Lol lijkt op een biet ofzo.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:18 schreef zarGon het volgende:
NWS / Tiener onder het mes voor penisverkleining.
Wat een raar ding...
tis niet dat ie op je ging zitten tochquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:52 schreef Peunage het volgende:
Ik zat zo te slapen in de trein. Komt er een viesdikke Surinaamse naast mij zitten. Schrok mij dood.
Wel een beetje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tis niet dat ie op je ging zitten toch
Waarom schrok jij je dood?quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:52 schreef Peunage het volgende:
Ik zat zo te slapen in de trein. Komt er een viesdikke Surinaamse naast mij zitten. Schrok mij dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fatty.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:33 schreef Deuce92 het volgende:
Conclusies trekken op basis van enkele posts waarin ik zeg een Big Tasty te hebben gehaald.
Permanent bulken dit dat allesquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zit aan creatinekuurtje man. Moet veel eten.
Nee, maar ik weet ook dat je aan het afvallen bent. Daardoor heb je iedere avond hoofdpijn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben jij ook van de Big Tasty's en het afvallen dan?
Heb ik geen last van.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet ook dat je aan het afvallen bent. Daardoor heb je iedere avond hoofdpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |