suc6quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga de rest van de week proberen niet meer op Der Mann's lijst te komen.
Welke lijst?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga de rest van de week proberen niet meer op Der Mann's lijst te komen.
Haha ik doe me niet dom voor. Zoals ik al zei, ik maak weleens domme opmerkingen ja. En als je mij alleen daarom een domme snol noemt, mij best.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je de behoefte hebt om je dom voor te doen dan, maar het zal wel. Mannen vallen op dommige meisjes die veel giechelen toch hiihih ;p alle vrouwen die zeggen niet van deze truc gebruik te maken liegen ;p;s
ze komt iedere vrijdagavond hierheenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gwn blokkeren op je tellie en verder niet meer naar d'r toe gaan.
Zul je ook het contact met je ouders moeten verbreken dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze komt iedere vrijdagavond hierheen
Jaha.... Er zal niet direct iets van gezegd worden, maar blikken en gedrag kunnen eveneens doden. Dus dan stopt tijgertje toch maar na de tweede rep bankdrukken om naar de winkel te sjokken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahahnee nee.. heb een flinke pot aceton
Valentijn is commercieel en doe ik niet aan
Maar zou toch wel iets liever moeten doen ofzo.
Omdat ik host.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom staat er en 0 bij jou
dan kan ik niet meer op ze terenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zul je ook het contact met je ouders moeten verbreken dus.
Toevalligerwijs had ik net nog een gesprek waarin ik toegaf hele slimme vrouwen intimiderend te vinden. Domme koeien daarentegen zijn strontvervelend.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:53 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik snap niet waarom je de behoefte hebt om je dom voor te doen dan, maar het zal wel. Mannen vallen op dommige meisjes die veel giechelen toch hiihih ;p alle vrouwen die zeggen niet van deze truc gebruik te maken liegen ;p;s
hahahquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jaha.... Er zal niet direct iets van gezegd worden, maar blikken en gedrag kunnen eveneens doden. Dus dan stopt tijgertje toch maar na de tweede rep bankdrukken om naar de winkel te sjokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |