quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:26 schreef deadprez het volgende:
en gelijk heeft ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Telegraaf
We onthouden wat we graag willen onthouden.quote:
Nooit, maar dat weet je zeker alquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat merk ik. Ben al enige jaren bezig met die 'retreat', vraag me af wanneer ik eens naar voren kan.
Heb het bericht verder niet gelezen.quote:
En ik heb geen idee waar het precies over gaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb het bericht verder niet gelezen.
Zelfs al zou de PvdA haar naam moeten veranderen, volgt er nog geen crisis, volgens mij heeft die partij al haar geloofwaardig wel verloren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
TelegraafSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Ik stop ermee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:28 schreef Willoow het volgende:
Op vrijdag 13 februari 2015 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat merk ik. Ben al enige jaren bezig met die 'retreat', vraag me af wanneer ik eens naar voren kan.
Nooit, maar dat weet je zeker al
SamsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Telegraaf
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Of geen grijze wollen sokken partijquote:
Het kan erger.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Of geen grijze wollen sokken partij
D66 bijvoorbeeld
Ik heb het ook wel is ondervonden met vrouwen hoorquote:
Het blijft voor mij toch kiezen tussen kwaden. Maar D66 valt nog wel iets mee ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Of geen grijze wollen sokken partij
D66 bijvoorbeeld
'Raak de vijand waar hij/zij het zwakst is' .quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel is ondervonden met vrouwen hoor![]()
Niet alleen mannen zijn slachtoffer
Had ik net gehad dat stukje. Heb mezelf weer compleet voor schut gezet terwijl er een naast mij dapper bleef.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat boek is ook erg goed. Die film, vooral die scene in dat huis met die kelder vond ik erg spannend.
Waarom? Gewoon je haar blonderen met waterstofperoxide en gaan met die handelquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wil het ook wel maaris heel moeilijk. Wordt ook vaak afgeraden. Als ik het doe ben ik al snel 150euro kwijt..
Daar kan ik nog wel mee zonderquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
'Raak de vijand waar hij/zij het zwakst is' .
Dus ik geef je de ruimte, als je maar weet dat als je te ver gaat de schaar door de kabel van GTST gaat.
huehuequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |