abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149628885
Ik heb nu sinds iets meer dan een week alsof het lijkt dat er iets vast zit in me keel, het zogenaamde brok in de keel-gevoel. Daarnaast is mijn adamsappel erg hard de laatste dagen en voor mijn gevoel is ie ook een stuk groter dan anders. Ik ben bang dat ik keelkanker heb! Naast dat brok in de keel gevoel ben ik ook al een hele week ontzettend moe. Ik word moe wakker, ik voel me slap en futloos. Vooraf aan het brok in de keel-gevoel heb ik een aantal dagen zeurende keelpijn gehad die niet echt hinderlijk was.

Ik durf niet naar de dokter te gaan aangezien ik als de dood ben dat het inderdaad keelkanker is. Ik heb de symptomen opgezocht op internet en die komen sterk overeen met mijn symptomen.

Heeft iemand hier ook ervaring mee gehad?
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_149628910
Klinkt meer als een lichte/beginnende keelontsteking.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149628935
Nee. Ga naar de dokter.

Als je zoiets op internet gaat opzoeken heb je altijd wel een vorm van kanker.
pi_149628968
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:12 schreef Sarasi het volgende:
Klinkt meer als een lichte/beginnende keelontsteking.
Idd, ga naar je huisarts.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:14:14 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149628978
Ja, ervaring mee. Wel mee naar de huisarts gaan.

Die zei tegen mij dat het niks was. Maar het gevoel bleef en ik maakte me zorgen want ik ben op mijn twintigste aan schildklierkanker geopereerd. Doorverwijzing naar de KNO-arts: die zag een geïrriteerde slokdarm. Overtollig maagzuur bleek de boosdoener.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:22:58 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_149629181
Hihi je weet het antwoord zelf al he, huisarts, nu!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:33:14 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149629387
pi_149629415
Waarschijnlijk zit er een kikker in je keel. Ik zou hem naar buiten lokken door een wormpje of een vlieg op je uitgestoken tong te leggen en een uurtje te wachten. Als ie dan naar buiten komt bijt je hem snel de kop af!
pi_149629432
quote:
Een kwaadaardige afwijking (keelkanker)

Hierover maakt men zich vaak de meeste zorgen. Een kwaadaardige aandoening van het slijmvlies van de keel, het strottenhoofd of de slokdarm is gelukkig zeldzaam. De kans hierop is wel sterk verhoogd bij het regelmatig openen van kuttopics en een tyfus user zijn. In geval het brokgevoel samengaat met d genoemde kuttopics is onderzoek door een KNO-arts binnen 6 weken na optreden van de klachten noodzakelijk. Een kwaadaardige afwijking kan bij het eerste onderzoek meestal worden opgemerkt.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:37:57 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149629481
En waarom klinkt dat als hypochondrie? Denk je dat voor mensen die daadwerkelijk kanker bleken te hebben dat maar zo'n beetje uit de lucht kwam vallen? Dat die voor de diagnose nooit hebben gedacht: stel je nou voor dat het kwaadaardig is?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:38:37 #11
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_149629498
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:11 schreef JenHermes het volgende:
Ik durf niet naar de dokter te gaan aangezien ik als de dood ben dat het inderdaad keelkanker is. Ik heb de symptomen opgezocht op internet en die komen sterk overeen met mijn symptomen.
Godverdomme zeg. Ben je echt zo stom? Ga heen man. Als het wel kanker is moet je er wat aan doen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_149636426
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:11 schreef JenHermes het volgende:
Als je symptomen gaat checken op Google komt er altijd kanker+iets anders verschrikkelijks uit.
En daarbij, stel nou dat het inderdaad kanker is dan zou het wel erg dom zijn om er niks mee te doen. :')
Gewoon even de huisarts bellen.
pi_149637941
Je moet toch echt bij je huisarts zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')