Ik kom zo..even Jinek kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:08 schreef Fylax het volgende:
ONZ / [GUTTER-FM] #73 Druk weekend op GutterFM
Luister mee
Fokker draait
Dacht even dat het weer reclame voor jezelf was.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:08 schreef Fylax het volgende:
Luister mee
Fokker draait
Nee hahaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dacht even dat het weer reclame voor jezelf was.
Ik kan nu niet luisteren. En ik ga vroeg slapen denk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:08 schreef Fylax het volgende:
Luister mee
Fokker draait
Nee Fokker.quote:
Ik weet niet wat hij draait, ga zo maar eens intunen.quote:
Verzoekjes van fielaks.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij draait, ga zo maar eens intunen.
en Horkjenquote:
Weltersuten man!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga vroeg naar bed dus ik kan helaas niet luisteren.
Praktisch denkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat LTKDV als een vrouw denkt.
Kraan zit perfect, kun je makkelijk van allebei de kanten bijquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Mooie keuken pik, maar wat is er met die kraan aan de hand? Ik kan daar niet tegen.
Andersom was echt kut geweest, tussen de kasten en het blad is de werkruimte waar je lekker kan snijdenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:15 schreef Mani89 het volgende:
Het is duidelijk dat die kraan hoort bij de rest van het aanrecht want ze hebben dezelfde kleur, dus hij moet gewoon andersom anders klopt het niet.
Die brosversie van Milkaquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:44 schreef Specularium het volgende:
Ja dat is lekker, zo'n gore tuc erin,.
Ik vind dat deze GIF zijn uiterst houdbaarheid heeft overschreden.quote:
Dus volgens het quotum van Specu kan deze nog minstens 100x gebruikt worden?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dat deze GIF zijn uiterst houdbaarheid heeft overschreden.
Is ook het mindere deel van zijn carriere.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Minsten 400 keer, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus volgens het quotum van Specu kan deze nog minstens 100x gebruikt worden?
Gaan we regelenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Minsten 400 keer, wat dat betreft.
Meestal is dat het moment om het nog 100x te herhalen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon weer gaan slapen straks.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 08:47 schreef Peunage het volgende:
Zo opgefokt dat ik zelfs vandaag om 07:00 wakker word
Mij is er wel eentje beloofd. Heb net de brievenbus gecheckt, toen was ik heart-broken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie heeft er al een Valentijnskaart ontvangen vandaag?
Wie heeft je er een beloofd? Dan is het wel geen verrassing meer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij is er wel eentje beloofd. Heb net de brievenbus gecheckt, toen was ik heart-broken.
Als ik zeg wie me er een heeft beloofd is het geen verrassing meer voor jou!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie heeft je er een beloofd? Dan is het wel geen verrassing meer.
Jij niets gekregen van je vriend?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie heeft er al een Valentijnskaart ontvangen vandaag?
Die gaat haar nog verrassen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij niets gekregen van je vriend?
Denkcniet dat dat magquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een goed idee voor een weblog: allemaal selfies van jou met en zonder pet.
Nee, ik ben niet bij hem dit weekend. En jij en je vriendin?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij niets gekregen van je vriend?
Niet weblogwaardig tochquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet mogen?
Hangt er vanaf of je weet wat de verrassing is of niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gaat haar nog verrassen.
Maar is het wel een verrassing als je weet dat je verrast gaat worden?
Jij bent/ kent hem?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gaat haar nog verrassen.
Maar is het wel een verrassing als je weet dat je verrast gaat worden?
Als weblogger bepaal je zelf wat weblogwaardig is, en anders doet je publiek dat en ik denk dat je publiek dat graag zou zien.quote:
Dan ga ik ook verrast worden, want ik weet dat ik iets ga krijgen, maar nog niet wat ik ga krijgen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je weet wat de verrassing is of niet.
Ik was gisteravond bij haar. We zijn nog uit geweest.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet bij hem dit weekend. En jij en je vriendin?
Huh? Waaghals is haar vriend?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Matties van het ONZ Onderschriftentopic. Waaghals en ik, we go way back.
Romantisch hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik was gisteravond bij haar. We zijn nog uit geweest.
Vanmorgen had ze een lief ontbijt voor me. Straks komt ze hier.
zeker en vastquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Huh? Waaghals is haar vriend?
Weet je wel van wie en wanneer?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik ook verrast worden, want ik weet dat ik iets ga krijgen, maar nog niet wat ik ga krijgen.
Uiteraard, ik zei nog tegen die jongen: ga er voor! Als je maar jezelf blijft komt het goedquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Huh? Waaghals is haar vriend?
Ja, en vandaag.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet je wel van wie en wanneer?
Matchmaker johannes.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zei nog tegen die jongen: ga er voor! Als je maar jezelf blijft komt het goed
Op dit moment ben ik druk Specularium aan Mani te koppelen en Yasmin niet aan een neef van haar.quote:
Ieuwwww neven.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik druk Specularium aan Mani te koppelen en Yasmin niet aan een neef van haar.
Ga toch niet met familie trouwen man.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je geen knappe neven?
Goed bezig!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga toch niet met familie trouwen man.
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zei nog tegen die jongen: ga er voor! Als je maar jezelf blijft komt het goed
Hij is bovengemiddeld vergeleken met een fokker. En ik kan goed pannenkoeken bakken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat zou kunnen, misschien kan je in je eigen woorden uitleggen wat je te bieden hebt naast een bovengemiddelde pener uiteraard?
Aan wie biedt je je nou aan?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij is bovengemiddeld vergeleken met een fokker. En ik kan goed pannenkoeken bakken.
Jij moet niet alleen op vakantie, is gevaarlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens zijn jullie wel eens alleen op vakantie geweest?
Ik wel, paar jaar geleden toen het net uit was met mijn ex. Toen ben ik gaan interrailen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:19 schreef Yasmin23 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Door Europa? Hoe beviel het alleen weg zijn?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wel, paar jaar geleden toen het net uit was met mijn ex. Toen ben ik gaan interrailen.
Waarom?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij moet niet alleen op vakantie, is gevaarlijk.
Ja Europa, ben toen naar Berlijn, Praag, Wenen, Boedapest, Bratislava en Salzburg geweest. Ik heb toen bijna overal gecouchsurfed dus dan ben je weinig alleen, en in hostels ontmoet je ook snel mensen. De dagen dat ik echt alleen was voelde ik me wel eenzaam. Dat je dan niks kunt delen van wat je meemaakt, dat miste ik wel erg. Maar het was alsnog een mooie reisquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Door Europa? Hoe beviel het alleen weg zijn?
Ja dat laatste daar ben ik ook bang voor ja:p Maar heb je ook bij mannen in huis geslapen dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja Europa, ben toen naar Berlijn, Praag, Wenen, Boedapest, Bratislava en Salzburg geweest. Ik heb toen bijna overal gecouchsurfed dus dan ben je weinig alleen, en in hostels ontmoet je ook snel mensen. De dagen dat ik echt alleen was voelde ik me wel eenzaam. Dat je dan niks kunt delen van wat je meemaakt, dat miste ik wel erg. Maar het was alsnog een mooie reis
Ja, de meesten waren mannen. Maar ik ben een braaf meisje dus uiteraard is er niks gebeurd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat laatste daar ben ik ook bang voor ja:p Maar heb je ook bij mannen in huis geslapen dan?
Nee maar dat je dat durft. Zo bedoel ik het. Ik zou couchsurfen niet doen. De gedachte dat je bij iemand thuis bentquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, de meesten waren mannen. Maar ik ben een braaf meisje dus uiteraard is er niks gebeurd.
Haha oh, nee dat vind ik er juist zo leuk aan. Bij iemand thuis zijn, nieuwe mensen leren kennen en dat zij je op sleeptouw nemen in hun stad. Ik had daarvoor ook al gecouchsurfed en ook mensen bij mij thuis ontvangen, dus ik voelde me er wel goed bij.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar dat je dat durft. Zo bedoel ik het. Ik zou couchsurfen niet doen. De gedachte dat je bij iemand thuis bentMaar ken meerdere mensen die dat doen en die vinden het super vet.
Ben je wel eens bij iemand terecht gekomen waar je totaal geen klik mee had?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha oh, nee dat vind ik er juist zo leuk aan. Bij iemand thuis zijn, nieuwe mensen leren kennen en dat zij je op sleeptouw nemen in hun stad. Ik had daarvoor ook al gecouchsurfed en ook mensen bij mij thuis ontvangen, dus ik voelde me er wel goed bij.
Ja in Bratislava. Die gasten zaten ook aan de drugs en ik was bang dat ze me in mijn slaap zouden vermoorden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij iemand terecht gekomen waar je totaal geen klik mee had?
Zit nu te denken of ik maandag of dinsdag een ticket naar Thailand boek. Voor eind april en dan een maand.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar zou je heen willen dan, yasmin? En hoe lang?
Ben je daar toen gebleven?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja in Bratislava. Die gasten zaten ook aan de drugs en ik was bang dat ze me in mijn slaap zouden vermoorden.
Wow, dat is wel een reis van een ander kaliberquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zit nu te denken of ik maandag of dinsdag een ticket naar Thailand boek. Voor eind april en dan een maand.
Nee, ze heeft die gasten vermoord en de drugs meegenomen om ze voor te zijnquote:
Ja, nadat we uren op de Wii hadden gespeeld en ze me steeds probeerden aan de drank te krijgenquote:
Oh vet. Zal haar vragen als ze opduikt. Ja ben er nog nooit geweest maar heb verschrikkelijk veel behoefte aan warmte. Het is daar goedkoop. Makkelijk voor mensen alleen hoor ik van iedereen en de tickets zijn in de aanbieding:Pquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow, dat is wel een reis van een ander kaliber
Klinkt wel heel leuk. Uccie is ook vaak naar Thailand geweest dus die k ab je daar vast meer over vertellen.
Slimquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ze heeft die gasten vermoord en de drugs meegenomen om ze voor te zijn
quote:
Wel alleen op vakantie geweest?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben helaas nog nooit buiten Europa geweest
Daar gaat mijn mondaine imago.
Min of meer. Ik heb 5 maanden in Parijs gestudeerd maar de eerste twee weken dat ik daar was had ik nog geen colleges (eerst ook nog geen kamer) en ik kende er ook niemand dus toen ging ik maar in mijn eentje naar toeristische trekpleisters.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel alleen op vakantie geweest?
Vond je het niet een beetje ongemakkelijk om dat alleen te doen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Min of meer. Ik heb 5 maanden in Parijs gestudeerd maar de eerste twee weken dat ik daar was had ik nog geen colleges (eerst ook nog geen kamer) en ik kende er ook niemand dus toen ging ik maar in mijn eentje naar toeristische trekpleisters.
Uh ja, maar wat moest ik anders dan? Jechercheuncopain.fr bestaat niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vond je het niet een beetje ongemakkelijk om dat alleen te doen?
Hmmm ja idd. Uiteindelijk wel een goede tijd daar gehad?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uh ja, maar wat moest ik anders dan? Jechercheuncopain.fr bestaat niet.
Jawel hoor, op een gegeven moment leer je wel mensen kennen (vooral internationale studenten die in hetzelfde schuitje als jij zitten).quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm ja idd. Uiteindelijk wel een goede tijd daar gehad?
Misschien moet je iets zeggen van de moderator bingo, dat hij dan weer meepost.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat wel in Kingtown zijn hol kan.
Als je interessante johannes_vermeer jeugdherinneringen wilde lezen wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:25 schreef Uccie het volgende:
Ik voelde dat mijn aanwezigheid gewenst was.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je interessante johannes_vermeer jeugdherinneringen wilde lezen wel.
Ja heb in de wandelgangen gehoord dat jij bekend met Thailand bent:P Heb je tips waar ik echt heen moet als ik ga?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:25 schreef Uccie het volgende:
Ik voelde dat mijn aanwezigheid gewenst was.
As je mooie dingen wilt zien, het noorden, als je oo het strand wil liggen het zuiden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb in de wandelgangen gehoord dat jij bekend met Thailand bent:P Heb je tips waar ik echt heen moet als ik ga?
Die zijn alleen weinig echt toeristisch.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik draag graag het stokje over aan jouw Thailand herinneringen.
Je moet naar Panama, ik zie in jou ook wel een BNW topic.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb in de wandelgangen gehoord dat jij bekend met Thailand bent:P Heb je tips waar ik echt heen moet als ik ga?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet naar Panama, ik zie in jou ook wel een BNW topic.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet naar Panama, ik zie in jou ook wel een BNW topic.
Heb de tip gekregen om hier helemaal niets te boeken zelfsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
As je mooie dingen wilt zien, het noorden, als je oo het strand wil liggen het zuiden.
Google je hotels op locatie als het afgelegen ligt is het vaak mooi en betaal je de hoofdprijs qua vervoer. Je kan bijna alles wel lokaal regelen. Dus ik zou niet hier in NL allerlei dure excursies boeken.
Hotel voor de eerste nacht is wel fijn denk ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb de tip gekregen om hier helemaal niets te boeken zelfs
Ik ben ook wel naar niet toeristische dingen geweest ja!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zijn alleen weinig echt toeristisch.
Ja dat had ik zelf ook bedacht. Dat je dat tenminste hebtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hotel voor de eerste nacht is wel fijn denk ik.
En wat heb je gekregen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil mijn valentijn (hij weet zelf wel wie) erg hartelijk bedanken
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een ontzettend lieve kaart.
Met Mani in zijn onderbroek?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een ontzettend lieve kaart.
Geschoren beentjes en meer!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met Mani in zijn onderbroek?
De dag is nog niet voorbij.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, het was niet Mani. Valt me een beetje tegen maar goed, je moet ook met teleurstellingen leren omgaan.
Nog leuke dingen meegemaakt in de supermarkt? Irritante gillende kutkinderen, mensen die dwangmatig met elkaar het weer aan het bespreken waren?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:27 schreef Uccie het volgende:
Zoooo bijna alle boodschappen binnen, straks ronde twee. Maar eerst een grote beker thee.
Nee, wel een bejaarde die me omver duwde met een winkelwagentje en een neger die ketchup zocht.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog leuke dingen meegemaakt in de supermarkt? Irritante gillende kutkinderen, mensen die dwangmatig met elkaar het weer aan het bespreken waren?
Heb je die bejaarde toen in elkaar geslagen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, wel een bejaarde die me omver duwde met een winkelwagentje en een neger ketchup zocht.
Nee. Ik zei alleen dat als hij erlangs wilde het ook kon vragen, maar er kwam totaal geen reactie. Een andere mevrouw moest een beetje gniffelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je die bejaarde toen in elkaar geslagen?
Maar die ketchupneger heb je wel even een paar tikken verkocht?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee. Ik zei alleen dat als hij erlangs wilde het ook kon vragen, maar er kwam totaal geen reactie. Een andere mevrouw moest een beetje gniffelen.
Watermeloen tegen zijn kop gooien.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die ketchupneger heb je wel even een paar tikken verkocht?
Wat een kut stad.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Groningen hebben we geen negers in supermarkten.
Bordje bij de deur hangen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen negers in de supermarkt hebben?
Hier brengen ze alleen reclamefolders rondquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen negers in de supermarkt hebben?
quote:
Kom nooit in Groningen maar blijkbaar hangen er dit soort bordjes.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier brengen ze alleen reclamefolders rond
[..]![]()
Ach joh, over een paar jaar is Groningen alleen nog maar een gat in de grondquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kom nooit in Groningen maar blijkbaar hangen er dit soort bordjes.
[ afbeelding ]
Goed voor ze.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach joh, over een paar jaar is Groningen alleen nog maar een gat in de grond
Oke. Waar wil jij het over hebben?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen jullie je populistische gebral even voor jezelf houden?
Nergens over eigenlijk, ik was mijn kamer aan het opruimen en daar moet ik mee doorgaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Waar wil jij het over hebben?
Oh. Wat kom je hier doen dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nergens over eigenlijk, ik was mijn kamer aan het opruimen en daar moet ik mee doorgaan.
Wat moeten ze eigenlijk met carnaval in Groningenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nergens over eigenlijk, ik was mijn kamer aan het opruimen en daar moet ik mee doorgaan.
Het positieve sfeertje.quote:
Geen idee, carnaval is dom.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moeten ze eigenlijk met carnaval in GroningenAuto rijdt in op carnavalsoptocht
Ben ik het als Brabander mee eensquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen idee, carnaval is dom.
En die in Rio?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een beetje hossen en inhaken, dat is aan mij niet besteed.
Dat is Elfletterig niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij een foto van Elflettering post.
Ohjee.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:07 schreef LTVDK het volgende:
Even een breaking tussendoor: Schietpartij bij bijeenskomst cartoonist in Kopenhagen
Sterkte alvastquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohjee.
Straks heb ik helemaal geen tijd voor een romantische komedie.
Witte kippenborst zeker?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, ik ben niet zo mooi bruin.
twitter:rConflictNews twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 18:46:22Before Merkel the last German leader who was in Belarus was Hitler, and before Hollande - Napoleon. #Lukashenko on Vesti TV @russian_market reageer retweet
Niet nodig, ik kwam al zonder 'm eruit te halen.quote:
Is gewoon niet handig, moet dat weer in de was.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet nodig, ik kwam al zonder 'm eruit te halen.
Pragmatici.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is gewoon niet handig, moet dat weer in de was.
Daarom heb ik nooit een broek aan.
Godverdomme wat schattigquote:
Klinkt opwindend.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daarna gingen ze om die bloem vechten en scheurden ze elkaar helemaal kapot.
Geen idee hoe je daar bij komt Peunaga.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Yasmina heeft de NSFW gif er van.
Je moet Penage ook gewoon af en toe een tik geven.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee hoe je daar bij komt Peunaga.
Mooie photoshop.quote:
Peun Aga. Ze wil dat ik naar Agga kom hihaho.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee hoe je daar bij komt Peunaga.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Peun Aga. Ze wil dat ik naar Agga kom hihaho.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus? Moet jij dit moment weer verpesten?
Vanabond gewoon star wars kijken hommeltjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:27 schreef Peunage het volgende:
Ik heb nog wel een goede film voor jullie. The taking of Deborah Logan.
Waar?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vanabond gewoon star wars kijken hommeltje
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bestaat Mars amandel eigenlijk nog, dat vond ik altijd erg lekker.
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:04 schreef Mani89 het volgende:
Als ik ooit rijk wordt begin ik een caviaboerderij.
Dat deed ik speciaal om dat gifje weer eens te zien.quote:
We geloven het bijnaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat deed ik speciaal om dat gifje weer eens te zien.
Nee ik zit nu bij mijn moeder. Maandag ga ik pas. Vandaag wel mijn outfit samengesteldquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet jij niet verkleed als hipster zeemeermin ergens in Limboland staan hossen?
Pics. Ook van je outfit.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ik zit nu bij mijn moeder. Maandag ga ik pas. Vandaag wel mijn outfit samengesteld
Neen dan ben ik te gemakkelijk te herkennen straks.quote:
Ja vast, er lopen ongeveer een miljoen verklede idioten feestvierders door elkaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Neen dan ben ik te gemakkelijk te herkennen straks.
Nou misschien maandag voordat ik wegga.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja vast, er lopen ongeveer een miljoen verklede idioten feestvierders door elkaar.
Die zal ik je dmen.quote:
Kan ik verzoekjes doen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:00 schreef Fylax het volgende:
Voor de carnavalsliefhebbers, ik begin nu aan m'n carnavalsshow op gutterfm
Ok ik zou graag de Polonaise Hollandaise van mijn held Arie Ribbens horen.quote:
STaat in het lijstjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok ik zou graag de Polonaise Hollandaise van mijn held Arie Ribbens horen.
Ik ben even moed aan het maken...quote:
Wat ben jij toch een betrokken jongen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat leuk vindt.
Met een.paard is weinig mis...een zeekoe, dat is minder flatteus.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat leuk vindt.
Sorry.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een betrokken jongen.
Paard als geheel misschien, maar onderdelen van een paard zijn niet altijd flatteus.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een.paard is weinig mis...een zeekoe, dat is minder flatteus.
Nee ok...yasmin vergelijken met Glennis Grace gaat misschien ook wel héél ver.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Paard als geheel misschien, maar onderdelen van een paard zijn niet altijd flatteus.
Net een mooie reportage op tv over schietende agenten en de nasleep die voor menig agent een nachtmerrie blijkt.quote:
Het is altijd link om mensen met dieren te vergelijken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ok...yasmin vergelijken met Glennis Grace gaat misschien ook wel héél ver.
Pino?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:12 schreef Specularium het volgende:
Ik lees hier anders vaak over de link met de struisvogel.
Ok, hier, asjeblieft; reclamequote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:16 schreef Uccie het volgende:
Ik wil reclame...kan ik nibbits uit de keuken halen.
Is er een leuke film voor?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:16 schreef Uccie het volgende:
Ik wil reclame...kan ik nibbits uit de keuken halen.
Ik kijk Lincoln.quote:
Zowaar een kwaliteitsfilm op RTL7, maar ik zal wel veel te laat inschakelen.quote:
Ja begon 20u.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zowaar een kwaliteitsfilm op RTL7, maar ik zal wel veel te laat inschakelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |