Heb jij kleine tieten ja?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:26 schreef DjeDje het volgende:
Jeetje hoth, je moet me wel hebben he. :s
Gooide je hem nou op slot of had ik een bug?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie gaan iets te snel, een tandje minder aub.
Betrek jij altijd alles op jezelf?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:26 schreef DjeDje het volgende:
Jeetje hoth, je moet me wel hebben he. :s
Kwadratischquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is nog iets dat ik heb overgehouden aan mijn studententijd, bier, welke temperatuur dan ook, kan ik altijd drinken, en het gebruik neemt altijd ,,, (godveromme ben weer een woordje kwijt - 2-4-16 etc.) toe.
Had ik ook iddquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gooide je hem nou op slot of had ik een bug?
Hier ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:26 schreef hoink581 het volgende:
Als er maar fatsoenlijke tepels op zitten om te likken.
Dat zit heel dicht bij elkaar, op slot, deleted, centraal, je kunt het praktisch allemaal aanklikken als je even niet oplet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gooide je hem nou op slot of had ik een bug?
inb4 zappa over enorme pepperonitepelsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:26 schreef hoink581 het volgende:
Als er maar fatsoenlijke tepels op zitten om te likken.
Jullie hadden een bug jaquote:
Oké, opa.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie gaan iets te snel, een tandje minder aub.
Je inspiratie kwam wel bij mij vandaan, dus ja, dit keer wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Betrek jij altijd alles op jezelf?
hehehquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
inb4 zappa over enorme pepperonitepels
Iedereen is toch Meloewa?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:27 schreef hoink581 het volgende:
Ik zie een toekomst als Meloewa 2.0 in DjeDje.
Dat is weer teveel van het goedequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:27 schreef housesoftheholy het volgende:
inb4 zappa over enorme pepperonitepels
Jij bent mij maal 2.quote:
dat kan jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik verveel, kan je haxball room openen?
Wie is meloewa?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:27 schreef hoink581 het volgende:
Ik zie een toekomst als Meloewa 2.0 in DjeDje.
Klein maar fijn toch.quote:
Meloena is twee handen vol.quote:
Extra aandacht voor je tietjes, ik help graag.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je inspiratie kwam wel bij mij vandaan, dus ja, dit keer wel.
Jij verwart me met die ouwe kale, ik ben een gespierde, zwartharige jonge god.quote:
Hahahahaquote:
zat kwijlend te lezen, ben trots op jequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:30 schreef eend112 het volgende:
Houses ik heb die spitsessie gewonnen toch
hjb dikkequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij verwart me met die ouwe kale, ik ben een gespierde, zwartharige jonge god.
Ik ga voor blond haar, sorry.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij verwart me met die ouwe kale, ik ben een gespierde, zwartharige jonge god.
Nouhou. Nu stoppen hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Extra aandacht voor je tietjes, ik help graag.
volgend keer????quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan verf ik het volgende keer blond.
O, dan ga ik voor bruin haar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan verf ik het volgende keer blond.
denk het nietquote:
Kan ook. Voordeel van redelijk kleurloos haar - maar ik ben nog steeds een jonge god trouwens, goden kunnen nu eenmaal van haarkleur wisselen - je kunt er alles in smijten, maar heel af en toe wordt het een raar kleurtje.quote:
Hij kan tenminste zijn haren verven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
volgend keer????
Verf jij je haar????
HOMO
Pittig rood. Of Kek paars.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan ook. Voordeel van redelijk kleurloos haar - maar ik ben nog steeds een jonge god trouwens, goden kunnen nu eenmaal van haarkleur wisselen - je kunt er alles in smijten, maar heel af en toe wordt het een raar kleurtje.
wowquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij kan tenminste zijn haren verven.
HOU NOU JE BEK.... ECHT HE... IK MEEN HETquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij kan tenminste zijn haren verven.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOU NOU JE BEK.... ECHT HE... IK MEEN HET
Mijn biljartballetje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey hey. Rustig aan hjb.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hou van rare kleurtjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan ook. Voordeel van redelijk kleurloos haar - maar ik ben nog steeds een jonge god trouwens, goden kunnen nu eenmaal van haarkleur wisselen - je kunt er alles in smijten, maar heel af en toe wordt het een raar kleurtje.
We kunnen hem niets kwalijk nemen denk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke boksballen moet je wel slaan. Tetou kon niet anders.
Speciaal voor jou zijn mijn billen vanavond even kaal als jouw koppie. Omdat ik van je houd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JIJ HELEMAAL GODVERDOMME...
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou van rare kleurtjes.
Ik wil het nou grijs verven.
Dat is dan weer wel heel geil frankiepankiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zijn mijn billen vanavond even kaal als jouw koppie. Omdat ik van je houd.
Dit doet me denken aan die ene keer dat..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK BEN RUSTIG... HEEL RUSTIG... ZEN... GODVERDOMME..... ZEN
leuk voor je...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:37 schreef housesoftheholy het volgende:
heb echt de lekkerste rijstpudding ooit gemaakt
Ril* Rijstepuddingquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:37 schreef housesoftheholy het volgende:
Srs.quote:
Ah nicequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:37 schreef housesoftheholy het volgende:
die avond tussen ons zou je voor je houdenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die ene keer dat..
*waterige beeld dat een flashback afspeelt*
How, oke.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die avond tussen ons zou je voor je houden
Klopt. Ik wil er nu niet uitzien. Ik wil later kunnen terugkijken en denken: Wat dacht ik toen ik dat deed? met kleren en haar enzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Over een jaar of 20 haat je het.
Heb echt zin om te poepen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA... OK... SHITLIST... JIJ GAAT OP DE SHITLIST... VAN 2015...
Ik vind het wel grappig eigenlijk. Zou geen flauw idee hebben hoe je grijs haar moet krijgen eigenlijk want volgens mij is grijs juist geen kleur.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Klopt. Ik wil er nu niet uitzien. Ik wil later kunnen terugkijken en denken: Wat dacht ik toen ik dat deed? met kleren en haar enzo.
Ik wilde mn haar grijs verven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig eigenlijk. Zou geen flauw idee hebben hoe je grijs haar moet krijgen eigenlijk want volgens mij is grijs juist geen kleur.
Nee, ik heb geen zin om te spelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er al een haxball link of wat?
Klopt, al het pigment moet eruit. En het was dus rood, gaat moeilijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig eigenlijk. Zou geen flauw idee hebben hoe je grijs haar moet krijgen eigenlijk want volgens mij is grijs juist geen kleur.
quote:
Asblond, ik weet het weer, heet dat geloof ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Klopt, al het pigment moet eruit. En het was dus rood, gaat moeilijk
En de nummer 2 meldt zich aanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoofdletters zijn foutief
Hopelijk krijg je het voor elkaar om mijn username goed te schrijven in je Excel-bestandquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En de nummer 2 meldt zich aan
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je het voor elkaar om mijn username goed te schrijven in je Excel-bestand
Nee, dat is blond.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Asblond, ik weet het weer, heet dat geloof ik.
Uhm neh, ik ben van mezelf asblond. Ik wilde echt grijs. Maar daarvoor moet ik eerst mn haar bleken. En zo licht mogelijk maken. Ook was de kans groot dat t blauw uit kan slaan. Soms twijfel ik nog om een toner er over heen te gooien. Maarja... ik kan nooit lang hetzelfde haar hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Asblond, ik weet het weer, heet dat geloof ik.
Grijs wordt het vanzelf welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Uhm neh, ik ben van mezelf asblond. Ik wilde echt grijs. Maar daarvoor moet ik eerst mn haar bleken. En zo licht mogelijk maken. Ook was de kans groot dat t blauw uit kan slaan. Soms twijfel ik nog om een toner er over heen te gooien. Maarja... ik kan nooit lang hetzelfde haar hebben.
Je haar grijs maken is echt moeilijk welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Uhm neh, ik ben van mezelf asblond. Ik wilde echt grijs. Maar daarvoor moet ik eerst mn haar bleken. En zo licht mogelijk maken. Ook was de kans groot dat t blauw uit kan slaan. Soms twijfel ik nog om een toner er over heen te gooien. Maarja... ik kan nooit lang hetzelfde haar hebben.
quote:
Dan moeten jullie gewoon wachten. En niet bij me komen zeuren als er, behalve het haar, ook andere dingen veranderen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |