kan niet ik ben druk met zijn moeder in de weer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ransaap
Laat je moeder je remsporen er uit wassen dan.
Ik studeer op 200 km afstand van mamaquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ransaap
Laat je moeder je remsporen er uit wassen dan.
Het is een vrouw, die kunnen toch multitasken heb ik gehoord?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
kan niet ik ben druk met zijn moeder in de weer.
Is dit serieus?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:36 schreef Roken het volgende:
http://www.reddit.com/r/W(...)_was_bad_my_cousins/
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:40 schreef Diesell het volgende:
Je kan prima 3-5 dagen met dezelfde onderbroek doen, geld ook voor sokken.
Binnenstebuiten is nergens voor nodig..
Niemand ziet het toch eenmaal hoe lang je dat ding draagt..
.. En ja dit weet ik uit eigen ervaring
Niks vies aan (hoewel ik wel wat uitslag Kreeg van de week)ik heb toch geen vriendin dus niemand die er last van heeftquote:
Uitslagquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:45 schreef Diesell het volgende:
[..]
Niks vies aan (hoewel ik wel wat uitslag Kreeg van de week)ik heb toch geen vriendin dus niemand die er last van heeft
Doe je er geen aan, loop je voor je werk even naar een winkel en scoort daar een aantal boxers, gaat daarna een H&M-pashokje in (oid) en trekt er daar eentje aan.quote:
Zijn er mensen die dit doen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Uitslag![]()
Was je wel altijd gewoon je handen met zeep als je naar de wc bent geweest?
Jij veegt je reet af met je vingers dat je altijd je handen gaat wassen met zeep?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat doen? Handen wassen met zeep? Ik mag het toch hopen zeg? Of heb je het over die viespeuk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |