* tactical retreatquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Daar kan ik nog wel mee zonder![]()
Mij kan je raken met andere dingen.
je doet het er gewoon omquote:
Al geprobeerd. Mijn haar wordt geel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon je haar blonderen met waterstofperoxide en gaan met die handel
Niet vergeten daarna foto's in S&G te posten.
Het beste aan de film blijft toch de kleur. Er zit werkelijk geen enkele vrolijkheid in,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had ik net gehad dat stukje. Heb mezelf weer compleet voor schut gezet terwijl er een naast mij dapper bleef.
Ben je ook voor het verbieden van het woord "allochtoon"quote:
Een baksteen gaat wel pijn doenquote:
quote:
Nee, ik had het niet door tot jij mij quote DPquote:
Verbieden vind ik overdreven, maar het woord voegt verder weinig toe en klinkt negatief.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ben je ook voor het verbieden van het woord "allochtoon"
Dus buitenlander kan wel gewoon?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verbieden vind ik overdreven, maar het woord voegt verder weinig toe en klinkt negatief.
Da's altijd als je je haar blondeert in het begin. Je moet het daarna gewoon nog een keer blonderen. Er zijn zelfs speciale shampoos voor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Al geprobeerd. Mijn haar wordt geel.![]()
Die sg foto's, denk dat je dat toch maar moet vergeten hoor.
Ik vind het kortzichtig om waarde te hechten aan dingen als afkomst, huidskleur en dergelijke.quote:
Jup, grauw en rauw. Prachtig. Precies waar ik van hou. Waarachtig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het beste aan de film blijft toch de kleur. Er zit werkelijk geen enkele vrolijkheid in,
Ligt er aan hoe hard je gooit.quote:
mocro plsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het kortzichtig om waarde te hechten aan dingen als afkomst, huidskleur en dergelijke.
Kan hier echt met mijn hoofd niet bij, maar goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verbieden vind ik overdreven, maar het woord voegt verder weinig toe en klinkt negatief.
Oh jaquote:
Wil je alsjeblieft geen baksteen naar me gooien? Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hard je gooit.
Goede denkwijze.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het kortzichtig om waarde te hechten aan dingen als afkomst, huidskleur en dergelijke.
Ja.. nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's altijd als je je haar blondeert in het begin. Je moet het daarna gewoon nog een keer blonderen. Er zijn zelfs speciale shampoos voor.
Je mag die foto's ook gewoon DM'en.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:54 schreef deadprez het volgende:
"Nu krijgen deze mensen alleen negatieve berichten uit de media over de ander, terwijl ze nog nooit contact hebben gehad met 'allochtonen'. Kijk bijvoorbeeld naar Volendam of Limburg."
wat is dit voor gayass shitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |