Geen slecht ideequote:
Er zijn genoeg mensen die dingen krijgen en het niets vinden en er op die manier nog wat voor willen vangen. Of het 2x spelen en dan weg doen. Beetje zoekenquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen slecht idee, mits beetje goede staat. Ben liever van het nieuw, maarja, zijn toch 'prijzig'
Aanraders?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die dingen krijgen en het niets vinden en er op die manier nog wat voor willen vangen. Of het 2x spelen en dan weg doen. Beetje zoeken
Jumbo Jet (maar dat is oud)quote:
Oeps. Was loos?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iemand nog een auto over? M'n bakkie is nu echt gesneuveld
Liever eerst die "Puala's tuin moet leeg"-meet denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Akkoord. Mits als indien jullie dan ook meedoen met de "Puala haar tuin moet leeg gesjouwd worden" meet. Dan combineren we dat
In V&A staat er één...quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iemand nog een auto over? M'n bakkie is nu echt gesneuveld
Versnellingsbak stuk. Reparatie kost me meer dan wat de auto tzt nog zou opleveren dus besloten de auto maar af te laten voeren.quote:
Wij spelen dat best vaak met vrienden. Hoe lomper hoe beter.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
"zo snel mogelijk de totem pakken"
Ja, verkocht. Die wil ik ook
Zou het nodig zijn?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Liever eerst die "Puala's tuin moet leeg"-meet denk ik
Mooi balenquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Versnellingsbak stuk. Reparatie kost me meer dan wat de auto tzt nog zou opleveren dus besloten de auto maar af te laten voeren.
Haha, ben benieuwd. Ik mis vaak iemand naast me om spelletjes mee te spelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij spelen dat best vaak met vrienden. Hoe lomper hoe beter.
Ah dat is wel even werk idd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou het nodig zijn?
[ afbeelding ]
Ik dwing iedereen gewoonquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, ben benieuwd. Ik mis vaak iemand naast me om spelletjes mee te spelenVaak tref ik een partner die spelletjes stom vind
Valt mee. Achteraan ligt vrij licht hout. Dus daar gooi je je schouders mee vol en dan loop je weg. Maar het is wel even werken. En niemand wilt tot nu toe helpenquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah dat is wel even werk idd.
Ik ookquote:
Hahahahaha...moet het niet met beleid worden afgevoerd dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou het nodig zijn?
[ afbeelding ]
Hoezo? Ik kan een aanhanger lenen bij de stort?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahahaha...moet het niet met beleid worden afgevoerd dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |