Ik kom zo..even Jinek kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:08 schreef Fylax het volgende:
ONZ / [GUTTER-FM] #73 Druk weekend op GutterFM
Luister mee
Fokker draait
Dacht even dat het weer reclame voor jezelf was.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:08 schreef Fylax het volgende:
Luister mee
Fokker draait
Nee hahaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dacht even dat het weer reclame voor jezelf was.
Ik kan nu niet luisteren. En ik ga vroeg slapen denk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:08 schreef Fylax het volgende:
Luister mee
Fokker draait
Nee Fokker.quote:
Ik weet niet wat hij draait, ga zo maar eens intunen.quote:
Verzoekjes van fielaks.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij draait, ga zo maar eens intunen.
en Horkjenquote:
Weltersuten man!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga vroeg naar bed dus ik kan helaas niet luisteren.
Praktisch denkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat LTKDV als een vrouw denkt.
Kraan zit perfect, kun je makkelijk van allebei de kanten bijquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Mooie keuken pik, maar wat is er met die kraan aan de hand? Ik kan daar niet tegen.
Andersom was echt kut geweest, tussen de kasten en het blad is de werkruimte waar je lekker kan snijdenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:15 schreef Mani89 het volgende:
Het is duidelijk dat die kraan hoort bij de rest van het aanrecht want ze hebben dezelfde kleur, dus hij moet gewoon andersom anders klopt het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |