welke vooroordelen? waar heb je het in godesnaam over? ik vraag hoeveel TTT's jij hebt en jij begint over vooroordelen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoek het uit, en je vooroordelen worden niet bevestigd.
Hij is een beetje in de war de laatste tijd volgens mij.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
welke vooroordelen? waar heb je het in godesnaam over? ik vraag hoeveel TTT's jij hebt en jij begint over vooroordelen?
ik vraag me af of tong80 zo'n japanse masturbeerrobot in huis heeft.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is een beetje in de war de laatste tijd volgens mij.
Ik denk een fleshlight.....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vraag me af of tong80 zo'n japanse masturbeerrobot in huis heeft.
die moet je zelf vasthouden toch? dan is het niets voor tong80, hij moet beide handen vrij hebben om te baggeren.quote:
Een beetje.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is een beetje in de war de laatste tijd volgens mij.
Valt wel mee. Ik maak me oprecht zorgen om zijn (geestelijke) gesteldheid.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Arme tong wordt helemaal zwart gemaakt.
Zeker niet.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker niet.
Vind het wel mooi dat mijn gedachten worden gestaafd. De grootste negatievelingen van FOK! hebben zich verzameld in dit topic. Lekker centraal.
Als strontvliegen komen ze af op het broodje bedorven pindakaas.
Ga zo door jongens. De wereld zou er een stuk beter uit zien met users zoals jullie.
Nu FF pissen.....azijn, zittend.
Net als jouw voorspelling dus.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:10 schreef Kreator het volgende:
Het topic was eigenlijk een grapje! HAHAHAHA
Tong leidt de parade.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:28 schreef tong80 het volgende:
De grootste negatievelingen van FOK! hebben zich verzameld in dit topic. Lekker centraal.
Tijdens carnaval zou ik optocht hebben gezegd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |