quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oooh jij hebt het over natuurlijk grijs zij, op die foto is het geverfd. Daar had ik het over.
Als het echt te erg is kan je het weer verven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jaaa. Maar dan ga je toch denken, staat het wel... past het wel bij mij... Ga ik geen spijt krijgen..
Ik heb van mezelf ook krullen. Dus dan pakt het ook weer anders uit.
Nee, administratie. Maar iedereen ziet er best netjes uit daarquote:
Als er een god zou zijn, heeft ie wel iets walgelijks bedachts ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tja. Als er een Schepper is, dan sta ik achter je en wijs ik - met mijn meest norse blik - boos naar hem terwijl jij je beklacht doet. Meer kan ik niet voor je doen.
Mijn moeder is ook nog steeds niet grijs.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Ja, ik had het over natuurlijk die kleur worden.
Ik ga binnekort gewoon weer wat blonder en hopen dat mn haar snel groeit. Dan heb ik weer lekker een bos shakira krullen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als het echt te erg is kan je het weer verven.
[..]
Nee, administratie. Maar iedereen ziet er best netjes uit daar
[..]
Als er een god zou zijn, heeft ie wel iets walgelijks bedachts ja.
Maar het is niemands schuld behalve evolutie.
Aangezien jij van die programma's houdt, weet ik een leuk feitje voor je. Bij de meeste dieren - zowel man als vrouw - als de een onvruchtbaar raakt, door leeftijd, sterft het. De mens is het enige dier op Aarde waarbij de vrouwen veel eerder onvruchtbaar raken - mannen kunnen op hun 90ste in theorie nog kinderen op Aarde zetten - maar gaan niet dood. Als je kijkt naar de natuur is dat heel wonderbaarlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:04 schreef Willoow het volgende:
Als er een god zou zijn, heeft ie wel iets walgelijks bedachts ja.
Maar het is niemands schuld behalve evolutie.
Ja, dat gaat hem daar niet worden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ga binnekort gewoon weer wat blonder en hopen dat mn haar snel groeit. Dan heb ik weer lekker een bos shakira krullen.![]()
Haha ik zie al een administratief medewerker met roze haar.
Gun het ons ook. Hebben wij nog een paar jaar rust na dat maandelijkse feest.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien jij van die programma's houdt, weet ik een leuk feitje voor je. Bij de meeste dieren - zowel man als vrouw - als de een onvruchtbaar raakt, door leeftijd, sterft het. De mens is het enige dier op Aarde waarbij de vrouwen veel eerder onvruchtbaar raken - mannen kunnen op hun 90ste in theorie nog kinderen op Aarde zetten - maar gaan niet dood. Als je kijkt naar de natuur is dat heel wonderbaarlijk.
Ik zou niet anders durven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gun het ons ook. Hebben wij nog een paar jaar rust na dat maandelijkse feest.
Goedzo.quote:
Moet je doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:57 schreef DjeDje het volgende:
Dit zou ik ook nog graag willen.![]()
[ afbeelding ]
Meest gevaarlijke wat er is he immers. Ik zou nog liever meegaan op zo'n diepzee expeditie buiten zo'n boot (dan klappen eerst mijn aderen en vervolgens ook mijn kop wel uit elkaar) dan - als er ergens vrouwen zijn - iets anders te beweren. 'Most Deadliest' heb je tegenwoordig op National Geographic Wild, ik heb wel geen PhD in de biologie, toch heb ik mijn gebruikt om vrouwen op dat lijstje te krijgen.quote:
Ik benquote:
The road.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben
[ afbeelding ]
aan het kijken Frank.
Rete spannend man man man kan slecht handelen.
Wil het ook wel maaris heel moeilijk. Wordt ook vaak afgeraden. Als ik het doe ben ik al snel 150euro kwijt..quote:
Grijs haar zou jij trouwens wel staan. Alweer even geleden hoor, maar ik zag je eens in US voorbij komen, zou je geen tiener schatten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wil het ook wel maaris heel moeilijk. Wordt ook vaak afgeraden. Als ik het doe ben ik al snel 150euro kwijt..
Ohja haha. Met dat mn haar zo kort was. Nu weer korter..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Grijs haar zou jij trouwens wel staan. Alweer even geleden hoor, maar ik zag je eens in US voorbij komen, zou je geen tiener schatten.
Klopt, wij vrouwen houden ons stil en slaan onverwachts toe.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meest gevaarlijke wat er is he immers. Ik zou nog liever meegaan op zo'n diepzee expeditie buiten zo'n boot (dan klappen eerst mijn aderen en vervolgens ook mijn kop wel uit elkaar) dan - als er ergens vrouwen zijn - iets anders te beweren. 'Most Deadliest' heb je tegenwoordig op National Geographic Wild, ik heb wel geen PhD in de biologie, toch heb ik mijn gebruikt om vrouwen op dat lijstje te krijgen.
Dat nog niet zo zeer, jij had zo'n volwassen zweem over je heen. Voor de rest zag je er natuurlijk niet oud uit, dat nog niet eens, maar soms heeft iemand zoiets over zich heen. Net zoals sommige mensen eeuwig een jochie blijven, die kunnen 60 worden, maar toch blijven ze iets jongs houden. Jij hebt iets volwassen over je heen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ohja haha. Met dat mn haar zo kort was. Nu weer korter..
Maar bedankt!
Twijfel ook al lang of ik het nou moet laten groeien of toch kort.![]()
Heb toen eens dat boek Art of War gelezen en 'tactical retreat' (vrij vertaald) blijf ik toch een waardevolle tip vinden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Klopt, wij vrouwen houden ons stil en slaan onverwachts toe.
Werkt maar voor even, Wij onthouden alles.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb toen eens dat boek Art of War gelezen en 'tactical retreat' (vrij vertaald) blijf ik toch een waardevolle tip vinden.
geloof d'r niks vanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Werkt maar voor even, Wij onthouden alles.
Dat merk ik. Ben al enige jaren bezig met die 'retreat', vraag me af wanneer ik eens naar voren kan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Werkt maar voor even, Wij onthouden alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telegraaf
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |