Had sat nummer laatst in mn hoofdquote:
Het zit je wel heel diep he?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:36 schreef Heatseeker het volgende:
Huehuehue ik ben crew huehuehue van een internetforum huehuehue.
Welk forumquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:36 schreef Heatseeker het volgende:
Huehuehue ik ben crew huehuehue van een internetforum huehuehue.
komde uut helmond, maak nie uitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had sat nummer laatst in mn hoofd
Diep nee joh als je daar als tiener blij van wordt en je kan een goede bijdrage leveren aan de weblog moet je dat lekker doen.quote:
Niet doenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Ooit ga ik wel een poging doen om moderator te worden, als ze nodig zijn. Misschien.
Niet doen, word je zuur van.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Ooit ga ik wel een poging doen om moderator te worden, als ze nodig zijn. Misschien.
Gastquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helliemund
Komt laatst een Helmonder bij de gevonden voorwerpen, zegt ie "Ik heb werk gevonden, ik wil het graag inleveren"
[ afbeelding ]
We kunnen prima met onze postcount aantonen dat we geen leven hebben. Daar is die blauw naam niet voor nodig.quote:
Je doet wel alsof je lacht, maar ze heeft je al lang ingepalmd en je dient nu te luisteren naar haarquote:
Beetje druk maken wat anderen op een internet forum doen.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je doet wel alsof je lacht, maar ze heeft je al lang ingepalmd en je dient nu te luisteren naar haar.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je doet wel alsof je lacht, maar ze heeft je al lang ingepalmd en je dient nu te luisteren naar haar.
quote:
proestquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan zijn jullie als nog even groot.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als de keeper van Adoquote:
Gvdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil een huisje. Dus moet geld sparen voor uitzet. Maar wil ook tattoo uitbreiding, een nintendo 3DS etc. Maar denk dat ik dat allemaal niet doe en gewoon eens ga sparen voor een bank, wasmachine etc. Anders wordt dat echt nooit een keer wat.quote:
Ik zou voor uitzet gaan ipv nintendo en tattoo uitbreiding. Heb je niks aanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil een huisje. Dus moet geld sparen voor uitzet. Maar wil ook tattoo uitbreiding, een nintendo 3DS etc. Maar denk dat ik dat allemaal niet doe en gewoon eens ga sparen voor een bank, wasmachine etc. Anders wordt dat echt nooit een keer wat.
Die nieuwe 3ds wil ookquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil een huisje. Dus moet geld sparen voor uitzet. Maar wil ook tattoo uitbreiding, een nintendo 3DS etc. Maar denk dat ik dat allemaal niet doe en gewoon eens ga sparen voor een bank, wasmachine etc. Anders wordt dat echt nooit een keer wat.
Prioriteiten stellen. Wat wil je eerst, daar eerst voor sparen dus.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom denk je dat ik op LB zou wedden als ze met Nick de ring in gaat, zij heeft de broek aan, gooit mij door de hele tent heen en doet dingen met mij waar 50 shades of gray niets bij lijkt..
Haha Geo heeft 50 shades of grey gelezenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom denk je dat ik op LB zou wedden als ze met Nick de ring in gaat, zij heeft de broek aan, gooit mij door de hele tent heen en doet dingen met mij waar 50 shades of gray niets bij lijkt..
Details niet nodig. Wel lekker.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ja daarom, naja tattoo heb ik voor altijd en wil ik heel lang. Maar wil graag verhuizen, niet alsof het moet of dat ik hier verkeerd zit.. maar merk gewoon dat ik behoefte krijg aan mijn eigen ruimte. En heb steeds meer last van ruimtegebrekquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou voor uitzet gaan ipv nintendo en tattoo uitbreiding. Heb je niks aan
wat un hommoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Haha Geo heeft 50 shades of grey gelezen
Dan voor uitzet gaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daarom, naja tattoo heb ik voor altijd en wil ik heel lang. Maar wil graag verhuizen, niet alsof het moet of dat ik hier verkeerd zit.. maar merk gewoon dat ik behoefte krijg aan mijn eigen ruimte. En heb steeds meer last van ruimtegebrek
Echt hequote:
lol wut, nopequote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Haha Geo heeft 50 shades of grey gelezen
OoOoOoooooOOOooquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij het meeten liet je het boek zien![]()
_!
goed zoooquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jup. Toch maar eens serieuzer mee bezig gaan
Verjaardag + kerst cadeau's vragen voor je uitzetquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jup. Toch maar eens serieuzer mee bezig gaan
Echtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
_!
En je snapte de hint nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
_!
Gayyyyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen GHB in je drankje en dan 'help' ik je wel even naar het toilet![]()
![]()
Jij hebt wel meer gaatjes voor mijquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgende week heb ik wel een gaatje voor je.
Weetje hoe lang dat allemaal nog duurt? Daarbij vier ik dat soort dingen nooit uit bunding met mensen. Krijg al jaren lang vrijwel nooit meer cadeautjesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verjaardag + kerst cadeau's vragen voor je uitzet
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgende week heb ik wel een gaatje voor je.
quote:
Ik zeg bi, want ik geloof niet dat je een penor hebt.quote:
Dan kontje verkopen achter het stationquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje hoe lang dat allemaal nog duurt? Daarbij vier ik dat soort dingen nooit uit bunding met mensen. Krijg al jaren lang vrijwel nooit meer cadeautjes
dat geloof jij dan verkeerdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zeg bi, want ik geloof niet dat je een penor hebt.
Voorbinddildo vind ie ook fijnquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zeg bi, want ik geloof niet dat je een penor hebt.
wat? ik was je gewoon aan het trollen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En je snapte de hint niet, ik dacht dat ik slecht was in hints.. maar jij slaat alles.
Nee. Geld apart zetten iedere maand hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kontje verkopen achter het station
En ik wou rollen..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wat? ik was je gewoon aan het trollen.
Hij ook al...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Voorbinddildo vind ie ook fijn
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:48 schreef Fokker89 het volgende:
Nou LB is ook niet meer het onschuldige meisje van vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |