Dat vet maakt je dan wel breed, aantrekkelijker word je er niet op.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou ook wel foto's van mijn brede lijf online willen zetten.
#Haanstrugglesquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat vet maakt je dan wel breed, aantrekkelijker word je er niet op.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je zou denken dat het zo werkt. Maar het lijkt bijna alsof het andersom is.Ik gebruik die eerste op tender okaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij zou voor de grap eens zo'n bolle spiegel kunnen proberen.
Ik had niet geklikt op die pics tot nuquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik gebruik die eerste op tender okay
Doe dan :$quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou ook wel foto's van mijn brede lijf online willen zetten.
gefeliciteerd ok doeiquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:16 schreef Salatrel het volgende:
hallon geslaagt voor theorie examen okdoei!
Voor je auto?quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:16 schreef Salatrel het volgende:
Had ik er destijds ook tussen zitten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik gebruik die eerste op tender okay
gratz!quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:16 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb meer matches maar geen beeldschone cynische vrouwen geneuktquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had ik er destijds ook tussen zitten.
+
"Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Ik ben spontaan en gek op uitgaan, lekker eten, gezelligheid, reizen, gezelligheid, uitgaan, lekker eten, reizen, reizen, en nog meer gezelligheid! Je vindt me op de bank met een wijntje en voor de rest doe ik geen flikker. Het leven is kort, dus wees altijd jezelf! Groetjes!"
Gestopt bij 400nogwat matches en beeldschone cynische vrouwen geneukt.
Kortom: aanrader.
[..]
gratz!
En nog bij het raam ookquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja het is ff blokken geweest maar ik heb straks iig zitplaatsgarantie
mijn juf zei altijd: Salatrel, je zult je geld nooit verdienen met uit het raam kijken!quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kwam hem eens tegen op het toilet. Foto gemaakt samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |