Niet per se heel goedkoop toch? MyCom / Wehkamp / Mediamarkt biedt het spul voor bijna dezelfde prijs aan (aangezien je bij iBood best wat verzendkosten betaalt) en hoef je ook niet onmogelijk lang te wachten.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:31 schreef RoW_0 het volgende:
Mensen al mee bekend met de iBood Apple Sale?
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/flash-sales/810/apple-flash/
tot 55% korting op iPhone/iPad kabels etc.
Heb je niet ingesteld dat dezelfde oproep binnen 3 minuten wel overgaat?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:04 schreef casper019 het volgende:
waarom kunnen mensen mij nog steeds bellen als ik niet storen aan heb?
Ik wil dat oproepen gewoon op de achtergrond blijven e n niet oppoppen...
hoe kan ik dat doen?
Of je favorieten?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Heb je niet ingesteld dat dezelfde oproep binnen 3 minuten wel overgaat?
Gewoon een account maken voor dat land?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:42 schreef mrPanerai het volgende:
Vroeger kon ik via itunes-store het land aanpassen en zo bv in de US of Uk landeigen aps te downloaden, helaas lukt dit niet meer.
Is hier nog een oplossing voor?
Heeft bij mij nooit gewerkt. Al twintig keer opnieuw geinstallerd, lees- en schrijfrechten veranderd en twintig verschillende methoden van Apple forum en YouTube geprobeerd. Shit werkt gewoon NIET sinds versie 2 of zoquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:20 schreef Mss het volgende:
Ik krijg met mijn iphone 6 de fotostream niet werkend op mijn pc. Heb zowel op de pc als op mijn iphone de instellingen goed staan. Iemand een idee hoe dit kan?
Ja idd, deed het altijd prima maar stopte er daarna mee. Op de Mac doet ie het wel maar zit verstopt in iPhoto. Ellende-programma.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Heeft bij mij nooit gewerkt. Al twintig keer opnieuw geinstallerd, lees- en schrijfrechten veranderd en twintig verschillende methoden van Apple forum en YouTube geprobeerd. Shit werkt gewoon NIET sinds versie 2 of zo
Op Windows dan hé.
Is een drama, gewoon mee kappen. Gebruik de automatische upload van Dropbox of OneDrive liever, die werken vlekkeloos.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:20 schreef Mss het volgende:
Ik krijg met mijn iphone 6 de fotostream niet werkend op mijn pc. Heb zowel op de pc als op mijn iphone de instellingen goed staan. Iemand een idee hoe dit kan?
Wat bedoel je?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal / goed voor een 5s? Tweedehands gekocht, niet eerder iPhone gehad.
Ik heb dit eens gehad. Komt niet in de buurt van jou. Maar vond ik voor een iphone best goed. Had nog 19% batterij over. Eerstehands iPhone 5s.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal / goed voor een 5s? Tweedehands gekocht, niet eerder iPhone gehad.
Prima deal lijkt mij.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik kan een Iphone 5S overnemen voor 350 euro. Volledig kras- en deukvrij, altijd een hoesje gezeten. Krijg er een bumper + het hoesje bij.
Mijn idee is om er dan een sim-only bij te nemen zodat ik een mooi toestel heb met lage maandelijkse lasten.
Dit lijkt me een prima deal verder?
Bedankt. Ik moet snel zijn want hij zegt dat er nog twee gegadigden zijn, maar ik denk dat ik gewoon doordruk nu.quote:
Heb een zelfde deal voor 360 gedaan. Ga je daaronder kijken heb je vaak met beschadigingen te maken.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik kan een Iphone 5S overnemen voor 350 euro. Volledig kras- en deukvrij, altijd een hoesje gezeten. Krijg er een bumper + het hoesje bij.
Mijn idee is om er dan een sim-only bij te nemen zodat ik een mooi toestel heb met lage maandelijkse lasten.
Dit lijkt me een prima deal verder?
Ik vraag mij af wat ik van een iPhone kan verwachten, zat op 4%.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:26 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Wat verwacht je?
Hoeveel % accu heb je nu nog over dan?
Valt me op dat het nogal lastig is daaronder te zitten. Er zijn zat mensen die 400 of 450 euro vragen nog. Rond de 350 euro is een hele nette deal voor een ongeschonden 5S zoals ik het een beetje inschat.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb een zelfde deal voor 360 gedaan. Ga je daaronder kijken heb je vaak met beschadigingen te maken.
Die van mij stond wel voor 450 op marktplaats, zijn toen via de mail op 360 uitgekomen. Een hoekje was minuscuul geschaafd, verder als nieuw.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Valt me op dat het nogal lastig is daaronder te zitten. Er zijn zat mensen die 400 of 450 euro vragen nog. Rond de 350 euro is een hele nette deal voor een ongeschonden 5S zoals ik het een beetje inschat.
Ah top. Voor mij is de 5S echt een droomtelefoon. Perfect formaat, voor het grote werk gebruik ik wel een tablet. Lekker snel en handzaam en bovenal beste design ooit. Prachtig luxe.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die van mij stond wel voor 450 op marktplaats, zijn toen via de mail op 360 uitgekomen. Een hoekje was minuscuul geschaafd, verder als nieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |