Ja, ook niet mijn ding. Maar ze is wel heel mooi. Genoeg video's van haar zonder make-up.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haar wenkbrauwen... En het ziet er allemaal zo 'glad' uit. Meh.
ik krijg er ook niet bepaald een stijve pener vanquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haar wenkbrauwen... En het ziet er allemaal zo 'glad' uit. Meh.
Hier is ze veel mooier! (Al is het wel minder op het eind.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ook niet mijn ding. Maar ze is wel heel mooi. Genoeg video's van haar zonder make-up.
Gast. Ik ben 31. Wat denk jequote:Op donderdag 12 februari 2015 15:13 schreef Atak het volgende:
[..]
I do, do you? jij moet wachten tot je getrouwd ben kezban.
Ik neem die met de twee navulverpakkingen, denk ik. Nog andere leuke dingen gespot op die website?quote:
Goed omschreven. Al had ik je liever met een stijve pener willen zien, denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
ik krijg er ook niet bepaald een stijve pener van![]()
ze oogt zo hmmm... leegte
Vind ik leuk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed omschreven. Al had ik je liever met eenstijve pener willen zien, denk ik.
Oreo mint en m&m's peanutbutter. Die Oreo mint ben ik al jaaaren benieuwd naar en m&m's pindakaas zijn gewoon lekker.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik neem die met de twee navulverpakkingen, denk ik. Nog andere leuke dingen gespot op die website?
Kun je hier meer over uitweiden? Ben wel benieuwd wat een man van jouw proporties allemaal van plan is met dat damesmeisje.quote:
Atak komt echt Hanzo over. Evde: bu kariyi sikerim diye konusur.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je hier meer over uitweiden? Ben wel benieuwd wat een man van jouw proporties allemaal van plan is met dat damesmeisje.
Autisme gemixt met Turkse kiroluk. Dat gevoel heb ik vaak bij hem.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Atak komt echt Hanzo over. Evde: bu kariyi sikerim diye konusur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |