SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everyday is legday!
Elkaar helpen!
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg
[ Bericht 99% gewijzigd door kanovinnie op 13-02-2015 13:24:53 ]2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Nee, het is meer dat als ik nu rij ik vaak automatisch mijn handen wat verder van de shifters af heb. Zegmaar,half op het rubber, half op het stuur. Ik kan altijd verder naar voren, daar heb ik geen last van.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je zei toch anders dat je niet altijd met je handen op de shifters kunt rijden. Dat duidt toch echt op een te lang frame. En daar kun je weinig aan veranderen. Die stijfheid in je rug gaat vanzelf over wanneer je weer een vriendin hebt.
http://www.halfords.com/c(...)kes-_-intuitiongammaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:17 schreef kaasplankje het volgende:
fiets kopen op vrijdag de 13e
Dan lucky 13 met 13 op zijn kop op de framebuis painten
Ik zit op de rand van een zenuwinzinking en jij post zoiets.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:37 schreef Tommeke het volgende:
Je moet gewoon als je een XL nodig hebt een L kopen.
#livinglikeapro
14cm stuurpen ziet er wel beter uit dan 10 jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:37 schreef Tommeke het volgende:
Je moet gewoon als je een XL nodig hebt een L kopen.
#livinglikeapro
Neuh, was een willekeurige toerderquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:57 schreef Patroon het volgende:
Heb jij toevallig Buzz op de foto gezet?![]()
![]()
Ik heb ze net allebei besteld. 1 voor tijdens de koersen zoals Buzz zei en een XL om te toerenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:06 schreef Gripper het volgende:
Kano je bent net zo lang als ik toch, 1,86? Dan geen XL kopen joh. Doe de L!
Die L heeft wel een veel diepere zit he?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:25 schreef MarcoD het volgende:
Zou lekker dinsdag afwachten ipv impulsaankoop doen. Ik zou naar de L toe gaan persoonlijk en ook ik ben 186, nu bovenbuis van 56,5 oid en dat vind ik al lang zat
Wat heb je nu dan? 16 cm balhoofd?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:38 schreef MarcoD het volgende:
Voor mij persoonlijk zou die L perfect passen, balhoofd langer als wat ik nu en en bovenbuis bijna hetzelfde en nu nog spacer onder stuur.
Zo flexibel ben ik nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:42 schreef MarcoD het volgende:
158 mm hoog, kan nog wel dieper zitten ook dus mooi fame voor -19 pen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |