Ditquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Heerlijk, geen OPdat ding is een draak op mobiel!
Pas maar op. Straks zit je opgezadeld met een supermarktmedewerker van 43.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:00 schreef Rozekwarts het volgende:
Vraag is of ik dat wil?Word geen wijs uit je profiel iig.
Maar zij hebben seks en jij zit in je eentje op FOK!.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:49 schreef Rozekwarts het volgende:
Heujjj nieuw topic allessss
Ik heb weer drama donderdag. Alles in mij wil stappen en not even 1 friend to join me.![]()
Saaie sufkutten met relaties, bah.
Leap of faith, je weet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:00 schreef Rozekwarts het volgende:
Vraag is of ik dat wil?Word geen wijs uit je profiel iig.
28 jaar, eenzaam, werkloos of student. Klinkt als een ware catch of the day.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Leap of faith, je weet.
Mijn CV. 28 jaar, Arnhem, veel stapervaring. Echter waar ik vroeger op dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag stapte is het nu vaak beperkt tot het weekend ivm werkende vrienden of idd de stelletjes factor.
Vraag is alleen waarom en waar je op donderdagavond zou willen stappen in Arnhem, gezien al het grut.
Ho ho.. Werkloos én student. Wel twee studies dan en goed salaris in verschiet. Best wel een catch.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:14 schreef fathank het volgende:
[..]
28 jaar, eenzaam, werkloos of student. Klinkt als een ware catch of the day.
Nog mensen naar Typhoon in de luxor vanavond?
Maak eerst maar 1 studie af. Wordt wel tijd op je 28equote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ho ho.. Werkloos én student. Wel twee studies dan en goed salaris in verschiet. Best wel een catch.
Ik ga naar Doornroosje, want stiekem is Nijmegen leuker ja. Al heeft Luxor wel de beste feestjes van Arnhem.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar zij hebben seks en jij zit in je eentje op FOK!.
De ctrl-toets en de plus op je nummerieke totsenbord tegelijk indrukken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:04 schreef Quickie_Brat het volgende:
hoe doe je ook alweer het lettertype vergroten ?
Hoi, wat te doen vanavond?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:39 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]Sinds wanneer moet je een relatie hebben om seks te kunnen hebben?
Voor house 'moet' je studio sonsbeek en New Dutch School in de gaten houden. Of bedoel je de Afrojack variant?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:41 schreef Rozekwarts het volgende:
Overigens stap ik liever op donderdag en vrijdag dan op zaterdag. Totaal geen sfeer op zaterdag.
Nijmegen heb ik niks mee, op de Zomerfeesten na.
Ik ben qua uitgaan meer type urban, house.
THNX!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
De ctrl-toets en de plus op je nummerieke totsenbord tegelijk indrukken.
Fijn he, dat t dan gewoon werktquote:
stomme PCquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Fijn he, dat t dan gewoon werkt![]()
Ik heb ook ruzie met m'n computer, hij wil m'n mail niet verzenden
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Fijn he, dat t dan gewoon werkt![]()
Ik heb ook ruzie met m'n computer, hij wil m'n mail niet verzenden
De uitgaande mailserver wordt geweigerd...quote:
Dat is toch wel makkelijk te fixen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De uitgaande mailserver wordt geweigerd...
Normaal gezien wel ja. Geen idee ook waarom ie geweigerd wordt. Want de instellingen op m'n laptop zijn hetzelfde als op m'n desktopquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:24 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Dat is toch wel makkelijk te fixen?
Ik ook niet meer eigenlijk, ga tegenwoordig liever naar buurtkroegen met vrienden. Tape, Caspar en Nescio.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:09 schreef Xiance het volgende:
Ik stap al sinds 1823 niet meer..
Goeie goden ik word een ouwe lul!
Ook dat doe ik niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet meer eigenlijk, ga tegenwoordig liever naar buurtkroegen met vrienden. Tape, Caspar en Nescio.
Hipster.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet meer eigenlijk, ga tegenwoordig liever naar buurtkroegen met vrienden. Tape, Caspar en Nescio.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
skanky bitch he? FF denken.... Je gaat naar juicy Lucy?quote:Op zondag 15 februari 2015 00:18 schreef Rozekwarts het volgende:
Jullie zijn wel van de hokjes denken zeg.
Als ik zeg waar ik graag kom wordt ik vast ook betiteld. Als skanky bitch oid.No thanks.
![]()
You little fucker.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
skanky bitch he? FF denken.... Je gaat naar juicy Lucy?![]()
Manhattan, kan niet anders.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:18 schreef Rozekwarts het volgende:
Jullie zijn wel van de hokjes denken zeg.
Als ik zeg waar ik graag kom wordt ik vast ook betiteld. Als skanky bitch oid.No thanks.
![]()
dat maken wij allemaal niet meer mee.. Hopelijk onze kinderen...quote:Op maandag 16 februari 2015 07:03 schreef Xiance het volgende:
Blegh!
Ik haat Maandagen!maar het station schiet redelijk snel op!! Zou t af komen voor 2130?
Mag je daar naar binnen als je ouder bent dan 21?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:27 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat is idd een goeie tweede! Oeh of Aspen Valley!!
Nee, ik ben daardoor al eens geweigerd daar.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Mag je daar naar binnen als je ouder bent dan 21?
Doe dat, half zes Caspar.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:27 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wellicht ik zal het zo eens overleggen met de wederhelft
dat had NIKS met leeftijd te makenquote:Op maandag 16 februari 2015 18:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben daardoor al eens geweigerd daar.
Zou het?twitter:BureauArnhem twitterde op woensdag 18-02-2015 om 21:05:03Projectleider ProRail onthult angstvallig door gemeente geheim gehouden openingsdatum Arnhem CS: 19 november 2015. http://t.co/5ntP7FXvdx reageer retweet
1 april is vroeg dit jaar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:08 schreef remlof het volgende:
Zou het?twitter:BureauArnhem twitterde op woensdag 18-02-2015 om 21:05:03Projectleider ProRail onthult angstvallig door gemeente geheim gehouden openingsdatum Arnhem CS: 19 november 2015. http://t.co/5ntP7FXvdx reageer retweet
As ifquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:08 schreef remlof het volgende:
Dat dus. Ik heb ook twee universitaire studies afgerond en heb er toch verdomd lang over gedaan om werk te vinden (helaas).quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Maak eerst maar 1 studie af. Wordt wel tijd op je 28e. En je zou niet de eerste zijn die eerst een tijd werkloos rondhangt thuis na z'n studie. Allemaal debjen ze zo een baan te hebben omdat ze een of ander papiertje hebben. Valt voor een hoop toch vies tegen.
Doornroosje is top, veul betere feesten dan in Arnhem. Feestjes in de luxor vallen altijd tegen. Iig op house en technogebied. Dan is die loods waar 8bahn de 28e weer een feest organiseert een stuk toffer imho.
Had even een dm gestuurd, ik was in de stadquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:49 schreef Rozekwarts het volgende:
Ik heb weer drama donderdag. Alles in mij wil stappen en not even 1 friend to join me.![]()
Dat of ze moeten werken, zijn ziek, op vakantie etc etcquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:49 schreef Rozekwarts het volgende:
Als ze een kaal betonnen skelet opleveren als zijnde ''af'' dan kan het misschien. Ze schieten nu aardig op maar van binnen is het nog steeds oostblok 2.0.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:08 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:08 schreef remlof het volgende:
Moortgat als je van speciaalbier houdt. Geen hippe tent, wel veel lekker bier. Pegasus als er geen karaoke is. Babo kan ook nog. Florian evt maar dat vind k echt een ballententquote:Op vrijdag 20 februari 2015 07:37 schreef Rozekwarts het volgende:
Wie weet er nog een leuk plekkie om gewoon wat te drinken 's avonds waar je elkaar nog kan verstaan en wat niet op de K'markt zelf ligt?
Heb zelf al wel een idee maar misschien weten jullie nog iets anders?
Tape, of Stella by Starlight kunnen ook nog. Als je hipster genoeg bent. Momento in Rozet, Dudok kunnen ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:49 schreef Rozekwarts het volgende:
Echte dames drinken geen bier, haha.
En vind Moortgat nou ook niet echt je van het voor een date om eerlijk te zijn.![]()
Florian sla ik ook over.
Caspar en metropole ken ik niet zo, zal eens googlen.
Thnx iig.
Oh het is een date. Roses? Heel clichéquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:49 schreef Rozekwarts het volgende:
Echte dames drinken geen bier, haha.
En vind Moortgat nou ook niet echt je van het voor een date om eerlijk te zijn.![]()
Florian sla ik ook over.
Caspar en metropole ken ik niet zo, zal eens googlen.
Thnx iig.
En een uitstekende kastelijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:58 schreef e-wok het volgende:
Wel aan de korenmarkt, maar erg mooi aangekleed en toptent voor een gezellig drankje: café den koopman. Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |