Dan wil Chai niet in jouw schimmelige kutvocht zitten zei ze vanochtend. Of het was Chloro, een van de twee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neeeee ahh leuk! Ik ga waarschijnlijk weer ladies jight en die die film![]()
![]()
![]()
![]()
Was gisteren bij 50 shades of grey![]()
Echt een leuke film, braafjes vergeleken met het boek, maar leuk.
Ja, ben op schrikkeldag geboren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent al 1,5 jaar 17?
Meer iets voor chloroquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan wil Chai niet in jouw schimmelige kutvocht zitten zei ze vanochtend. Of het was Chloro, een van de twee.
echt een opmerking voor Chloro inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan wil Chai niet in jouw schimmelige kutvocht zitten zei ze vanochtend. Of het was Chloro, een van de twee.
oh ik ga zaterdag heen, ben benieuwd, heb het boek niet gelezenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, ben op schrikkeldag geboren.
KRIJG DE TYFUSquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is meer dat WCH blijkbaar 40 is, ik zou het eerder omdraaien.
50 shades of grey lijkt mij ook een fantastische film om te kijken, lekker samen met een mooie vrouw in de bios. daarna kunnen we lekker uit eten gaan en misschien naar mijn huis om de liefde te bedrijven.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee, hij was niet op centraalquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden van mij!
En vriendinnen... Hallo Side, heb je Hzaw al in elkaar geslagen?
Mazzelaar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, ben op schrikkeldag geboren.
ah okquote:
Ik wil haar nieteens in mijn schimmelige kutvocht hebben!quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
watje hèquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, hij was niet op centraal
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
50 shades of grey lijkt mij ook een fantastische film om te kijken, lekker samen met een mooie vrouw in de bios. daarna kunnen we lekker uit eten gaan en misschien naar mijn huis om de liefde te bedrijven.
wanneer kan ik je ophalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |