Ik voel me wel aangetrokken tot je intellect. Maar niet teveel want ik wil ook nog slim lijken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je de behoefte hebt om je dom voor te doen dan, maar het zal wel. Mannen vallen op dommige meisjes die veel giechelen toch hiihih ;p alle vrouwen die zeggen niet van deze truc gebruik te maken liegen ;p;s
Ik bedoel maar, een vrouw mag ook een niet te diepe kut hebben. Je moet wel de indruk krijgen dat jouw lul de grootste is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik voel me wel aangetrokken tot je intellect. Maar niet teveel want ik wil ook nog slim lijken.
Het is geven en nemen he.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, een vrouw mag ook een niet te diepe kut hebben.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, een vrouw mag ook een niet te diepe kut hebben. Je moet wel de indruk krijgen dat jouw lul de grootste is.
Alleen dat ?quote:
Patat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
M'n collega's halen friet en daarna carnaval in de stad
Crackers en een kommetje yoghurt, ontiegelijke last van mijn maag.quote:
heb je al gescheten vandaag?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Crackers en een kommetje yoghurt, ontiegelijke last van mijn maag.
Beterschap Frankjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Crackers en een kommetje yoghurt, ontiegelijke last van mijn maag.
Wat als een vrouw slimmer is dan jij? is het dan einde verhaalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik voel me wel aangetrokken tot je intellect. Maar niet teveel want ik wil ook nog slim lijken.
Dank je, maar ben niet ziek verder hoor.quote:
Jazeker. Zoals altijd iedere ochtend rond een uur of half 7 met wat leesvoer erbij.quote:
Fetaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
stamppot met rode bietjes en feta
Maar alsnog nog niet leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dank je, maar ben niet ziek verder hoor.
[..]
Jazeker. Zoals altijd iedere ochtend rond een uur of half 7 met wat leesvoer erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |