De mol gaat dan echt niet mee hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:51 schreef TLC het volgende:
De makers van WIDM bezoeken een land 3 keer alsvorens daar op locatie te filmen, vindt je het dus gek dat mensen op Chris stemmen als ze hem al eerder gezien hebben ?
Dat weet je niet met zekerheidquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De mol gaat dan echt niet mee hoor
Dat zou vreselijk opvallen. En volgens mij is dat ook wel eens op een molfandag gezegd, maar dat weet ik dus niet zekerquote:
Mwoah Chris heeft een reisprogramma, dat die ergens heen gaat en op een vliegveld staat valt niemand op, bovendien weet je niet hoe de rest van de crew eruit zietquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou vreselijk opvallen. En volgens mij is dat ook wel eens op een molfandag gezegd, maar dat weet ik dus niet zeker
Je onderschat de molloten.. Een aantal medewerkers zijn dus maar al te bekend bij zequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Mwoah Chris heeft een reisprogramma, dat die ergens heen gaat en op een vliegveld staat valt niemand op, bovendien weet je niet hoe de rest van de crew eruit ziet
JP van Lingo bepaald wie er in de groep zitquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je onderschat de molloten.. Een aantal medewerkers zijn dus maar al te bekend bij ze
Zijn er meer bekend. Ook de regisseur bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:03 schreef TLC het volgende:
[..]
JP van Lingo bepaald wie er in de groep zit
twitter:carljm72 twitterde op donderdag 12-02-2015 om 22:00:48#moltalk #widm 35 roepie voor de treinreis? Volgens dit bord beginnen de prijzen pas bij 30 roepie http://t.co/BQSCGYD0Qy reageer retweet
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:32 schreef Sked het volgende:
Waarom zit die zwakzinnige van de Telfort daar die hadden ze principieel moeten weigeren
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:49 schreef TLC het volgende:
[..]
snotverdomme, helemaal vergeten dat ik vanavond ook wat zendtijd wilde
Dat nooit. Ik heb geen zin in 3 reclameblokken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:54 schreef TheVulture het volgende:
Of haal het gewoon weg bij de publieke omroep als het niet teveel geld mag kosten
Eens WIDM hoort bij de publieke.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
Dat nooit. Ik heb geen zin in 3 reclameblokken.
Dat nooit, laat ze dan gewoon minder geld per opdracht verdienen. Maar op deze manier continu geld laten wegspelen is echt niet leuk meer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:54 schreef TheVulture het volgende:
Of haal het gewoon weg bij de publieke omroep als het niet teveel geld mag kosten
Kan RTL weer een format verneuken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:54 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt echt niet gedaan om geld te besparenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:54 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |