Een beetje een Barney Army drinkt natuurlijk, of trekt Febo-kroketten uit de muur, kan ook.quote:
Ik vind dit toch altijd wel zo'n onderontwikkeling manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vind sterke drank ook fucking smering meestal.
Daar word ik dus kotsmisselijk van.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou van cocktails. Die blijf je ook drinken.
Ik eet nooit kroketten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een beetje een Barney Army drinkt natuurlijk, of trekt Febo-kroketten uit de muur, kan ook.
4ebe?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef gers het volgende:
[..]
geen sterkte drank in huis hebben hoe moet je dan 4ebe husselen als ze langs komt?
Waarom?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dit toch altijd wel zo'n onderontwikkeling man.
O, maar ik ben dan ook broke.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vaak, meestal zo, dan maken de mensen de vergissing door van die goedkope sulfietenwijn te drinken. Als je prima wijn drinkt dan word je daar niet beroerd van.
Whisky of rum is ook lekker.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Same here. Vind sterke drank ook fucking smering meestal. Maar ja, je wordt er wel goed dronken van.
Omdat er zo onwijs veel verschillende smaken sterke drank zijn.quote:
4ebe niet kennenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
4ebe?
Mocht het nodig zijn, dan weet ik de Gall & Gall wel te vinden.
Ik kan wel Pisco Sour maken, da's een Peruaanse cocktail, lekker fris in de zomerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou van cocktails. Die blijf je ook drinken.
Feboquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een beetje een Barney Army drinkt natuurlijk, of trekt Febo-kroketten uit de muur, kan ook.
De beste chauffeurs doen 2 keer over hun theorie heb ik wel eens gehoordquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef richolio het volgende:
Toto ik ben bang dat ik Brad word.Ik ben al een keer gezakt voor mijn theorie, wat nou als dat nog eens een paar honderd keer gebeurt?
En straks word ik ook nog dik.
KROKETTEEEEENquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Past dat wel?
Oké, de sterke drank die ik geproefd heb vond ik over het algemeen smerig. Nu tevreden?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat er zo onwijs veel verschillende smaken sterke drank zijn.
Beetje hetzelfde als 'ik lust geen vis' of 'ik hou niet van fruit'.
Alleen gin welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Drinkt niemand nog gin tonics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |