SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Haha ja PSV 2 verloren en 1 gelijk = kampioen door falen Ajax.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:23 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat Ajax punten weggeeft, die lampies zijn niks maar worden kampioen door het falen van Ajax.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax heeft dit moment meer punten dan vorig jaar. Dus wat lul je nou slap achterlijke
PSV is gewoon veel stabieler dan afgelopen seizoen, ze geven nu niet meer op bij wat tegenslag.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Ajax heeft meer punten dan vorig jaar
Nee. Ajax stond vorig jaar na 22 wedstrijden op 47 punten, nu op 22.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Daar ga ik even over nadenken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ajax stond vorig jaar na 22 wedstrijden op 47 punten, nu op 22.
huhquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ajax stond vorig jaar na 22 wedstrijden op 47 punten, nu op 22.
Het is zijn verjaardag, dan mag het.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zou wel blij zijn als Depay stopt met trucjes doen etc deze wedstrijd. Verliest te vaak de bal met dat gepingel.
hetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
De 3de doelpunt zal niet lang uitblijven.
Cocu heeft het eindelijk op de rails, nu hopen dat Memphis blijft of voor 50 miljoen wordt verkocht.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |