Ik had het ook niet doorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik had het niet door tot jij mij quote DP
Het zal echt niemand uitmaken of je naar een moskee gaat, je vrouw een hoofddoek draagt of wat dan ook. Zolang je je aan de normen en waarden de samenleving houdt. Religie staat daar los van. Het is gewoon een slap excuus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
"Zolang jij mij niet accepteert, kan ik niet integreren."
Moet even denken, ik heb nog zo'n geweldige film. Ik vind die films waar je zo'n naar gevoel aan over houdt geweldig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jup, grauw en rauw. Prachtig. Precies waar ik van hou. Waarachtig.
Jawel. Maar goed, verder was ik een beetje aan het trollen, Denk komt nogal kneuzerig over.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het zal echt niemand uitmaken of je naar een moskee gaat, je vrouw een hoofddoek draagt of wat dan ook.
Onzin. Er is een ware noodsituatie in Nederland dmv de onderdrukking van moslim en de discrepantie jegens het krediet geven aan deze noodsituatie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het zal echt niemand uitmaken of je naar een moskee gaat, je vrouw een hoofddoek draagt of wat dan ook. Zolang je je aan de normen en waarden de samenleving houdt. Religie staat daar los van. Het is gewoon een slap excuus.
Oh oke, mijn empathisch vermogen schiet automatisch op slot als ik aan Denk denk (haha)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel. Maar goed, verder was ik een beetje aan het trollen, Denk komt nogal kneuzerig over.
Zowel van de pro's als de con's, ik word zo nu en dan vreselijk moe van mensen an sich. We hebben nu samen de bol, 2 is meer dan 1+1, we zijn het er alleen over eens dat je elkaar geen kwaad moet doen, maar zodra mensen groepen vormen ontstaat er een soort collectieve gekte en is elkaar de hersenen inslaan ineens geweldig of eervol.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Onzin. Er is een ware noodsituatie in Nederland dmv de onderdrukking van moslim en de discrepantie jegens het krediet geven aan deze noodsituatie.
Half 4?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:06 schreef eend112 het volgende:
Ik ga slapen, wekker gaat over 4,5 uur
Trusten!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:06 schreef eend112 het volgende:
trustequote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:06 schreef eend112 het volgende:
klopt, maar ze heeft echt nul komma nul verstand van computers. dus ook verschillende programma's installeren, drivers updaten, snelkoppelingen van websites op het bureaublad zetten, alles zodat zelfs een mongooltje zonder armen en benen er fatsoenlijk mee overweg kan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tegenwoordig installeren die dingen zichzelf toch?
Ik las daarnet dat jouw oma overleden was. Tenminste, dat zei jouw zus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klopt, maar ze heeft echt nul komma nul verstand van computers. dus ook verschillende programma's installeren, drivers updaten, snelkoppelingen van websites op het bureaublad zetten, alles zodat zelfs een mongooltje zonder armen en benen er fatsoenlijk mee overweg kan.
dan moet dat gebeurd zijn in de 20 seconden die ik nodig had om naar boven te gaan en mijn laptop aan te zettenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik las daarnet dat jouw oma overleden was. Tenminste, dat zei jouw zus.
Jeetje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan moet dat gebeurd zijn in de 20 seconden die ik nodig had om naar boven te gaan en mijn laptop aan te zetten
sinds wanneer is onze oma dood?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft geen baksteen naar me gooien? Alvast bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |