kan niet ik ben druk met zijn moeder in de weer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ransaap
Laat je moeder je remsporen er uit wassen dan.
Ik studeer op 200 km afstand van mamaquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ransaap
Laat je moeder je remsporen er uit wassen dan.
Het is een vrouw, die kunnen toch multitasken heb ik gehoord?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
kan niet ik ben druk met zijn moeder in de weer.
Is dit serieus?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:36 schreef Roken het volgende:
http://www.reddit.com/r/W(...)_was_bad_my_cousins/
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:40 schreef Diesell het volgende:
Je kan prima 3-5 dagen met dezelfde onderbroek doen, geld ook voor sokken.
Binnenstebuiten is nergens voor nodig..
Niemand ziet het toch eenmaal hoe lang je dat ding draagt..
.. En ja dit weet ik uit eigen ervaring
Niks vies aan (hoewel ik wel wat uitslag Kreeg van de week)ik heb toch geen vriendin dus niemand die er last van heeftquote:
Uitslagquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:45 schreef Diesell het volgende:
[..]
Niks vies aan (hoewel ik wel wat uitslag Kreeg van de week)ik heb toch geen vriendin dus niemand die er last van heeft
Doe je er geen aan, loop je voor je werk even naar een winkel en scoort daar een aantal boxers, gaat daarna een H&M-pashokje in (oid) en trekt er daar eentje aan.quote:
Zijn er mensen die dit doen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Uitslag![]()
Was je wel altijd gewoon je handen met zeep als je naar de wc bent geweest?
Jij veegt je reet af met je vingers dat je altijd je handen gaat wassen met zeep?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat doen? Handen wassen met zeep? Ik mag het toch hopen zeg? Of heb je het over die viespeuk?
Bacteriën gaan door wc-papier heen. Het is gewoon heel onhygiënisch om je handen niet te wassen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij veegt je reet af met je vingers dat je altijd je handen gaat wassen met zeep?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Bacteriën gaan door wc-papier heen. Het is gewoon heel onhygiënisch om je handen niet te wassen.
Zeep gebruik ik alleen als het echt nodig is, zoals gisteren toen ik perongeluk doorprikte bij het vegen (heel me vinger onder schijt).quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat doen? Handen wassen met zeep? Ik mag het toch hopen zeg? Of heb je het over die viespeuk?
De waarheid is dat je op een wc voornamelijk besmet kunt raken met ziekten wanneer je met een vinger op het knopje drukt om door te spoelen. Of wanneer je na gedane arbeid de kraan opendraait.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Sorry ik kan gewoon niet zo goed tegen onhygiëne.Vooral niet als het om poepbacteriën gaat.
Terecht, maar het is ook erg vermoeiend om je constant druk over te maken. Vooral omdat je handen binnen de korstste keren weer onder de ranzige bacteriën zitten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Sorry ik kan gewoon niet zo goed tegen onhygiëne.Vooral niet als het om poepbacteriën gaat.
Logisch dat je geen vriendin hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:45 schreef Diesell het volgende:
[..]
Niks vies aan (hoewel ik wel wat uitslag Kreeg van de week)ik heb toch geen vriendin dus niemand die er last van heeft
Ja, geen schone onderbroek aan doen is ook niet zo heel goed voor je huid. Uitslag en z... Oh wachtquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:59 schreef Diesell het volgende:
[..]
Zeep gebruik ik alleen als het echt nodig is, zoals gisteren toen ik perongeluk doorprikte bij het vegen (heel me vinger onder schijt).
Om elke keer zeep te gebruiken is een best wel slecht voor je huid.
Gewoon eerst schoonlikken, duh.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
De waarheid is dat je op een wc voornamelijk besmet kunt raken met ziekten wanneer je met een vinger op het knopje drukt om door te spoelen. Of wanneer je na gedane arbeid de kraan opendraait.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:36 schreef Roken het volgende:
http://www.reddit.com/r/W(...)_was_bad_my_cousins/
Niet iedereen schimmelt zijn of haar ondergoed zo vaak vol als dat jij doet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ieuw gatverdamme, zorg dan dat je genoeg onderbroeken hebt zodat je gewoon zeker minstens twee keer per dag een nieuwe aan kan doen.
Wtf, als iemand met een soort van smetvrees zou ik dat dus echt niet doen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet iedereen schimmelt zijn of haar ondergoed zo vaak vol als dat jij doet.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:40 schreef Diesell het volgende:
Je kan prima 3-5 dagen met dezelfde onderbroek doen, geld ook voor sokken.
Binnenstebuiten is nergens voor nodig..
Niemand ziet het toch eenmaal hoe lang je dat ding draagt..
.. En ja dit weet ik uit eigen ervaring
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |