Ik heb de hints uit de vorige aflevering niet gecheckt, maar deze is wel tof.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:35 schreef Zeta het volgende:
Ik heb na die hints nog eens te lezen nu toch wel mijn verdenking op helaas margriet
vooral de hint vorige aflevering dat de letters die overbleven onschuldig spelden en de margriet als bloem de betekenis onschuldig heeft ook erg sterk
als ik op vakantie ga neem ik ook hooguit 3-4 t-shirts mee hoor, ik houd niet van grote koffersquote:
Rik is homoquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Zou Rik nog een keertje op Marlijn hebben gemogen? Die twee delen altijd een kamer.
In andere programma's draagt hij precies de zelfde shirtjesquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:38 schreef Zeta het volgende:
[..]
als ik op vakantie ga neem ik ook hooguit 3-4 t-shirts mee hoor, ik houd niet van grote koffers
Jaquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:23 schreef svann het volgende:
De mol is bijna klaar met het journaal.
Rik is homoquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Zou Rik nog een keertje op Marlijn hebben gemogen? Die twee delen altijd een kamer.
NPO zal hem wel niet genoeg betalenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In andere programma's draagt hij precies de zelfde shirtjesNiet erg hoor, maar viel me gewoon op.
pieMOLquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:39 schreef Lindgren. het volgende:
Dan is Rik de mol.
Homo
Omo
Omol
Mol
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:39 schreef Lindgren. het volgende:
Dan is Rik de mol.
Homo
Omo
Omol
Mol
Hij lachte wel geniepig net toen hij 'fijne avond' zeiquote:
Geniaalquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:39 schreef Lindgren. het volgende:
Dan is Rik de mol.
Homo
Omo
Omol
Mol
quote:
Misschien is het de mol.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:41 schreef isax het volgende:
de conducteur had een groen vlaggetje.
quote:
Ik zag het ff niet, maar hebben ze daar niet standaard een groen en een rood vlaggetje? Om te seinen etc?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:41 schreef isax het volgende:
de conducteur had een groen vlaggetje.
ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Martine heb ik als afvaller in de prono. Yoehoe
nee joh! is gewoon de mol!quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag het ff niet, maar hebben ze daar niet standaard een groen en een rood vlaggetje? Om te seinen etc?
Denk het wel jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag het ff niet, maar hebben ze daar niet standaard een groen en een rood vlaggetje? Om te seinen etc?
De conducteur is de molquote:
In Maleisië heb ik dat wel gezien, zal daar ook zo wel gaan denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |