abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:22:08 #1
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_149600625
quote:
De islam is geen religie van vrede en verzoening maar van 'het zwaard'. Pacifistische moslims zijn verraders.

Dit en meer valt te lezen in de zevende editie van Dabiq, het glossy tijdschrift van koppensnellersbende Islamitische Staat (IS).

De schrijver van het stuk valt vredelievende moslims aan door uit te leggen dat Allah de islam een religie van het zwaard heeft gemaakt: "En het bewijs hiervoor is zo overvloedig dat alleen een ketter hier aan zou kunnen twijfelen."

In een ander artikel wordt uitgelegd waarom beledigers van de profeet moeten worden uitgeroeid. Wijlen Theo van Gogh komt ook nog voorbij, inclusief foto.

Interview met de vrouw van Parijs-schutter

Het blad heeft een exclusief interview met Umm Basir al-Muhajirah, de vrouw van Amedy Coulibaly, een van de terroristen die Charlie Hebdo aanviel.

Umm woont tegenwoordig in de Islamitische Staat en deelt haar levenservaringen.

Jordaanse piloot was represaille

Ook wordt uitgelegd dat de Jordaanse piloot werd verbrand als represaille voor het bombarderen van moslimkinderen.

En verder: een interview met een spion van de Mossad, een stuk over het gevaar van sodomie.

Dabiq is vernoemd naar een stadje in het noorden van Syrie, waar volgens de hadith moslims en christenen tijdens de Armageddon tot een bloedige clash zullen komen.

http://www.powned.tv/nieu(...)m_is_geen_vrede.html
Volgens IS staat de koran zo vol met haat en geweld dat alleen een ketter zou kunnen vinden dat het een religie van vrede is. Ben je het hier mee eens, of oneens? Laat het ons weten door een berichtje achter te laten onder deze post.

En mocht je de hele glossy willen lezen, hier is een pdf link.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_149600798
Bondgenoten van o.a. Wilders op dat punt, geen verrassing.
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:29:14 #3
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_149600821
Ah, een topic over Islam, moslims en het al dan niet bestaan van gematigde moslims te praten ^O^
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_149600829
En nu wil je zeker dat de moslims die hier niet mee eens zijn zich hiervan distantiëren, zodat jij bewijs hebt dat er daadwerkelijk moslims zijn die het hier niet mee eens zijn?

Ben benieuwd welke moslim in die valkuil gaat trappen... Ik lees mee.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2015 14:29:56 ]
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:35:26 #5
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149600984
Oud nieuws.
pi_149601227
Beetje makkelijk scoren weer dit natuurlijk.

Verkondigen dat islam haat is, en elke moslim die zich hier niet in drievoud schriftelijk van distantieert binnen 24 uur na dagtekening glossy is dus ook een terrorist. Dit leidt tot meer frustratie bij niet militante moslims, die dan alsnog wellicht radicaliseren. Goede zet wel van IS.

;(
Ja doei.
pi_149601289
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje makkelijk scoren weer dit natuurlijk.

Verkondigen dat islam haat is, en elke moslim die zich hier niet in drievoud schriftelijk van distantieert binnen 24 uur na dagtekening glossy is dus ook een terrorist. Dit leidt tot meer frustratie bij niet militante moslims, die dan alsnog wellicht radicaliseren. Goede zet wel van IS.

;(
Iedereen die het er mee eens is is ook een terrorist, oh nee toch niet. Lastig onderwerp, moet je IS nu beschermen door te verklaren dat hun uitleg juist is?
pi_149601360
IS hebben qua denkbeelden meer overeenkomsten met bepaalde lieden op dit forum die zich ongelovig noemen dan met de gemiddelde moslim. Goh.
pi_149601542
Waarom is dit nieuws?
Iedereen die een beetje nadenkt weet dit toch allang.

Moslims die zich niet kunnen vinden in dit standpunt moeten gewoon een ander of geen geloof kiezen.
(maar dat schijnt moeilijk/dodelijk te kunnen zijn)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_149601556
Wie is in dit verhaal het slachtoffer, de pacifistische moslim of de extremist?
pi_149601576
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:49 schreef Xa1pt het volgende:
IS hebben qua denkbeelden meer overeenkomsten met bepaalde lieden op dit forum die zich ongelovig noemen dan met de gemiddelde moslim. Goh.
Kan jij ons vertellen welke interpretatie van Islam correct is? Die van ISIS, of die van de gemiddelde Moslim?
pi_149601633
Ik ben moslim, maar eet wel varken en steek mijn piemeltje wel eens in iemands anus.
pi_149601650
Geenstijl, Dumpert en Powned hosten dus niet alleen IS-(moordpartijen en propaganda)video's, maar verspreiden ook IS-magazine's. In het Verenigd Koninkrijk ben je al strafbaar als je een video bekijkt.

The Metropolitan Police have issued an extraordinary warning today that anyone viewing or sharing a graphic video of the beheading of a US journalist may be liable for arrest. The Met warned that "viewing, downloading or disseminating extremist material within the UK may constitute an offence under Terrorism legislation".
http://www.huffingtonpost(...)ested_n_5694871.html
pi_149601660
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:56 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Kan jij ons vertellen welke interpretatie van Islam correct is? Die van ISIS, of die van de gemiddelde Moslim?
De rest van de wereld heeft het fout en IS (zwaar in de minderheid) zal het wel goed hebben toch?
pi_149601691
quote:

[..]

There is only one religion
pi_149601717
Ik zie ze graag komen met hun zwaard. Ik ben van alle markten thuis.
pi_149601745
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:59 schreef Chadi het volgende:
De rest van de wereld heeft het fout en IS (zwaar in de minderheid) zal het wel goed hebben toch?
Dat is natuurlijk een drogreden. De gehele wereld heeft ook geloofd dat de aarde plat is. De meerderheid, hell, de hele wereld, kan er naast zitten.

Er wordt niet gestemd of iets correct of incorrect is, het is geen verkiezing.
pi_149601810
Bizar fragment Saoedische tv

Een uitspraak van een historicus uit Saoedi-Arabië heeft op sociale media voor behoorlijk wat ophef gezorgd. De man is van mening dat vrouwen die autorijden, het niet erg vinden om te worden verkracht. In Saoedi-Arabië is het verboden voor vrouwen om een auto te besturen.

:N :{w :|W
pi_149601938
En hoe weten ze dat?

Is het niet zo dat het christendom het eerste was en moslims of het geloof zich had te houde aan het eerste boek van het christendom.
En alleen dat eerste boek in de (kelders) ligt van Rome?
pi_149601950
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Bizar fragment Saoedische tv

Een uitspraak van een historicus uit Saoedi-Arabië heeft op sociale media voor behoorlijk wat ophef gezorgd. De man is van mening dat vrouwen die autorijden, het niet erg vinden om te worden verkracht. In Saoedi-Arabië is het verboden voor vrouwen om een auto te besturen.

:N :{w :|W
Zo denk ik er ook over. Ben ik nu een fundamentalist?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_149602012
quote:

[..]

Nee, ik ben tenslotte niet gelovig. Ik wijs alleen op de overeenkomsten.
pi_149602045
quote:

[..]

Alsof de gemiddelde moslim zo jofel is tegenover homo's, geloofsafval, vrouwenrechten, joden, niet-gelovigen, anders-gelovigen etc.
pi_149602075
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef Morendo het volgende:

[..]

Alsof de gemiddelde moslim gelovige zo jofel is tegenover homo's, geloofsafval, vrouwenrechten, joden, niet-gelovigen, anders-gelovigen etc.
Fixed.
pi_149602139
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef Xa1pt het volgende:
Nee, ik ben tenslotte niet gelovig. Ik wijs alleen op de overeenkomsten.
Aight, dan kan ik me daar in vinden :). Ik claim ook niet te weten wie gelijk heeft. Ik vind het gewoon een interessant onderwerp.
pi_149602235
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef Morendo het volgende:

[..]

Alsof de gemiddelde moslim zo jofel is tegenover homo's, geloofsafval, vrouwenrechten, joden, niet-gelovigen, anders-gelovigen etc.
Ik geloof het niet het is hier nog niet voormekaar te krijgen dat ze jofel tegenover andermans mening zijn vind ik!
pi_149602242
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:09 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over. Ben ik nu een fundamentalist?
Wees er trots op dat je zo denkt, enkeltje Syrië iets voor je?
pi_149602416
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:17 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Wees er trots op dat je zo denkt, enkeltje Syrië iets voor je?
Nee man, dan mis ik m'n iPod.
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:26:20 #28
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_149602516
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:22 schreef Morendo het volgende:

[..]

Een iPod gebruiken :')
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_149602557
Islam is het geloof van gematigdheid, extremistische moslims zijn ketters.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_149602604
Jaahaaa mongooltjes van IS, dat wisten we allang.
pi_149602629
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:28 schreef trancethrust het volgende:
Islam is het geloof van gematigdheid, extremistische moslims zijn ketters.
Raar dat de profeet leefde zoals IS, maar mensen die eeuwen later selectief boekjes lezen het beter begrepen dan big Mo.
  Forum Admin donderdag 12 februari 2015 @ 15:31:25 #32
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_149602647
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:29 schreef zarGon het volgende:
En nu wil je zeker dat de moslims die hier niet mee eens zijn zich hiervan distantiëren, zodat jij bewijs hebt dat er daadwerkelijk moslims zijn die het hier niet mee eens zijn?

Ben benieuwd welke moslim in die valkuil gaat trappen... Ik lees mee.
Is natuurlijk ook onzin, dat ''moslims'' (alsof ''de'' moslim bestaat) zich moeten distantiëren van dit soort onzin. Sterker nog, IS doet het zelf al door alle andere moslims die hun ideologie niet aanhangt weg te zetten als ketters, en dat zijn er nogal wat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_149602670
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Raar dat de profeet leefde zoals IS, maar mensen die eeuwen later selectief boekjes lezen het beter begrepen dan big Mo.
Alsof jij erbij was (en lekker boeiend wat `Big Mo' deed).
  Forum Admin donderdag 12 februari 2015 @ 15:32:27 #34
pi_149602674
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Tja, zo had je vroeger ook kruistochten in naam van God. De islam loopt in mijn ogen nogal achter. Dat doet religie sowieso al, maar toch.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_149602769
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:22 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat noemt zich dan een moslim, helemaal verwesterd maar wel willen leven naar de idealen van een moslimstaat.
pi_149602774
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:32 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Alsof jij erbij was (en lekker boeiend wat `Big Mo' deed).
Ontken je ook de holocaust omdat je er niet bij was? Achterlijke manier van redeneren. Ook briljant dat je zegt dat het niet uitmaakt wat de profeet voorschreef bij de vraag wie er nou een ketter is.
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:32 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Tja, zo had je vroeger ook kruistochten in naam van God. De islam loopt in mijn ogen nogal achter. Dat doet religie sowieso al, maar toch.
Owjajo heeft Jezus kruistochten georganiseerd?
  Forum Admin donderdag 12 februari 2015 @ 15:36:39 #37
pi_149602796
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ontken je ook de holocaust omdat je er niet bij was? Achterlijke manier van redeneren. Ook briljant dat je zegt dat het niet uitmaakt wat de profeet voorschreef bij de vraag wie er nou een ketter is.

[..]

En dan zeg je dat iemand anders achterlijk redeneert. Waar stel ik dat jezus kruistochten georganiseerd heeft dan?
pi_149602929
quote:

[..]

[..]

Lekker boeiend.

Alle moslims aan Mohammed meten, alle Christenen aan Jezus meten, :')
pi_149603027
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

En dan zeg je dat iemand anders achterlijk redeneert. Waar stel ik dat jezus kruistochten georganiseerd heeft dan?
Ik maar denken dat je op mij reageerde, maar je wilde gewoon wat roepen. Zeg dat dan.
quote:
13s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:40 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Lekker boeiend.

Alle moslims aan Mohammed meten, alle Christenen aan Jezus meten, :')
Grappig hoeveel mensen over een religie weten zonder ook maar ooit wat zelf gelezen te hebben of wat af te weten van de interpretaties van zelfs de meest mainstream theologen.
pi_149603043
quote:
Lees het OT eens. God heeft regelmatig geboden om een vijandig volk te vermoorden.
pi_149603151
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lees het OT eens. God heeft regelmatig geboden om een vijandig volk te vermoorden.
Jij bent bewijs van mijn vorige post.
pi_149603240
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nee, je hanteert dubbele standaarden.
pi_149603258
Komt IS altijd met oud nieuws? Dit wisten we allang natuurlijk.
pi_149603303
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:51 schreef Halcon het volgende:
Komt IS altijd met oud nieuws? Dit wisten we allang natuurlijk.
Wat wisten we allang? Dat de interpretatie van IS de juiste is? Misschien moeten we jou dan maar het land uitzetten, je vertoont tenslotte meer overeenkomsten met IS dan de gemiddelde moslim.
pi_149603329
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tenzij jij een van die christenen bent die in een vertaling geloofd waarin Jezus eigenlijk god is, heb je ongelijk, aangezien Jezus niet de brenger van het oude testament was. Daarnaast heb ik vrij weinig mensen horen claimen dat Jezus plundertochten en stadsbelegringen heeft georganiseerd. Iets wat massamoordenaar Mo wel heeft gedaan.
pi_149603384
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat wisten we allang? Dat de interpretatie van IS de juiste is? Misschien moeten we jou dan maar het land uitzetten, je vertoont tenslotte meer overeenkomsten met IS dan de gemiddelde moslim.
Dat die teksten bol staan van geweld, discriminatie, roof- en moordpartijen. Om te bepalen welke interpretatie juist is, zou je moeten weten wie die tekst heeft geschreven en wat hij er precies mee heeft bedoeld. Tot die tijd interpreteer jij maar een beetje wat het best in je straatje past.
pi_149603405
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Tenzij jij een van die christenen bent die in een vertaling geloofd waarin Jezus eigenlijk god is, heb je ongelijk, aangezien Jezus niet de brenger van het oude testament was. Daarnaast heb ik vrij weinig mensen horen claimen dat Jezus plundertochten en stadsbelegringen heeft georganiseerd. Iets wat massamoordenaar Mo wel heeft gedaan.
Dat zeg ik, je hanteert dubbele standaarden. En je maakt ook nog eens een gekunsteld onderscheid tussen Jezus en zijn vader, terwijl je daarmee de drieenigheid wat toch echt een dogma is binnen veel kerken, negeert.

Het verwijt dat anderen mainstream theologen negeren is in dat opzicht erg ironisch.
pi_149603409
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

:Y

Die vent is of Moslim en hij probeert het wat te verdedigen of hij is echt stekeblind en dom.
pi_149603419
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De volgers van de islamitische god zijn door de bank genomen simpelweg vervelender tegenover joden, homo's, niet-gelovigen, anders-gelovigen, afvalligen dan leden van welke andere religie, of geen religie, dan ook. Dat ontkennen helpt de discussie niet verder.
pi_149603491
Wie maakt er nou een glossy met glansende foto's van gruwelijk verminkte mensen erin??? Ik denk dat je dan toch nog even langs de redactie van de Vogue, de Elle of de Linda moet gaan. Dan heb je niet echt begrepen wat de bedoeling van een glossy is. Zie je het al voor je dat de dames onder de droogkap bij de plaatselijke kapper, onder het genot van een kopje Earl Gray met een biscuitje, deze glossy doorbladeren? Er staat ook helemaal niet een mode-artikel in, iets over parfums, lippenstick, haarlak. Niet een Lieve Linda rubriek, waarin vrouwen die te kampen hebben met ontiegelijk lijden (bijv. welke kleur lipstick te dragen bij zus of zo jurkje) hun hart kunnen uitstorten. De gebruikelijk kruiswoordpuzzle ontbreekt ook en iets van een kookrubriekje is ook al ver te zoeken.
Ben je dan een apostaat of ben je het niet? 8)7 .
I´m back.
pi_149603510
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat die teksten bol staan van geweld, discriminatie, roof- en moordpartijen. Om te bepalen welke interpretatie juist is, zou je moeten weten wie die tekst heeft geschreven en wat hij er precies mee heeft bedoeld. Tot die tijd interpreteer jij maar een beetje wat het best in je straatje past.
Ik interpreteer niks, ik wijs je er alleen op dat jouw gedachtegang dat IS de juiste interpretatie hanteert en moslims die dat niet doen ketters zijn nogal gevaarlijk is.
pi_149603552
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:57 schreef Morendo het volgende:

[..]

De volgers van de islamitische god zijn door de bank genomen simpelweg vervelender tegenover joden, homo's, niet-gelovigen, anders-gelovigen, afvalligen dan leden van welke andere religie, of geen religie, dan ook. Dat ontkennen helpt de discussie niet verder.
En wat heeft dat met dit topic of IS die beweert dat moslims die niet het zwaard verkiezen te maken?
pi_149603596
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik interpreteer niks, ik wijs je er alleen op dat jouw gedachtegang dat IS de juiste interpretatie hanteert en moslims die dat niet doen ketters zijn nogal gevaarlijk is.
Nee, ik stel dat de teksten zijn zoals ze zijn en dat van geen enkele vorm van interpretatie bewezen kan worden dat het de juiste is. Sterker nog: de autoriteit van die teksten is tot nu toe op geen enkele wijze bewezen worden en zal ook nooit bewezen worden.

Jij stelt echter graag dat IS het mis heeft en de zogenaamd gematigde Moslim het juist. Puur omdat dat kennelijk beter in je straatje past en je graag het aanbidden van deze gewelddadige teksten intact laat.
pi_149603652
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, ik stel dat de teksten zijn zoals ze zijn en dat van geen enkele vorm van interpretatie bewezen kan worden dat het de juiste is.
Wat bedoelde je dan precies met de opmerking dat dit oud nieuws is? En dat gematigde moslims niet bestaan?
pi_149603660
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zeg ik, je hanteert dubbele standaarden. En je maakt ook nog eens een gekunsteld onderscheid tussen Jezus en zijn vader, terwijl je daarmee de drieenigheid wat toch echt een dogma is binnen veel kerken, negeert.

Het verwijt dat anderen mainstream theologen negeren is in dat opzicht erg ironisch.
Ik ben geen gelovige dus ik behandel profeten als echt bestaande mensen. Jij zegt dat Jezus verantwoordelijk is voor moordpartijen vanwege het oude testament en dat klopt niet aangezien hij daar niet verantwoordelijk voor was. Leg alsjeblieft nog eens uit hoe mijn standaard voor Jezus anders is dan Big Mo.
pi_149603741
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik ben geen gelovige dus ik behandel profeten als echt bestaande mensen. Jij zegt dat Jezus verantwoordelijk is voor moordpartijen vanwege het oude testament en dat klopt niet aangezien hij daar niet verantwoordelijk voor was.
In het OT staan evengoed oproepen tot het vermoorden van vijandige volkeren, hoe is dat precies anders voor christenen?
pi_149603752
Eens met IS. Je kan zeggen over ze wat je wilt, ze zijn tenminste eerlijk.
Conscience do cost.
pi_149603793
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat bedoelde je dan precies met de opmerking dat dit oud nieuws is? En dat gematigde moslims niet bestaan?
Oud nieuws aangezien die teksten volgens mij al een tijdje bestaan. Of zijn ze afgelopen weekend pas geschreven?

Iemand neemt aanstoot aan die teksten of iemand doet dat niet. Een beetje als de hele week vlees eten, de hele week geen vlees eten of alleen om de dag vlees eten.
pi_149603825
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In het OT staan evengoed oproepen tot het vermoorden van vijandige volkeren, hoe is dat precies anders voor christenen?
Wat heeft IS en de situatie in Syrië en Irak precies met het OT te maken? Beroept IS zich daar ook al op of hoe zit dat?

Best zielig eigenlijk hoe je altijd de discussie probeert te verzieken, probeert te duwen richting irrelevante zaken en mensen uitmaakt voor terrorist of boodschappenjongen van Bin Laden.
pi_149604039
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat heeft IS en de situatie in Syrië en Irak precies met het OT te maken? Beroept IS zich daar ook al op of hoe zit dat?

Best zielig eigenlijk hoe je altijd de discussie probeert te verzieken, probeert te duwen richting irrelevante zaken en mensen uitmaakt voor terrorist of boodschappenjongen van Bin Laden.
De relatie tussen OT en Islam lijkt mij wel duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')