Kan ook. Voordeel van redelijk kleurloos haar - maar ik ben nog steeds een jonge god trouwens, goden kunnen nu eenmaal van haarkleur wisselen - je kunt er alles in smijten, maar heel af en toe wordt het een raar kleurtje.quote:
Hij kan tenminste zijn haren verven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
volgend keer????
Verf jij je haar????
HOMO
Pittig rood. Of Kek paars.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan ook. Voordeel van redelijk kleurloos haar - maar ik ben nog steeds een jonge god trouwens, goden kunnen nu eenmaal van haarkleur wisselen - je kunt er alles in smijten, maar heel af en toe wordt het een raar kleurtje.
wowquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij kan tenminste zijn haren verven.
HOU NOU JE BEK.... ECHT HE... IK MEEN HETquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij kan tenminste zijn haren verven.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOU NOU JE BEK.... ECHT HE... IK MEEN HET
Mijn biljartballetje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey hey. Rustig aan hjb.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hou van rare kleurtjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan ook. Voordeel van redelijk kleurloos haar - maar ik ben nog steeds een jonge god trouwens, goden kunnen nu eenmaal van haarkleur wisselen - je kunt er alles in smijten, maar heel af en toe wordt het een raar kleurtje.
We kunnen hem niets kwalijk nemen denk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke boksballen moet je wel slaan. Tetou kon niet anders.
Speciaal voor jou zijn mijn billen vanavond even kaal als jouw koppie. Omdat ik van je houd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JIJ HELEMAAL GODVERDOMME...
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou van rare kleurtjes.
Ik wil het nou grijs verven.
Dat is dan weer wel heel geil frankiepankiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zijn mijn billen vanavond even kaal als jouw koppie. Omdat ik van je houd.
Dit doet me denken aan die ene keer dat..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK BEN RUSTIG... HEEL RUSTIG... ZEN... GODVERDOMME..... ZEN
leuk voor je...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:37 schreef housesoftheholy het volgende:
heb echt de lekkerste rijstpudding ooit gemaakt
Ril* Rijstepuddingquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:37 schreef housesoftheholy het volgende:
Srs.quote:
Ah nicequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:37 schreef housesoftheholy het volgende:
die avond tussen ons zou je voor je houdenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die ene keer dat..
*waterige beeld dat een flashback afspeelt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |