En dan geen optie "nooit" of "niet".quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:57 schreef gelestipjes het volgende:
wat is het verschil qua antwoorden bij vraag 25 over of je wel eens gebruik maakt van rood staan tussen "vrijwel niet" en "vrijwel nooit"?
Klopt! Helaas zijn we als arme studenten genoodzaakt een gratis account te nemen zonder 'if statements'. Dus helaas moeten we dan de optie 'ik sta nooit rood' bijvoorbeeld meenemen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:55 schreef MaGNeT het volgende:
Als ik invul "geen begroting" krijg ik vervolgens toch vragen over de begroting
edit: idem over roodstaan, ben afgehaakt...
dit inderdaad, geef je aan niet rood te kunnen staan, krijg je vervolgens tig vragen over roodstaanquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:55 schreef MaGNeT het volgende:
Als ik invul "geen begroting" krijg ik vervolgens toch vragen over de begroting
edit: idem over roodstaan, ben afgehaakt...
Aangepast, bedankt!quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:57 schreef gelestipjes het volgende:
wat is het verschil qua antwoorden bij vraag 25 over of je wel eens gebruik maakt van rood staan tussen "vrijwel niet" en "vrijwel nooit"?
Sorry, het is even niet anders. Gelukkig zijn dat vier korte klikken en is de rest wel relevant. Ik zal de 'bias' meenemen in de resultaten. Dit is een kleiner onderzoek in een breder geheel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:59 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
dit inderdaad, geef je aan niet rood te kunnen staan, krijg je vervolgens tig vragen over roodstaan
Gewoon ff rood staan om een betaald account te nemenquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:59 schreef Platano het volgende:
[..]
Klopt! Helaas zijn we als arme studenten genoodzaakt een gratis account te nemen zonder 'if statements'. Dus helaas moeten we dan de optie 'ik sta nooit rood' bijvoorbeeld meenemen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gewoon ff rood staan om een betaald account te nemen
Dit!quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
Prima survey, heerlijk platform en makkelijk in te vullen.
4? Ik heb volgens mij nu al 20 vragen over roodstaan gehad, nu heb ik bijvoorbeeld de vraag "als ik rood sta dan "geef ik meer uit" of "geef ik minder uit". Ik kan echter helemaal niet rood staan dus dan had ik wel graag de optie "niet van toepassing" gehadquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:01 schreef Platano het volgende:
[..]
Sorry, het is even niet anders. Gelukkig zijn dat vier korte klikken en is de rest wel relevant. Ik zal de 'bias' meenemen in de resultaten. Dit is een kleiner onderzoek in een breder geheel.
En dit ookquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
Ingevuld, maar als je nooit rood staat is pakweg een derde van de enquete overbodig.
Klopt inderdaad! Ben echt super tevreden met Typeformquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
Prima survey, heerlijk platform en makkelijk in te vullen.
Aangepast, dankjewel! Ook diegenen die nooit rood staan hebben voor ons waardevolle data. Bedankt voor je contributie ook al heeft onze survey wat moeilijkheden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:02 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
4? Ik heb volgens mij nu al 20 vragen over roodstaan gehad, nu heb ik bijvoorbeeld de vraag "als ik rood sta dan "geef ik meer uit" of "geef ik minder uit". Ik kan echter helemaal niet rood staan dus dan had ik wel graag de optie "niet van toepassing" gehad
De survey is aangepast. Als de vraag staat u weleens rood met 'nooit' wordt beantwoord, zijn de vragen erna niet verplicht.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:06 schreef Fripsel het volgende:
Wat een kut survey :$ Ik sta nooit rood en moet vervolgens wel 20 vragen over rood staan beantwoorden.
roodstand, want het meerendeel ging daarover. Niet relevant voor mij, want ik sta nooit rood.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:53 schreef babybanaan het volgende:
Ingevuld. Wat is je onderzoeksvraag?
Als het maar relevant is voot het onderzoek van TS.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
roodstand, want het meerendeel ging daarover. Niet relevant voor mij, want ik sta nooit rood.
Het meerendeel (60-70%) is inderdaad relevant. Sterker nog, zonder deze respondenten zouden wij niet in kaart kunnen brengen hoe verschillende populaties (wel/niet rood staan) van elkaar verschillenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als het maar relevant is voot het onderzoek van TS.
De survey geeft ons wat data welke wij nog missen of nogmaals willen bevestigen. Het gaat om een project waarbij wij een 'interventie' (nudge) maken welke bewustzijn creert bij het maken van beslissingen. Het is gebaseerd op de 'behavioral economics' leer waarbij we erachter komen dat mensen verre van rationeel beslissingen kunnen maken (bv. anchor bias, heuristics etc.)quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:53 schreef babybanaan het volgende:
Ingevuld. Wat is je onderzoeksvraag?
Bij deze aangepast! Dankjewel voor de goede suggestie!quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:06 schreef Born2trade het volgende:
Ingevuld. Bij de vraag over de begroting heb ik ingevuld 1x per halfjaar, ik wilde eigenlijk een combinatie van de opties bij een wijziging in inkomsten en uitgaven. Die is echter niet beschikbaar.
Edit: bij nader inzien zou ik ze graag alledrie willen aanvinken. Wellicht is het mogelijk om te regelen dat je daar meerdere opties kunt selecteren?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik sta nooit rood, ik mag de vragen over rood staan overslaan maar dan kan ik dus niet verzenden omdat ik ze niet heb ingevuld
quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:01 schreef Platano het volgende:
[..]
Sorry, het is even niet anders. Gelukkig zijn dat vier korte klikken en is de rest wel relevant. Ik zal de 'bias' meenemen in de resultaten. Dit is een kleiner onderzoek in een breder geheel.
Eh ja maar:quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:10 schreef Platano het volgende:
De survey is aangepast. Als de vraag staat u weleens rood met 'nooit' wordt beantwoord, zijn de vragen erna niet verplicht.
Bedankt voor jullie feedback!
Komt vaker voor dan je denkt! Da's een redelijk groot arbitrage probleem waar wij ook naar kijken. Weeral bedankt iedereen!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:39 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarschuwen als je rood staat zou wel handig zijn ja :p. Ik sta soms zomaar rood terwijl ik genoeg spaargeld achter de hand heb.
Ik heb het net rood staan uitgezet ik ging kijken wanneer en waarom ik rood stond. Mijn vaste spaarbedrag gaat eraf op de 15e (voorheen betaaldag salaris) nu krijg ik salaris vaak de 25e. Dus in sommige dure maanden besteedde ik meer dan salaris min het spaarbedrag.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:33 schreef Platano het volgende:
[..]
Komt vaker voor dan je denkt! Da's een redelijk groot arbitrage probleem waar wij ook naar kijken. Weeral bedankt iedereen!
Toch weer een paar bier meerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:37 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik heb het net rood staan uitgezet ik ging kijken wanneer en waarom ik rood stond. Mijn vaste spaarbedrag gaat eraf op de 15e (voorheen betaaldag salaris) nu krijg ik salaris vaak de 25e. Dus in sommige dure maanden besteedde ik meer dan salaris min het spaarbedrag.
Weer een paar euro rente bespaart per jaar![]()
Kreeg je dat bij alle vragen? Er zijn nog wel een paar hypothetische vragen relevant, zoals "Rood staan vind ik xxx"quote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:28 schreef daNpy het volgende:
Ook al sta je niet (nooit) rood, kun je je mening wel geven over hoe je dat aan zou pakken, mocht het toch ooit gebeuren
Zeker wel! We moeten bv. ook groepen met elkaar vergelijken. Bedankt in ieder geval!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:22 schreef De-Hamster het volgende:
Heb geprobeerd in te vullen maar voor een student in een huishouden met ouders behoor ik niet toe de doelgroep. Ik maak geen begrotingen, ik kan niet rood staan, ik weet geen financiële cijfers over het huishouden als geheel.
Wel een prima site om je enquête op neer te zetten, werkt erg fijn.
Bedankt!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:24 schreef Loek1234 het volgende:
Erg handige survey. Ik sta ook vaak rood zonder dat ik het door heb, zou er meer op moeten gaan letten. Veel succes met de opdracht!
Volgens dit artikel is de kans groot dat je dit ook doet na het invullen van de surveyquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:24 schreef Loek1234 het volgende:
Erg handige survey. Ik sta ook vaak rood zonder dat ik het door heb, zou er meer op moeten gaan letten. Veel succes met de opdracht!
Graag gedaanquote:individuals who face overdraft-related questions are less likely to incur a fee in the survey month.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |