Doe toch niet zo achterlijk, het meeste is algemeen gebruik. Net zoals ik het voorbeeld al gaf met die auto. Apple heeft dan toch ook ooit een voor een die dingen gejat hé? Dan kun je ook stellen dat Samsung al die oorspronkelijke designelementen (die al door Samsung zelf zijn gebruikt) hier heeft gecombineerd.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe nou niet zo moeilijk.
Er zijn vijf designelementen:
1. De connector
2. De hoofdtelefoon
3. De speaker
4. De bolling
5. De plaatsing van de vier bovenstaande elementen t.o.v. elkaar
Van elk element is vast wel een telefoon te vinden die dat ook heeft, maar wat het om gaat is dat Samsung er in slaagt alle vijf de elementen te kopiëren.
Je bent zelf een grote kneus.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat ben je toch een kneus
Mooie telefoon, die Galaxy S6. Jammer dat hij nog steeds op Touchwiz zal draaien, waardoor het een no go wordt. Daarnaast is hij zo te zien flink dikker dan de iPhone 6. En dan alsnog een uitstekende camera hebbenDaar gaat weer een anti-iPhone argument van de Samsung fanboys
Nee, want er is geen enkele telefoon voor de iPhone 6 die er precies zo uit ziet dus Apple heeft het niet gejat.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:18 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Doe toch niet zo achterlijk, het meeste is algemeen gebruik. Net zoals ik het voorbeeld al gaf met die auto. Apple heeft dan toch ook ooit een voor een die dingen gejat hé? Dan kun je ook stellen dat Samsung al die oorspronkelijke designelementen (die al door Samsung zelf zijn gebruikt) hier heeft gecombineerd.
Gast:quote:Op zondag 1 maart 2015 21:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, want er is geen enkele telefoon voor de iPhone 6 die er precies zo uit ziet dus Apple heeft het niet gejat.
De onderkant van de iPhone 6 ziet er anders precies zo uit als die van de HTC One M7. Sommige mensen hebben oog voor detail, anderen niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, want er is geen enkele telefoon voor de iPhone 6 die er precies zo uit ziet dus Apple heeft het niet gejat.
Nogmaals: Samsung heeft in zijn hele bestaan al duizenden telefoons gemaakt met andere designs dan de iPhone 6. Het eerste toestel van Samsung na de iPhone 6 ziet er 'toevallig' precies zo uit en jij vindt dat niet verdacht. Oké dan.
We hadden het over de onderkant, niet de achterkant.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:21 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Gast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dit is echt niet gejat.
In eerste instantie wel. Totdat jij wou beweren dat Apple nooit iets heeft gejat.quote:
Dat heb ik nergens beweerd.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:22 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
In eerste instantie wel. Totdat jij wou beweren dat Apple nooit iets heeft gejat.
*wildequote:Op zondag 1 maart 2015 21:22 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
In eerste instantie wel. Totdat jij wou beweren dat Apple nooit iets heeft gejat.
haha.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens beweerd.
Maar ben je al bereid toe te geven dat de onderkant gejat is van de iPhone 6 of blijf je terugkeren met drogredenaties en ontwijkende antwoorden?
Och hebben we er weer zo een. Weet niets in te brengen en stort zich dan maar op dat soort dingen. Ik durf te wedden dat jij ook nooit foutloos Nederlands schrijft.quote:
Toch?quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Die weddenschap wil ik best aannemen. Ik heb momenten waarop ik foutloos Nederlands schrijf. Ik heb ze niet vaak, maar ze zijn er wel.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:26 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Och hebben we er weer zo een. Weet niets in te brengen en stort zich dan maar op dat soort dingen. Ik durf te wedden dat jij ook nooit foutloos Nederlands schrijft.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Volwaardig is een beetje een stretch. De zoveelste mediaspeler zonder ac3-support. Leuk, films kijken zonder audio.
Ja VLC stelt nog niet echt veel voor zo. Geen AC3, SMB support, geen subtitle download optie. In de nieuwe versie komt wel Chromecast support. Het is weliswaar een gratis app. Ze zouden dan inderdaad met een in-app aankoop kunnen werken om bovenstaande zaken te ondersteunen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ze kunnen er altijd wat aan doen, bijvoorbeeld in de vorm van een betaalde app. CineXplayer heb ik maar vind ik niet fijn werken. Ik vond OPlayer HD altijd fijn, maar die heeft de codec er ook uit gesloopt.
Haha heb ik gelijk, kan men het niet hebben en doet dan net of er niets gebeurd is.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
Posts verwijderd, de 'discussie' is wel klaar.
Het interesseert mij vrij weinig wie er gelijk heeft, de discussie is hier nogal offtopic en kan blijkbaar niet op een normale manier gevoerd worden.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:48 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Haha heb ik gelijk, kan men het niet hebben en doet dan net of er niets gebeurd is.
Valt ie hier iig direct af.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:33 schreef quirina het volgende:
http://www.onemorething.n(...)aar-niet-waterdicht/
Zo jammer dit! Lijkt me zo'n prettig product en dan is hij niet waterdicht
Mee eens. Een horloge moet je gewoon altijd kunnen dragen, zonder je druk te maken om water.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |