Tegenwoordig installeren die dingen zichzelf toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
tijd om de nieuwe laptop van mijn oma te installeren en uit te leggen hoe alles werkt.
misschien zie ik jullie in 2018 wel weer een keertje
Ja en dan moet je eerst alle zooi eraf knikkeren, en een fatsoenlijke virusscanner erop gooienquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tegenwoordig installeren die dingen zichzelf toch?
Kamn tegenwoordig zelf de computer leegmaken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en dan moet je eerst alle zooi eraf knikkeren, en een fatsoenlijke virusscanner erop gooien
ccleaner
malwarebytes
7zip
foxitpdf reader
Mijn vorige baantje was productiewerk en dat vond ik oprecht leuk. De sfeer was goed, en had een prima baas. Dan is het werk al veel makkelijker uit te houdenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, vooral als het vreselijk weer was, was het niet altijd even leuk. Maar het neerkijken op bepaalde banen is altijd onzin. Met name de banen die wat lager in aanzien staan, de ironie wil dat vaak die banen juist het beschaafde leven mogelijk maken.
En welk diploma heb jij dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Fylax het volgende:
Tsja we hebben ook laagopgeleiden nodig voor dat soort baantjes..
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat is een kitten frank.
Een kitten.
Bevalt het op de PC?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat is een kitten frank.
Een kitten.
Moest lachen om ccleaner.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en dan moet je eerst alle zooi eraf knikkeren, en een fatsoenlijke virusscanner erop gooien
ccleaner
malwarebytes
7zip
foxitpdf reader
Plezier is inderdaad het belangrijkste, al heb je nog zo'n goede baan, als je het niet leuk vindt houd je echt niet vol.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn vorige baantje was productiewerk en dat vond ik oprecht leuk. De sfeer was goed, en had een prima baas. Dan is het werk al veel makkelijker uit te houden
Ik zit en pc en mobiel.quote:
Oja :s Jonge mensen hier :s Voel me dan zo oudquote:
Jij bent ook oud.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oja :s Jonge mensen hier :s Voel me dan zo oud
kuikenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oja :s Jonge mensen hier :s Voel me dan zo oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |