker die optochten houdenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Deze man weetgewoon lekker veilig op de zolderkamer blijven FOK! ken
Hier ook jaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat ze buiten maar lekker die optochten houden
NepBrabant hier
Vreemd fenomeen is het hier. En dan is het niet eens carnaval zoals ze dat bijv in Italië vierenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hier ook ja
Heb er zelf niks mee maar een boel anderen in mijn omgeving wel
Dat is wel tof.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:07 schreef PowerLoungen het volgende:
En dan is het niet eens carnaval zoals ze dat bijv in Italië vieren
Leuk toch, sproetjes.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:49 schreef Snowbells het volgende:
Het is echt lekker weer
3 minuten zonnestraal en ik heb weer sproeten
Omdat alles onder de rivieren stil ligt en men 4 dagen lang laveloos zat is.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:23 schreef FL_Freak het volgende:
Ik snap soms niet waarom mensen boven de rivieren het niet mensen gewoon gunnen carnaval te vieren.
Andersom zou ik dat ook niet doen met feesten die wij weer niet zouden hebben.
/eindeserieusbericht
Jij als echt party animal zou dit moeten kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat alles onder de rivieren stil ligt en men 4 dagen lang laveloos zat is.
Goed punt wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij als echt party animal zou dit moeten kunnen waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |