Ja daaromquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je haar grijs maken is echt moeilijk wel![]()
Had toentertijd al heel veel gedoe om het felroze te krijgen
Mooi hoor, pics ?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je haar grijs maken is echt moeilijk wel![]()
Had toentertijd al heel veel gedoe om het felroze te krijgen
Wat gaat er allemaal nog veranderen dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Dan moeten jullie gewoon wachten. En niet bij me komen zeuren als er, behalve het haar, ook andere dingen veranderen.
Nee, ik ook niet. Je went er ook snel aan. Heb vroeger meerdere verschillende kleuren gehad.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Fel roze zal ik nooit gaan, dat je dat durft.
Licht roze vind ik dan weer wel mooi. Maar opzich vind ik niks meer raar haha
Nee.quote:
Ja, ook die eeuwige krans die je regelmatig weg moet scherenquote:
Mwah, het is voor ieder mens anders maar ik kan, zal je het meeste wel besparen - ze leest wel niet mee, maar dan nog -een klein voorbeeldje opnoemen dat ze tijdens de overgang zoveel bloedde dat ze gewoon op de bank zat en tig keer beschermd, nog bij opstaan een heel rode vlek in de bank zat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat gaat er allemaal nog veranderen dan?
Haha, normaal is niet leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Je went er ook snel aan. Heb vroeger meerdere verschillende kleuren gehad.
Nou is het al een tijd normaal
Je hebt ook mooi grijs, dat zilvere is inderdaad mooi. Helaas worden de meeste mensen peper- en zoutkleur grijs.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:57 schreef DjeDje het volgende:
Dit zou ik ook nog graag willen.![]()
[ afbeelding ]
O, ik kijk ernaar uitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, het is voor ieder mens anders maar ik kan, zal je het meeste wel besparen - ze leest wel niet mee, maar dan nog -een klein voorbeeldje opnoemen dat ze tijdens de overgang zoveel bloedde dat ze gewoon op de bank zat en tig keer beschermd, nog bij opstaan een heel rode vlek in de bank zat.
Een zogenaamd leuke opmerking als - dat is meer een tip voor de mannen - 'die bank moeten we morgen ook ritueel en grondig verbranden' wordt niet op de prijs gesteld.
Ja, zoiets wil ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:57 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja klopt, maar dat is een kwestie van verzorging van het haar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt ook mooi grijs, dat zilvere is inderdaad mooi. Helaas worden de meeste mensen peper- en zoutkleur grijs.
Ik kan met werk nou moeilijk 'raar' haar nemen. Anders deed ik dat welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha, normaal is niet leuk.
Ik heb nooit een "gekke" kleur genomen. Mn haar kan gewoon niks. Niet naar wit, niet naar grijs.
Goed, biologisch heeft het zo z'n nut natuurlijk, maar wat dat betreft, ik zou niet graag ruilen nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, ik kijk ernaar uit![]()
Dat hele ongesteld zijn slaat nergens op
Jaaa. Maar dan ga je toch denken, staat het wel... past het wel bij mij... Ga ik geen spijt krijgen..quote:
Horeca?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik kan met werk nou moeilijk 'raar' haar nemen. Anders deed ik dat wel
Mwah, je kunt er niet altijd wat aan doen hoor. Zo gaat mijn kleur meer naar die van mijn UI - leslie Nielsen toe - en mijn vrouw zie je het amper aan, hoewel we dezelfde leeftijd hebben. Zop grijs op die afbeelding, dan moet je ook een beetje mazzel hebben. Meeste mensen worden ofwel wit, ofwel 'saai' grijs.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is een kwestie van verzorging van het haar.
Het is gewoon niet eerlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed, biologisch heeft het zo z'n nut natuurlijk, maar wat dat betreft, ik zou niet graag ruilen nee.
Dat is vast niet zo lekker als RIJSTEPAPquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:37 schreef housesoftheholy het volgende:
heb echt de lekkerste rijstpudding ooit gemaakt
Tja. Als er een Schepper is, dan sta ik achter je en wijs ik - met mijn meest norse blik - boos naar hem terwijl jij je beklacht doet. Meer kan ik niet voor je doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het is gewoon niet eerlijkIk wil me niet eens voortplanten, zit ik er toch mee.
Oooh jij hebt het over natuurlijk grijs zij, op die foto is het geverfd. Daar had ik het over.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, je kunt er niet altijd wat aan doen hoor. Zo gaat mijn kleur meer naar die van mijn UI - leslie Nielsen toe - en mijn vrouw zie je het amper aan, hoewel we dezelfde leeftijd hebben. Zop grijs op die afbeelding, dan moet je ook een beetje mazzel hebben. Meeste mensen worden ofwel wit, ofwel 'saai' grijs.
Als je 50 jaar wacht dan zit je wel goed denk ikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:57 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |