Ja ik had ook een pyjamadag nodig om er van bij te komenquote:Op maandag 23 februari 2015 07:36 schreef Rewimo het volgende:
Ojee Indaha, de eerste tekenen van aftakeling
Niet. Ik herken het helemaalquote:Op maandag 23 februari 2015 07:37 schreef indaha het volgende:
Ja ik had ook een pyjamadag nodig om er van bij te komen![]()
hoe blijf jij toch zo jeugdig ?
www.oudwief.nlquote:Op maandag 23 februari 2015 09:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Kan ik me ergens aanmelden voor deze club?
Ja halloquote:Op maandag 23 februari 2015 10:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
This web page is not available
Reload
Details
D had het liefst een pyjamajįįr gehad, geloof ikquote:Op maandag 23 februari 2015 07:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik had ook een pyjamadag nodig om er van bij te komen![]()
hoe blijf jij toch zo jeugdig ?
Oeh!quote:Op maandag 23 februari 2015 10:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja halloik heb als bejaarde daar toch geen verstand van
, huren we een knappe jonge computernerd voor in
![]()
*herkent*quote:Op maandag 23 februari 2015 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
D had het liefst een pyjamajįįr gehad, geloof ik
Nee, moest dat?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben jij op de huishoudbeurs geweest?
Nee, niet per se hoor, maar Indaha had het daar over. D is het destijds allemaal nogal zwaar gevallen, vandaar dat pyjamajaarquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, niet per se hoor, maar Indaha had het daar over. D is het destijds allemaal nogal zwaar gevallen, vandaar dat pyjamajaar
Wie hier post is automatisch lidquote:Op maandag 23 februari 2015 09:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
![]()
Kan ik me ergens aanmelden voor deze club?
Ik zou op de wasmiddelen en vaatwastabletten afrennen, dan kom ik vast aan meerquote:Op maandag 23 februari 2015 12:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Je kunt trouwens 1 minuut gratis winkelen winnen bij de Action.
Als een wervelwind de winkel door daveren en dan trots met 17 euro aan spullen bij de finish staan na 1 minuut!![]()
Te laat! Je hebt al gepost!quote:Op maandag 23 februari 2015 15:03 schreef Duufje het volgende:
Zeg ik ben nog veel te jong om automatisch lid te worden van jullie oudjes-club
Welkom!quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 16:52 schreef Toekito het volgende:
ho.....ik lees iets over een oude wijven club.....ik ben weg hier
quote:
Ouw menkes mogen er ook bijquote:Op maandag 23 februari 2015 16:52 schreef Toekito het volgende:
ho.....ik lees iets over een oude wijven club.....ik ben weg hier
ik viel meer over het woord oud.....quote:
Naar PB luister ik niet.quote:
Iedereen weet dat je een oud wijf bent, Toek, geef het nou maar gewoon toe!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik viel meer over het woord oud.....
[..]
Naar PB luister ik niet.
Vergeet je gebit niet in te doen voordat je belt.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nou de thuiszorg maar eens bellen dan.
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je een oud wijf bent, Toek, geef het nou maar gewoon toe!
Leesbril zoeken.. Want die cijfers op die nieuwerwetse telefoons zijn niet te lezen.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vergeet je gebit niet in te doen voordat je belt.
Na de dertig begint het vervalquote:Op maandag 23 februari 2015 17:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik viel meer over het woord oud.....
[..]
Oh in dat gevalquote:Op maandag 23 februari 2015 17:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Na de dertig begint het vervalen jij zit er akelig dicht bij
Vroeger was alles beter!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leesbril zoeken.. Want die cijfers op die nieuwerwetse telefoons zijn niet te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij past er zo goed bijquote:Op maandag 23 februari 2015 17:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leesbril zoeken.. Want die cijfers op die nieuwerwetse telefoons zijn niet te lezen.
ja het is geen week weg meerquote:Op maandag 23 februari 2015 17:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Na de dertig begint het vervalen jij zit er akelig dicht bij
Dat blijkt wel weer Jaquote:Op maandag 23 februari 2015 17:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Toek is gewoon een oud wijf!
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Toek is gewoon een oud wijf!
Welkom bij de clubquote:Op maandag 23 februari 2015 18:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben al vaker naar de hhb geweest. Nu ben ik zeker ook een oud wijf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |