Omdat ik na elke maaltijd bijna in slaap val. Erg hongerig ben gedurende de hele dag door. Snak naar zoet. En ik teveel eet van brood, pasta etc eet. Wil daar van af.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tsss, nieuw... Wij zijn autisten, wij doen niet aan nieuw.
Waarom wil je zo graag koolhydraatvrij eten, als ik vragen mag?
En je hoopt daar met een koolhydraatarm dieet daarvan af te komen? Ik doel dan vooral op de slaap, honger, en snakken naar zoet.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat ik na elke maaltijd bijna in slaap val. Erg hongerig ben gedurende de hele dag door. Snak naar zoet. En ik teveel eet van brood, pasta etc eet. Wil daar van af.
Met koolhydraatvrij bedoel ik natuurlijk wel een beperking ipv geheel vrij.
iedereen is hier wel klein beetje Turkquote:Op zondag 15 februari 2015 21:09 schreef Deuce92 het volgende:
Jullie haten gewoon op Stylo en mai omdat we niet Turks zijn. Als het over Turkije gaat wordt het nooit oud.
hey hotshotquote:Op zondag 15 februari 2015 21:09 schreef Deuce92 het volgende:
Jullie haten gewoon op Stylo en mai omdat we niet Turks zijn. Als het over Turkije gaat wordt het nooit oud.
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:09 schreef Deuce92 het volgende:
Ja en eigenlijk ook eens normaal af te vallen. Het gaat nu erg traag.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En je hoopt daar met een koolhydraatarm dieet daarvan af te komen? Ik doel dan vooral op de slaap, honger, en snakken naar zoet.
Kwam van niet-turken afquote:Op zondag 15 februari 2015 21:09 schreef Deuce92 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
iedereen is hier wel klein beetje Turk
Die zijn de ergste. Met hun overcompensatie.quote:
Je verwart ze met de net-niet-Turken.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die zijn de ergste. Met hun overcompensatie.
Mag ik vragen hoe dat kwaaltje heet? Ben wel benieuwd. #durftevragenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk ook eens normaal af te vallen. Het gaat nu erg traag.
De arts zei dat ik een kwaaltje heb, dat kwaaltje zorgt er ook voor dat ik minder snel afval blijkbaar, op google las ik dat koolhydraatvrij eten helpt.
Is het bizar om na 5 uurtjes niet eten bijna ziek te worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je daar vaker last van? Soms voel ik me na een paar uurtjes niet eten een beetje raar, maar soms heb ik na een dag eten nog steeds geen honger.
Echt ziek voelen lijkt me niet goed.
Ik haatte alleen op jou en dat heeft niks met je niet-Turkse achtergrond te maken.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:09 schreef Deuce92 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |