Maar dan tien keer toffer. Ik heb in tijden geen game meer gespeeld waarbij ik tot 04.00 uur 's nachts aan het spelen ben. Tot factorioquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:18 schreef Fylax het volgende:
Ziet er vet uit, lijkt op Prison architect
Oeps ahhaha dat wordt wat als ik t ga spelenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar dan tien keer toffer. Ik heb in tijden geen game meer gespeeld waarbij ik tot 04.00 uur 's nachts aan het spelen ben. Tot factorio.
Iedere keer ontdek je weer een nieuwe geniale optie. Iedere keer ben je weer trots op jezelf als je een nieuwe werkende productielijn hebt gebouwd. Maakte je eerst nog laserturrets traag en handmatig? Als je dan een fabriekslijntje hebt opgezet waarbij die dingen met tientallen van de lopende band rollen, dat is vetquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oeps ahhaha dat wordt wat als ik t ga spelen
Was er al eenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:39 schreef cablegunmaster het volgende:
Nog een topic over Factorio?
Mijn OP is ook mooierquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dit topic loopt beter dan het andere.
GAM / Factorio
Iedereen die Transport Tycoon/OpenTTD geniaal vond/vindt, vindt dit ook geniaalquote:
Ik zie het nog niet echt zitten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Iedereen die Transport Tycoon/OpenTTD geniaal vond/vindt, vindt dit ook geniaal.
Graphicsquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet echt zitten.
De graphics zijn nog lelijker dan die van OpenTTD.Of is dit ook een oud spel?
Het lijkt je niets omdat de graphics op basis van één screenshot je niets lijken, maar je speelt wel OpenTTD. Nou ja, als je het niets vindt dan niet he, ik dwing je niet om het te spelen. Maar ik zou gewoon die demo even proberen als ik jou was. Dan hoor ik je daarna wel weerquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja het lijkt mij gewoon niks, ben nu weer openttd aan het spelen, dat bevalt voorlopig wel
Wellicht...quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Het lijkt je niets omdat de graphics op basis van één screenshot je niets lijken, maar je speelt wel OpenTTD. Nou ja, als je het niets vindt dan niet he, ik dwing je niet om het te spelen. Maar ik zou gewoon die demo even proberen als ik jou was. Dan hoor ik je daarna wel weer.
Klinkt erg technisch, ik hoop dat ik het spel überhaupt snapquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:14 schreef Bart het volgende:
Gisteren toch weer lekker gespeeld. Hele productielijn voor printplaten aangepast. In plaats van koperdraad per lopende band aanleveren, gewoon een koperdraadfabriek per printplaatfabriek, die dan rechtstreeks aanlevert. Band is te langzaam.
Het gaat vrij geleidelijk qua leercurve. Je begint met slechts een paar apparaten. Het wordt in kleine stapjes meer. Gewoon demo downloaden om te testen. Vind je die tof dan is het die 12,50 zeker waard.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:47 schreef Saninl het volgende:
[..]
Klinkt erg technisch, ik hoop dat ik het spel überhaupt snap![]()
Ik wil het eigenlijk eerst ff testen, maar weinig piraten die de mac-uitvoering delen
Die demo doet het nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Het gaat vrij geleidelijk qua leercurve. Je begint met slechts een paar apparaten. Het wordt in kleine stapjes meer. Gewoon demo downloaden om te testen. Vind je die tof dan is het die 12,50 zeker waard.
Welke versie? Oudere proberen. 0.11.14 bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:51 schreef Saninl het volgende:
[..]
Die demo doet het niet
Al tweemaal geprobeerd, na installeren:
" factorio is onverwacht gestopt " .
Krijg je te zien als je met de cursor erboven hovertquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:13 schreef Peter het volgende:
Ik heb in mijn bouwscherm wel de mogelijkheid voor een geschutskoepel ( automatisch beestjes afschieten), maar kan er geen munitie voor maken. Welke onderdelen heb ik daar voor nodig?
Maar de benodigde munitie staat niet eens in het lijstje.. ook niet grijs/vaagquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Krijg je te zien als je met de cursor erboven hovert. O.a. staal, en dat kun je niet met de hand maken.
Al wel ontwikkeld?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar de benodigde munitie staat niet eens in het lijstje.. ook niet grijs/vaag
Moet je dus gewoon kunnen maken. Military tabblad in je bouwscherm.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Denk het dan niet. De geschutstoren staat er wel bij.. Hoe ontwikkel ik die munitie?
Hoe laad ik de munitie in die gun-turret? Hij staat rechtsonder en niet in een voorradenvakje..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:51 schreef Bart het volgende:
Staal is trouwens alleen nodig voor armor piercing. Gewone munitie kun je altijd maken.
http://www.factorioforums(...)tle=Regular_magazine
Op de turret klikken zodat ie opent, en dan de ammo uit je eigen vakje oppakken en dan in je turret plaatsen. Of de snelle methode, iets dat je in je hand hebt plaats je direct ergens in met ctrl-klik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe laad ik de munitie in die gun-turret? Hij staat rechtsonder en niet in een voorradenvakje..
Gelukt. tnx!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Op de turret klikken zodat ie opent, en dan de ammo uit je eigen vakje oppakken en dan in je turret plaatsen. Of de snelle methode, iets dat je in je hand hebt plaats je direct ergens in met ctrl-klik.
quote:
https://www.factorio.com/demo/experimentalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:51 schreef Saninl het volgende:
[..]
Die demo doet het niet
Al tweemaal geprobeerd, na installeren:
" factorio is onverwacht gestopt " .
Uiteindelijk inderdaad gelukt met een andere versie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:53 schreef Bart het volgende:
[..]
https://www.factorio.com/demo/experimental
Daar dus.
Gewoon een lopende band langs de stone furnaces met kolen, inserter ernaast en je kunt losquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:22 schreef Saninl het volgende:
[..]
Uiteindelijk inderdaad gelukt met een andere versie.
Verdorie wat een mooi spel inderdaad. Best wel wat overeenkomsten qua netwerken e.d. met OpenTTD.
1 vraagje die ik toch aan jou vraag (de meeste andere vragen kom ik wel uit met proberen enzo);
-De 'Stone Furnace' gebruik ik voor van alles (jij ook neem ik aan?) maar daar kan ik niet automatisch coal in laten droppen zoals bij bv de boilers? Heb jij hier al iets slims op bedacht?
Ohquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon een lopende band langs de stone furnaces met kolen, inserter ernaast en je kunt los.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:29 schreef Saninl het volgende:
[..]
Oh![]()
Gewoon zoals bij de boilers dus
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:31 schreef Bart het volgende:
Burner inserters droppen trouwens ook kolen in zichzelf als ze bijna zonder zitten. Mits ze kolen overzetten uiteraard.
Je moet ook zo snel mogelijk overgaan op een elektriciteitsnetwerk. Dan hoef je nog maar twee boilers te vullen en kan je alles gewoon draaiende houden.quote:
Dit lijkt echt nauwelijks op Prison Architect.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:51 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind prison architect toffer dan dit spel overigens
Beiden een hoop management. Verder geen vergelijking inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dit lijkt echt nauwelijks op Prison Architect.
Je mijn dropt het rechtstreeks op de band, inserter weghalen en bandje doortrekken. Inserter andersom ernaast zetten zodat je mijn automatisch van kolen voorziet wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |