abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149675433
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 21:05 schreef Che_ het volgende:
Köfte :9~
Sinds wanneer noem jij kfta köfte? :o
pi_149675462
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 21:20 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

De vraag is waarom mannen hier vaak mee weg komen.
Waar mee wegkomen?
  zaterdag 14 februari 2015 @ 21:24:26 #153
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_149675545
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 21:21 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Sinds wanneer noem jij kfta köfte? :o
sinds altijd aangezien die twee niet hetzelfde zijn
pi_149675563
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 21:22 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Waar mee wegkomen?
Met die misdaden. Weet je nog een paar jaar geleden met de verkrachting van dat jonge meisje? Ik mis verontwaardiging onder de 'hogeren' in Turkije.
pi_149675783
Aanrader: vanavond om 23.40 komt deze film op Ned 2.
Echt bijzonder mooi gemaakt maar heeft niks met TR van doen.

http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=18837
pi_149675845
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 21:24 schreef Che_ het volgende:

[..]

sinds altijd aangezien die twee niet hetzelfde zijn
Oh oké, dacht dat jullie köfte zo noemden.
pi_149676091
Meisje wordt doodgeslagen in Duitsland = Duitsland is een modern en ontwikkeld land

Meisje wordt doodgslagen in Turkije = Turkije is een kut land

Jammer dat verschillende kampen nu de verschikkelijke recente gebeurtenis gaan gebruiken voor hun eigen politieke doeleinden.

Koerden maken haar een Koerd (terwijl ze dat niet was) en zeggen dat het een racistische aanval was terwijle de familie van het meisje gewoon Turks is.

Secularisten geven de schuld aan AKP.

Islamisten zeggen dat secularisten deze gebeurtenis gebruiken om hun aan te vallen.

Echt walgelijk hoe ze deze gebeurtenis gebruiken over de rug van dat meisje.
pi_149676810
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 21:38 schreef Atak het volgende:
Meisje wordt doodgeslagen in Duitsland = Duitsland is een modern en ontwikkeld land

Meisje wordt doodgslagen in Turkije = Turkije is een kut land

Jammer dat verschillende kampen nu de verschikkelijke recente gebeurtenis gaan gebruiken voor hun eigen politieke doeleinden.

Koerden maken haar een Koerd (terwijl ze dat niet was) en zeggen dat het een racistische aanval was terwijle de familie van het meisje gewoon Turks is.

Secularisten geven de schuld aan AKP.

Islamisten zeggen dat secularisten deze gebeurtenis gebruiken om hun aan te vallen.

Echt walgelijk hoe ze deze gebeurtenis gebruiken over de rug van dat meisje.
Zo gepolariseerd is het land inderdaad inmiddels, maar je kunt moeilijk ontkennen dat uiteindelijk de AKP de verantwoordelijke is voor dit klimaat van de laatste jaren, waarin het in het openbaar lachen van vrouwen zelfs ter sprake komt en als ongepast wordt gezien, de ongelijkheid tussen man en vrouw kennelijk benadrukt moet worden en het dragen van een minirok als verzachtende smoes voor een verkrachting wordt gezien.
pi_149677324
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zo gepolariseerd is het land inderdaad inmiddels, maar je kunt moeilijk ontkennen dat uiteindelijk de AKP de verantwoordelijke is voor dit klimaat van de laatste jaren, waarin het in het openbaar lachen van vrouwen zelfs ter sprake komt en als ongepast wordt gezien, de ongelijkheid tussen man en vrouw kennelijk benadrukt moet worden en het dragen van een minirok als verzachtende smoes voor een verkrachting wordt gezien.
Dat vind ik ook. Het land is gepolariseerd door AKP. Vroeger was je gewoon een Turkse burger ook al was je achtergrond iets anders. Vandaag de dag zegt iedereen dat hij Albanees, Koerd, Bosnier, etc is. Vroeger betekende Turk dat je een burger was van Turkije net zoals een Amerikaan een burger is van de VS. Nu worden mensen steeds in hokjes gestopt.
pi_149677362
Kijk wat Yeni Akit (een pro-AKP-krant) kopt, precies wat ik bedoel...

http://www.diken.com.tr/t(...)vuz-ve-olum-getirdi/

''De westerse levensstijl die Uğur Dündar en Soner Yalçın verdedigden, die ''Koppig die minirok blijven dragen!'' riepen, heeft een verkrachting en een dood gebracht.''

:r
pi_149677885
quote:
wanneer ga je bij PKK?
pi_149678703
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:22 schreef Atak het volgende:

[..]

wanneer ga je bij PKK?
Nooit.
pi_149685061
Goh nu is er weer een synagoge overhoop geschoten, drie personen geraakt.
Het gaat wel lekker hier in Europa met onze mohammedanenminderheden -O-

Tijd om te gaan slapen.
pi_149687574
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 03:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Goh nu is er weer een synagoge overhoop geschoten, drie personen geraakt.
Het gaat wel lekker hier in Europa met onze mohammedanenminderheden -O-

Tijd om te gaan slapen.
Flikker op.
pi_149688244
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Kijk wat Yeni Akit (een pro-AKP-krant) kopt, precies wat ik bedoel...

http://www.diken.com.tr/t(...)vuz-ve-olum-getirdi/

[ afbeelding ]

''De westerse levensstijl die Uğur Dündar en Soner Yalçın verdedigden, die ''Koppig die minirok blijven dragen!'' riepen, heeft een verkrachting en een dood gebracht.''

:r
:r.
pi_149688752
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:08 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat vind ik ook. Het land is gepolariseerd door AKP. Vroeger was je gewoon een Turkse burger ook al was je achtergrond iets anders. Vandaag de dag zegt iedereen dat hij Albanees, Koerd, Bosnier, etc is. Vroeger betekende Turk dat je een burger was van Turkije net zoals een Amerikaan een burger is van de VS. Nu worden mensen steeds in hokjes gestopt.
Hoe vaak heb jij aangeduid dat jij een Nederlander en/of Nederlandse burger was zonder dat je ook maar iets zei over je Turkse afkomst?

Precies.

Niets mis met jezelf als 'Albanees', 'Koerd', 'Bosniër' of wat dan ook te bestempelen, zolang je je maar onderdeel voelt van het land. Dat is precies wat wij Turken hier in Nederland doen; althans, ik wel. Ik zal altijd aangeven dat ik mezelf naast Nederlander ook Turk voel (als erom gevraagd wordt).

Om maar niets te zeggen over het beleid in Turkije was decennialang...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2015 12:21:16 ]
pi_149688831
quote:
Behoorlijke naïeve kinderen. Een buurt afzetten, onafhankelijkheid uitroepen en niet je eigen mensen op de hoogte brengen van een vuurgevecht om vervolgens boos op Turkije te worden, omdat er een kind dood is geschoten :')
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_149689399
quote:
10s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe vaak heb jij aangeduid dat jij een Nederlander en/of Nederlandse burger was zonder dat je ook maar iets zei over je Turkse afkomst?

Precies.

Niets mis met jezelf als 'Albanees', 'Koerd', 'Bosniër' of wat dan ook te bestempelen, zolang je je maar onderdeel voelt van het land. Dat is precies wat wij Turken hier in Nederland doen; althans, ik wel. Ik zal altijd aangeven dat ik mezelf naast Nederlander ook Turk voel (als erom gevraagd wordt).

Om maar niets te zeggen over het beleid in Turkije was decennialang...
Ik weet niet wat jouw ervaring is natuurlijk maar op school, stageplaatsen, etc werd ik altijd bestempeld als Turk, niet als Nederlander. Dat heeft ook een rol gespeeld in hoe ik mezelf voel. Europa is racistisch in die zin. In de VS maakt je afkomst helemaal niet uit. Bijvoorbeeld dok Mehmet Oz zal nooit zeggen ik ben Turks Amerikaans. Hij zegt dat hij gewoon Amerikaan is als iemand het vraagt.
pi_149689650
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:38 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jouw ervaring is natuurlijk maar op school, stageplaatsen, etc werd ik altijd bestempeld als Turk, niet als Nederlander. Dat heeft ook een rol gespeeld in hoe ik mezelf voel. Europa is racistisch in die zin. In de VS maakt je afkomst helemaal niet uit. Bijvoorbeeld dok Mehmet Oz zal nooit zeggen ik ben Turks Amerikaans. Hij zegt dat hij gewoon Amerikaan is als iemand het vraagt.
Ah, je ziet jezelf dus als een Turk en/of Nederlandse Turk.

Dus, samengevat: jij doet hetzelfde als de personen waar je het over had in je post?
pi_149689755
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ah, je ziet jezelf dus als een Turk en/of Nederlandse Turk.

Dus, samengevat: jij doet hetzelfde als de personen waar je het over had in je post?
Dat zeg ik niet. Ik legde uit hoe ik tot nu toe ben bestempeld in Nederland.
pi_149689811
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:50 schreef Atak het volgende:
En hoe bestempel jij jezelf naar de anderen/Nederlanders toe?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2015 12:53:19 ]
pi_149689925
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:50 schreef Atak het volgende:

[..]

En vroeg je dan ook waarom ze je zo zien?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')