Wist niet dat je een nazi high five wildequote:
ALSOF JE HIER VEEL HEBTquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om aan inktvis te komen? Waarom zijn al die inktvisringen die ze in de super verkopen al gepaneerd? Ik wil gewoon zelf inktvis in stukken snijden en frituren. En die Chineze toko's verkopen alleen inktvis van 10 jaar oud.
En verder niet een fatsoenlijke bezorg restaurant waar ik vis kan bestellen. Ik kan alleen kiezen uit pizza, doner of shoarma. Echt WAAROM WOON IK NIET IN EEN GROTE STAD WAAROM.
Deed me om de een of andere reden hieraan denken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wist niet dat je een nazi high five wilde
Deuce kan je helpen aan proteine.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Craving this soooo bad.
Matig. De proteine kan mij niks schelen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deuce kan je helpen aan proteine.
Crip kan je helpen aan vissmaak en -geur.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Matig. De proteine kan mij niks schelen.
Shots fired.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Crip kan je helpen aan vissmaak en -geur.
Spierbehoud, G. Anders krijg je straks die anorexia-look.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Matig. De proteine kan mij niks schelen.
https://vine.co/Zach.King.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:44 schreef zarGon het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=942844092393045
Leuk gedaan!
Mocht ze willen hahahahah.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Spierbehoud, G. Anders krijg je straks die anorexia-look.
Bontkraagje, Gucci petje. Zag alleen geen heuptasje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:56 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=442178205930113&permPage=1
Triest.quote:
Ik zou het appartement in fik steken. Kill it with fire. Letterlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zou sterven. wallah. Nooit meer terug gaan naar deze woning. Zou huilen. Huilend mijn vriend bellen en wegrennen. Of mijn vader. Iemand.
Ik heb ook zo een spin in mijn leven gehad. uffff huylandimquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
Heb ooit zo'n spin in mijn kamer gehad. Misschien zelfs groter. Mama erbij gehaald en haar mijn heeeeele kamer overhoop laten halen. Kasten, bedden, alles verplaatst. Niet kunnen vinden.Was een paar jaar terug maar nog steeds denk ik aan dat kut beest wanneer ik in bed lig.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
Heb ooit zo'n spin in mijn kamer gehad. Misschien zelfs groter. Mama erbij gehaald en haar mijn heeeeele kamer overhoop laten halen. Kasten, bedden, alles verplaatst. Niet kunnen vinden.Was een paar jaar terug maar nog steeds denk ik aan dat kut beest wanneer ik in bed lig.
Vieze stinkhoer dat ze is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:09 schreef Deuce92 het volgende:
NWS / 'Moeder nam wraak op vader door kinderen te vermoorden'
Wow hey..quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:09 schreef Deuce92 het volgende:
NWS / 'Moeder nam wraak op vader door kinderen te vermoorden'
Zoveel gemeen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb ook muizen gehad. Vond ik helemaal niet eng. Heb ook liever muizen dan spinnen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:21 schreef Deuce92 het volgende:
Kom samen met mij al afvallend Big Tasty's eten terwijl we spinnen voeren aan muizen en voor de rest gewoon normal do, man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |