En mij?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik wil haar nieteens in mijn schimmelige kutvocht hebben!
nee, ik ben sinds mijn 14e ofzo al niet meer veranderdquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey jongens maar serieus, denken jullie echt dat je geestelijk nog veel gaat veranderen na je ... zeg 22e?
Ik heb nog geen idee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey jongens maar serieus, denken jullie echt dat je geestelijk nog veel gaat veranderen na je ... zeg 22e?
Ik ook niet, daarom was de film zo leuk voor mij. Iedereen dacht namelijk dat het veel erger zou zijn. Ben blij van niet. Echt een goed en origineel verhaal. Alvast veel plezier!quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
oh ik ga zaterdag heen, ben benieuwd, heb het boek niet gelezen
Doe je niet aan de uitkeringleef?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is best kut, al die andere ouwe lullen zijn inmiddels alweer met pensioen.
Net 23 geworden, hoop niet dat ik hier vast zit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nee, moet nog op de middelbare nu.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Doe je niet aan de uitkeringleef?
Dankjewel!!!quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom was de film zo leuk voor mij. Iedereen dacht namelijk dat het veel erger zou zijn. Ben blij van niet. Echt een goed en origineel verhaal. Alvast veel plezier!![]()
![]()
wrm negeer je mijn vraagquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom was de film zo leuk voor mij. Iedereen dacht namelijk dat het veel erger zou zijn. Ben blij van niet. Echt een goed en origineel verhaal. Alvast veel plezier!![]()
![]()
Nadat mijn schimmelige kutvocht verdwenen is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
50 shades of grey lijkt mij ook een fantastische film om te kijken, lekker samen met een mooie vrouw in de bios. daarna kunnen we lekker uit eten gaan en misschien naar mijn huis om de liefde te bedrijven.
wanneer kan ik je ophalen?
toen begon ik er meequote:Op donderdag 12 februari 2015 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, moet nog op de middelbare nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |