Ja. Door haar huidige vriend te neukenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:49 schreef Pierson87 het volgende:
Hallo,
Ik wil graag stoken in de nieuwe relatie van mijn ex.
Heeft iemand tips?
Alvast bedankt,
Pierson87.
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:10 schreef Hexxenbiest het volgende:
Kom nou, mensen. Doe niet zo schijnheilig. Ieder van jullie wil wel eens een keer stoken in de nieuwe relatie van ex. Vooral als de ex jou heeft gedumpt.
Ik vind het wel grappig. Haaha! Maar ik kan natuurlijk niet zomaar een tip geven...
Grow up.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:49 schreef Pierson87 het volgende:
Hallo,
Ik wil graag stoken in de nieuwe relatie van mijn ex.
Heeft iemand tips?
Alvast bedankt,
Pierson87.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:12 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dan heb jij niet genoeg om haar gegeven.
Godverquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:12 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dan heb jij niet genoeg om haar gegeven.
Wat.quote:
Dan had TS er maar een verhaal omheen moeten verzinnen dat de ex iets ergs had geflikt en de wraak verdiend hadquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:27 schreef Faux. het volgende:
Teleurstellend topic. Verwachte hilarische wraakacties.
Boos en verdrietig zijn is iets anders dan haar en haar nieuw vriend (die er geen fuck mee te maken heeft) het leven zuur te maken. Kom op zegquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wat.
Als hij die behoefte niet had, al is het maar even, dan boeide ze hem niet genoeg om boos te zijn.
Met stoken maak je het toch alleen maar erger?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wat.
Als hij die behoefte niet had, al is het maar even, dan boeide ze hem niet genoeg om boos te zijn.
Alsof je verschoond bent van wraakgevoelens...quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Boos en verdrietig zijn is iets anders dan haar en haar nieuw vriend (die er geen fuck mee te maken heeft) het leven zuur te maken. Kom op zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |