quote:Op zondag 15 februari 2015 17:31 schreef Deuce92 het volgende:
Kijken of ik nu wat Türkse sma's kan hosselen in deze topic.
wat is een kleedlokaalquote:Op zondag 15 februari 2015 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is wanneer ze in een kleedlokaal zitten en een oude man met een been op een bankje gaat staan, je ziet zijn zaakje daaronder hangen zeg maar.Geen prettig gezicht maar ik vond het niet echt iets voor een Amerikaanse serie (behalve SATC dan, waar ooit ook een penis een seconde lang op beeld te zien was).
En dat zijn niet zijn ballen.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:56 schreef Bortecinem het volgende:
In seizoen 6, aflevering 5 van Howimetyourmother zie je gewoon een mannelijk geslachtsdeel in beeld voor een paar sec. Een vieze oude vent (ik zou het niet opzoeken).. maar ik dacht dat Amerikanen altijd super preuts waren met dit soort dingen en dat het niet mocht? Ik herinner mij trouwens ook zo'n scene in SATC.
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Stylo, dé man op het gebied van ballen.
Mijn grap verpesten. skklquote:Op zondag 15 februari 2015 20:03 schreef Deuce92 het volgende:
Inb4 "staat ook op z'n been, niet op z'n kont"
Wilde net gaan vragen. Series enzo doen het, maar movies nietquote:
Jij geeft dus aan beide kanten iets, himmmquote:Op zondag 15 februari 2015 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
1 burma voor haar en 150 euro voor hem.
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah, je hebt een bug gevonden, zie ik. Ik zal de makers erop wijzen dat ze die eruit halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |