Al poutine gegeten van poutineville of frites alors?quote:Op donderdag 11 juni 2015 03:07 schreef Thetallguy het volgende:
Frans ontbeten, Libanees geluncht en Indiaas gedineerd. Montreal is lekker multiculti
In Québec een flinke portie poutine achter de kiezen. Kan niet zeggen dat het mijn favoriete gerecht is, ben in Nederland ook geen grote kapsalon-fanquote:Op donderdag 11 juni 2015 03:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Al poutine gegeten van poutineville of frites alors?
Hier in Toronto is het ook weer lastig kiezen uit West Indiaas, Tibetaans, Amerikaans, Mediterraans of Middenoosters...
Nou het zou eens een keer tijd worden.quote:
Je hebt weinig gemist hoor. Welkom terug!quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
Dat zou je na 4 jaar wel zeggen, maar nee, het is gebleven 'veel werken, in de zomer op vakantie'.
Was dat nou gelijk je 51.000e post?quote:
Ik niet, maar ik ken alleen maar verhalen van mensen die het tegen vonden vallen. Buiten de resorts is er niks te doen.quote:
Vergeet niet na afloop je ervaringen hier te posten: TRV / De FOK!-anti Top 11 voor travel!quote:Op donderdag 16 juli 2015 07:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb toch maar een weekje geboekt.
Het is dat ik graag duik, anders zou ik het niet hebben gedaan. Volgens mij niet veel te doen verder. Maar als je zoekt op Cape Verde Diving, dan krijg je echt bizar mooie duikfoto's..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |