Ik voel me wel aangetrokken tot je intellect. Maar niet teveel want ik wil ook nog slim lijken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je de behoefte hebt om je dom voor te doen dan, maar het zal wel. Mannen vallen op dommige meisjes die veel giechelen toch hiihih ;p alle vrouwen die zeggen niet van deze truc gebruik te maken liegen ;p;s
Ik bedoel maar, een vrouw mag ook een niet te diepe kut hebben. Je moet wel de indruk krijgen dat jouw lul de grootste is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik voel me wel aangetrokken tot je intellect. Maar niet teveel want ik wil ook nog slim lijken.
Het is geven en nemen he.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, een vrouw mag ook een niet te diepe kut hebben.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, een vrouw mag ook een niet te diepe kut hebben. Je moet wel de indruk krijgen dat jouw lul de grootste is.
Alleen dat ?quote:
Patat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
M'n collega's halen friet en daarna carnaval in de stad
Crackers en een kommetje yoghurt, ontiegelijke last van mijn maag.quote:
heb je al gescheten vandaag?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Crackers en een kommetje yoghurt, ontiegelijke last van mijn maag.
Beterschap Frankjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Crackers en een kommetje yoghurt, ontiegelijke last van mijn maag.
Wat als een vrouw slimmer is dan jij? is het dan einde verhaalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik voel me wel aangetrokken tot je intellect. Maar niet teveel want ik wil ook nog slim lijken.
Dank je, maar ben niet ziek verder hoor.quote:
Jazeker. Zoals altijd iedere ochtend rond een uur of half 7 met wat leesvoer erbij.quote:
Fetaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
stamppot met rode bietjes en feta
Maar alsnog nog niet leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dank je, maar ben niet ziek verder hoor.
[..]
Jazeker. Zoals altijd iedere ochtend rond een uur of half 7 met wat leesvoer erbij.
ah, goed. ik dacht misschien zit er ergens een flinke drol vast, wat de maagpijn bezorgt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jazeker. Zoals altijd iedere ochtend rond een uur of half 7 met wat leesvoer erbij.
Nou, ik heb daar van die geweldige tabletjes voor maar die ben ik kwijt en mijn vrouw is aan het werk dus dan maar even iets droogs eten. Heb sowieso nooit echt zoveel honger, dus het maakt ook niet heel veel uit. Dadelijk wel een wijntje drinken, al weet ik dat dat zeer onverstandig is als je al last van je maag hebt.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat als een vrouw slimmer is dan jij? is het dan einde verhaal
Nee, als ik iets goed kan dan is het wel schijten, daar heb ik nooit last van.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ah, goed. ik dacht misschien zit er ergens een flinke drol vast, wat de maagpijn bezorgt.
Dat is wel een hele hypothetische vraag hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ahahaha ;pquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is wel een hele hypothetische vraag hoor.
respect.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, als ik iets goed kan dan is het wel schijten, daar heb ik nooit last van.
Chocolade mouse, een van de weinige zoete dingen die ik wel lekker vind.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh nou aan de ene kant goed. Zolang het maar niet nog erger wordt, ik weet hoe het is om veel last te krijgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik heb daar van die geweldige tabletjes voor maar die ben ik kwijt en mijn vrouw is aan het werk dus dan maar even iets droogs eten. Heb sowieso nooit echt zoveel honger, dus het maakt ook niet heel veel uit. Dadelijk wel een wijntje drinken, al weet ik dat dat zeer onverstandig is als je al last van je maag hebt.
huehuehuehuheu:Dquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je anders nooit aan de vrouw zou kunnen komen? ahahahah
Oh... Dat vind ik zo ontzettend smerig he...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Frank, eet een augurk... serieus
Oh jee, komt allemaal in ordequote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:27 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh nou aan de ene kant goed. Zolang het maar niet nog erger wordt, ik weet hoe het is om veel last te krijgen.
Ik weet hoe je je voelt.![]()
Niet doen hoor. Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh... Dat vind ik zo ontzettend smerig he...
[..]
Oh jee, komt allemaal in orde. Wat een bezorgdheid, nog eventjes en ik raak ontroerd.
Je had gisteren gewoon radio KLB moeten luisteren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh... Dat vind ik zo ontzettend smerig he...
[..]
Oh jee, komt allemaal in orde. Wat een bezorgdheid, nog eventjes en ik raak ontroerd.
Nou, ik wilde laatst luisteren, dat had ik immers beloofd, maar toen was je er niet. Draai jij vanavond?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je had gisteren gewoon radio KLB moeten luisteren.
Alleen op donderdagen Frank. Ik stap zo in de trein.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou, ik wilde laatst luisteren, dat had ik immers beloofd, maar toen was je er niet. Draai jij vanavond?
tjoe tjoequote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen op donderdagen Frank. Ik stap zo in de trein.
Ik schakel wel een keer een donderdag in dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen op donderdagen Frank. Ik stap zo in de trein.
Kutlul met je censuurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je had gisteren gewoon radio KLB moeten luisteren.
zo slecht?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:38 schreef richolio het volgende:
Jullie hadden eend en mij moeten zien spelen.
jij brengt niet het beste in mensen boven in haxballquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
#ragequit eend
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
#ragequit eend
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
#ragequit eend
ik kan het niet handelenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:43 schreef DjeDje het volgende:
Ik ga ook haxballen. #yolo
Ben toch wel benieuwd hoe het is en waarom guus en hzal het altijd willen spelen.
Omdat iedereen kkrmad wegrentquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:43 schreef DjeDje het volgende:
Ik ga ook haxballen. #yolo
Ben toch wel benieuwd hoe het is en waarom guus en hzal het altijd willen spelen.
computerspelletjes zijn ook meer iets voor de jongere generatiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan het niet handelen
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar druk ik hem straks wel in huehuehue
Jongen, ik MAAKTE al computerspelletjes toen je ouders elkaar niet eens ontmoet haddenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
computerspelletjes zijn ook meer iets voor de jongere generatie
Inmiddels ben je wel een oude lul geworden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jongen, ik MAAKTE al computerspelletjes toen je ouders elkaar niet eens ontmoet hadden
jij hebt meegewerkt aan de originele pong?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jongen, ik MAAKTE al computerspelletjes toen je ouders elkaar niet eens ontmoet hadden
Oh niks voor mij dusquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat iedereen kkrmad wegrent
ahahahaheushahshaha ja want ik ben een dombo :p ;ppp ahaha xD ja lachenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je anders nooit aan de vrouw zou kunnen komen? ahahahah
xpquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ahahahaheushahshaha ja want ik ben een dombo :p ;ppp ahaha xD ja lachen
krijg het idee dat je dit geen leuk grapje vondquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ahahahaheushahshaha ja want ik ben een dombo :p ;ppp ahaha xD ja lachen
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Inmiddels ben je wel een oude lul geworden.
KRIJG DE TYFUSquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt meegewerkt aan de originele pong?
Ik moet nu gaan maar op een later punt maak ik wel gehakt van je.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)a93aace2aab865e722e1
kom dan
oh wow zo spannend!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:50 schreef DjeDje het volgende:
oh jeejtje, geloof het of niet. Maar dit is voor het eerst dat ik op de PC versie van Fok zit.:@
hoe bevalt het?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:50 schreef DjeDje het volgende:
oh jeejtje, geloof het of niet. Maar dit is voor het eerst dat ik op de PC versie van Fok zit.:@
dan lig ik waarschijnlijk tussen 6 plankenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik moet nu gaan maar op een later punt maak ik wel gehakt van je.
Wat anders. Heb het namelijk weleens bij iemand op de tablet en telefoon geprobeerd en dat was - eufemistisch uitgedrukt - waardeloos te noemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:50 schreef DjeDje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:49 schreef hoink581 het volgende:
Als je een snor hebt lijkt het na het beffen net alsof je er mee door de mist bent gefietst.
Ach ik sta toch al op de shitlist vandaag. #stoereboiquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
krijg het idee dat je dit geen leuk grapje vond
huhuhuquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:54 schreef TARDIS. het volgende:
Ik krijg het gevoel dat workingclasshero moeite heeft met het feit dat jongere users zijn ouderdom erkennen.
39quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:54 schreef TARDIS. het volgende:
WANT HIJ IS AL 40 WAT EEN OUDE LUL HAHAHA
En nee niet echt, ik had het net zo goed geheim kunnen houden dan hequote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:54 schreef TARDIS. het volgende:
Ik krijg het gevoel dat workingclasshero moeite heeft met het feit dat jongere users zijn ouderdom erkennen.
Oké.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |