Dat is toch juist logisch dan¿quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik verbaasde me even dat je hier aan het posten was want het is vandaag carnaval zeker?
Je komt vast wel binnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef DjeDje het volgende:
Het kan echt zo verschrikkelijk zijn geen 18 te zijn. Ivm met feestjes. Stomme overheid. Zowat al mn vrienden zijn 18+ en laten me alleen thuis zitten. Hommos.
Nou "hjb" is gewoon een leuke bijnaam.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen me zo
Wtf G als vrouw kom je gewoon overal binnenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef DjeDje het volgende:
Het kan echt zo verschrikkelijk zijn geen 18 te zijn. Ivm met feestjes. Stomme overheid. Zowat al mn vrienden zijn 18+ en laten me alleen thuis zitten. Hommos.
Lekker Bietje vingeren dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef DjeDje het volgende:
Oh zo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toen ik me dat herinnerde wel ja.
Troost je, een cliche waar je misselijk van wordt, maar oud kun je de rest van je leven nog zijn. Geloof me maar, je kijkt later warm terug op deze periode.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef DjeDje het volgende:
Niet dus.quote:
Kun je mooi foto's maken voor S&Gquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef DjeDje het volgende:
Oké.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NEE WANT HIJ IS JOUW BROER
Ik krijg van bier drinken altijd zin in mayonaise. Die zaansequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is nog iets dat ik heb overgehouden aan mijn studententijd, bier, welke temperatuur dan ook, kan ik altijd drinken, en het gebruik neemt altijd ,,, (godveromme ben weer een woordje kwijt - 2-4-16 etc.) toe.
Diepere inkijk voortaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet dus.![]()
Al paar keer geprobeerd, en steeds ID gevraagd. Nu ga ik die confrontatie niet meer aan. Alleen maar meer teleurstelling.
Nee tuurlijk snap ik dat. Maar het gaat me nu puur om de leeftijdsgrens.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Troost je, een cliche waar je misselijk van wordt, maar oud kun je de rest van je leven nog zijn. Geloof me maar, je kijkt later warm terug op deze periode.
Lekker bietje vingeren danquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kun je mooi foto's maken voor S&G.
Er zijn altijd manieren om binnen te komen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk snap ik dat. Maar het gaat me nu puur om de leeftijdsgrens.
Lekker bietje vingeren danquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:22 schreef voederbietel het volgende:
Zeur daar niet zo overquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat probeerde ik vroeger ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er zijn altijd manieren om binnen te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |