ha dan is ze ook meteen niet meer zwangerquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Stomp haar in dr vette pens!
dacht dat het anders niet werktequote:Op donderdag 12 februari 2015 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat hoef je niet te melden hoor
gwn dat kind aanduwen tog hahaquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Neuken is wel verdomd lastig met een zwangere tsjick...
Ik kan me dat ook slecht voorstellenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
denken is niet voor iedereen weggelegd zo te zienquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dacht dat het anders niet werkte
Ik las zwangere Sjekquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
en jij een jankerdquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar jij bent niet helemaal lekker
Atletiiquote:
hahaquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha als jij dat zelf maar vind joh
Doet ie goed met die chicks,quote:
Zo gekocht uit een weeshuis in Bulgarijequote:Op donderdag 12 februari 2015 19:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doet ie goed met die chicks,
als zullen het zijn dochters wel zijn.
Moet je ook maar willenquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahhahahahahhahahahahahahahahhahahahahhahahahahahhaah bijna zelfmoord gepleegd om deze grap
Jij bent mijn broerquote:
en dan ben jij het vriendje van mijn nichtje die ik laatst bijna dood had getraptquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent een aangetrouwde zwager met syndroom van down.
Is voor mij iets te verquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:50 schreef FL_Freak het volgende:
Iemand interesse in een kortingcode voor de OPEN32? is 17 euro.
gratisch en voor niets.
Iedereen moet bij jou maar doodquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en dan ben jij het vriendje van mijn nichtje die ik laatst bijna dood had getrapt
bij hem was terechtquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen moet bij jou maar dood
Hij kan zelf nog geen mug verkrachtenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen moet bij jou maar dood
Die van mij heeft dat welquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:53 schreef DrNick het volgende:
Toch jammer dat onze automobiel geen aux-input heeft.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die van mij heeft dat wel
En USB
Al gebruik ik het (bijna) nooit omdat ik ook bluetooth hebquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij kan zelf nog geen mug verkrachten
jij wel wil je zeggenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij kan zelf nog geen mug verkrachten
quote:
Goed idee.quote:
Kaasquote:
quote:
Immerquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Van die pepertjes met roomkaas!
Alleen in combinatie met ander voedsel waar het toch zeker gedeeltelijk of liever nog helemaal is gesmoltenquote:
Is heerlijkquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Van die pepertjes met roomkaas!
IDDquote:
en dan het lef hebben om mij gay te noemenquote:
Wat nu weer...quote:
Blokjesquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Alleen in combinatie met ander voedsel waar het toch zeker gedeeltelijk of liever nog helemaal is gesmolten
Pussy'squote:
Heb dit topique geswaffelt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |