Ja dat dus. Pets pets. 50 shades of blauwe plekkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik ben een stout meisje en heb straf verdiend![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:02 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ja dat dus. Pets pets. 50 shades of blauwe plekken
wat jij wil joh.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ga weg laat me met rust
quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ga weg laat me met rust
Je weet dat clubvoetbal me helemaal niks boeit
ik ben een verschrikkelijk wijf.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:10 schreef theguyver het volgende:
[..]owjeee..
dat word niet meer wat!
trap jezelf niet zo ver de grond in, weet je hoe lastig dat is met uitgraven.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben een verschrikkelijk wijf.
ze zijn out of my leaguequote:Op donderdag 12 februari 2015 11:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
trap jezelf niet zo ver de grond in, weet je hoe lastig dat is met uitgraven.
En iedereen zijn eigen smaak, we hebben hier nogal veel Voetbal gekkies![]()
Ik ben voor Twente maar ben niet zo'n giga Fan zoals Tjacka Inso_ raakpoes etc..
watwatquote:
quote:
Zou vandaag naar Amsterdam maar door ziekte gaat het niet door. Naja dan volgende week maar ofzo.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze zijn out of my league
[..]
watwat
[..]
ah, beterschapquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zou vandaag naar Amsterdam maar door ziekte gaat het niet door. Naja dan volgende week maar ofzo.
Heb al heel lang 2 kaartjes voor arena tour maar die zijn tot 8 maart geldig dus het wordt wel eens tijd dat we ze gaan gebruiken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ah, beterschap
Wat ga je doen in amsterdam?
Ach wat vervelend. Beterschap!quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zou vandaag naar Amsterdam maar door ziekte gaat het niet door. Naja dan volgende week maar ofzo.
Ahh. Beterschap, snel beter worden danquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heb al heel lang 2 kaartjes voor arena tour maar die zijn tot 8 maart geldig dus het wordt wel eens tijd dat we ze gaan gebruiken.
Voor de rest zien we wel wat de dag ons brengt.
Tnx. Knap gelukkig weer op afgelopen 3 dagen alleen maar op bed gelegen.
wat ikquote:
hoe kun je onbewust stoppen dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Sinds gisteravond niet gerookt. Als je bewust stopt is het moeilijker.
[ afbeelding ]
Als je opeens geen zin meer hebt of te druk bentquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoe kun je onbewust stoppen dan?
Altijd zo extreemquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat ik
[..]
hoe kun je onbewust stoppen dan?
oh naja alle begin is moeilijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je opeens geen zin meer hebt of te druk bent
Bijna 24 uurquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh naja alle begin is moeilijk
Hoe lang ben je al gestopt?
Haha, niks mis meequote:Op donderdag 12 februari 2015 12:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja het is het ene uiterste of het andere bij mij, middenweg ken ik niet![]()
Ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:02 schreef Divje het volgende:
Ook even een groene vriend halen
[..]
Haha, niks mis mee
ga zo door! Als je wil kan ik mn motivational gespreksvoering toepassenquote:
soms wel hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:02 schreef Divje het volgende:
Ook even een groene vriend halen
[..]
Haha, niks mis mee
waarom geloof k dat niet?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:05 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ik ook
Nouja. Vanavond dan. Nu ben ik gewoon kei en keihard aan het werk.
Ik denk omdat je mij niet vertrouwd.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom geloof k dat niet?
Wij allemaal hierquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:05 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ik ook
Nouja. Vanavond dan. Nu ben ik gewoon kei en keihard aan het werk.
schijnt weer goed te zijnquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:13 schreef Raakpoes het volgende:
@Div, Better Call Saul al gezien? Zoja; hoe was het?
Dan ga ik vanavond een poging doen denk ikquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
schijnt weer goed te zijn
We zijn bijna een tweeling joh.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En ook over mij, wow we hebben zoveel gemeen raakpoeS!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En ook over mij, wow we hebben zoveel gemeen raakpoeS!
veel plezier. ik lees je recensie straks graagquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga better call saul kaiken
quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:13 schreef Raakpoes het volgende:
@Div, Better Call Saul al gezien? Zoja; hoe was het?
DANK! Vind ik LEUK!quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:44 schreef Divje het volgende:
[..]Leuk! Direct 2 afleveringen, ook leuk!
Komt wel beetje traag op gang, maar LEUK!
Als je Breaking Bad hebt gezien zul je je sowieso wel vermaken met al die bekende gezichtenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:45 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
DANK! Vind ik LEUK!
Ik ga vanavond kijken mits het schema het toe laat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je Breaking Bad hebt gezien zul je je sowieso wel vermaken met al die bekende gezichtenJaaaa, Breaking Bad is mijn favo serie, op TWD na denk ik. Maar Jesse of Heisenberg zal er wel niet in voorkomen toch? Jesse was het meest geniale character ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien later in de serie. Maar ze zouden geen prominente rol krijgen iig. Dacht ik ergens te hebben gelezenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:52 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Jaaaa, Breaking Bad is mijn favo serie, op TWD na denk ik. Maar Jesse of Heisenberg zal er wel niet in voorkomen toch? Jesse was het meest geniale character ooit.
Yeah, maar misschien een vage bijrol ofzo, voor de leraar White, en de kutpuber Jessequote:Op donderdag 12 februari 2015 13:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Misschien later in de serie. Maar ze zouden geen prominente rol krijgen iig. Dacht ik ergens te hebben gelezen
Het zijn echt nog de beginjaren van 'Saul'
Dat zit er dik inquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:07 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Yeah, maar misschien een vage bijrol ofzo, voor de leraar White, en de kutpuber Jesse
quote:http://www.popsci.com/din(...)d-lsd?dom=tw&src=SOC
DINOSAURS LIKELY ATE FUNGUS LINKED (DISTANTLY) TO LSD
What do the Salem witch trials, LSD, and dinosaurs have in common? They all have some connection to ergot, a fungus known to cause hallucinations, poisoning, and other terrible symptoms both in humans and animals. The ergot fungus grows on grains and grasses in wet, cool climates, and it has a long and sordid history. Ergot is used to derive the drug LSD, and it is also considered a possible cause for the mass hysteria of witch trials. You know how it goes: People eat bread made with ergot-contaminated grains, they start having visions, they accuse their neighbors of being witches... it's just a classic tale as old as civilization. Or maybe even older.
Different cook indeed. Maar wel leuk BB-sfeertje hequote:Op donderdag 12 februari 2015 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg dit (better call saul) is andere koek😱😵
ik vind het een beetje eng ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Different cook indeed. Maar wel leuk BB-sfeertje he
wtf moet die 2de smilie voorstellen trouwens?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vind het een beetje eng ofzo
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beetje te spannend voor mij 😧
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Het begin was wel een beetje raar jaben nu bij de twee benen 😥SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeee spoilersquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben nu bij de twee benen 😥
ik zeg toch niks explicietquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Neeeee spoilers
Geweldig stukje dat
Neeee oke okequote:Op donderdag 12 februari 2015 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zeg toch niks expliciet
ik eis excuses.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had ook jammer van de koffie kunnen zeggen mrja
of de salsa!
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij excuseren dan?
Godverquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aardig en cliëntgericht.
Omdat ik nog geen diploma heb van het werk dat ik ga doen later, vraag ik nu het minimumloon. Gewoon omdat het kan.quote:
Verras me.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij excuseren dan?
Heb die Saul altijd al een lul gevonden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bel Saul Goodman wel, die lult mij hier wel uit.
Eerder pietluttig. He Divjequote:Op donderdag 12 februari 2015 15:35 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Heb die Saul altijd al een lul gevonden.
Als je daarmee keutelachtig bedoelt, jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerder pietluttig. He Divje![]()
Wat is pietluttig?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerder pietluttig. He Divje![]()
Dat Saul keutelig is had je ook al kunnen zien in Breaking Bad. *ff advocaat van de duivel spelen*quote:
quote:
Ik accepteer jequote:
Mag ik niet op werk natuurlijk. Zal 'm vanavond bekijken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik accepteer jealleen als je mn kattenfilmpje bekeken heb.
Oh oh, toestanden zeg. Nou, ik zou hem zeker gaan kijken vanavond, genotenquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:29 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Mag ik niet op werk natuurlijk. Zal 'm vanavond bekijken.
Heyquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:39 schreef theguyver het volgende:
[..]Ej kerel long time not seen hoezie dan
quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hey
Goed hoor. Afstuderen zit er op, nu druk bezig met andere dingen.
Hoe gaat het me jou?
Mooizo. Met Twente niet zo he? Net als Ajax trouwens.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:40 schreef theguyver het volgende:
[..]alles toppie hierzo..
Geslaagd?![]()
Agh mijn voorspelling is dat ze het record van gelijke spelen van vorig jaar gaan verbreken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooizo. Met Twente niet zo he? Net als Ajax trouwens.
Jazeker.
Deze manquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh mijn voorspelling is dat ze het record van gelijke spelen van vorig jaar gaan verbreken.
TRU / Voorspellingen 2015
Al dacht ik dat Feyenoord kampioen werd![]()
En de beker kan nog he![]()
paar reacties er onder..quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
paar reacties er onder..
apfelstrudel:
deze voorspellingen zijn te realistisch, waarschijnlijk ben jij illuminatie confirmed, alleen die lui weten dat
Feyenoord doet weer leuk mee, maar zie ze nog geen kampioen worden de komende jaren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh mijn voorspelling is dat ze het record van gelijke spelen van vorig jaar gaan verbreken.
TRU / Voorspellingen 2015
Al dacht ik dat Feyenoord kampioen werd![]()
En de beker kan nog he![]()
Hallo Lav!quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel zeer spijtig dat er van je voetbalvoorspelling weinig terecht komt
True..quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:41 schreef theguyver het volgende:
[..]seizoen is nog niet voorbij!
Wat een bazenkatquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
schattig hoor dit
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
zie je die kat? dat ben ik![]()
jammer dat het zon kort filmpje isquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:27 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Daar kan je een avond mee vullen qua vermaak
Ja. Ik ben ook wel nieuwsgierig wat ie nog meer van de tafel kan gooien.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jammer dat het zon kort filmpje is
https://www.facebook.com/(...)80214&type=2&theater < deze kan ook trucjesquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of wat hij nog meer voor kunstjes kan.
Waarschijnlijk alles wat ie wilt.. onopgevoede kutkatquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:14 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ook wel nieuwsgierig wat ie nog meer van de tafel kan gooien.
haha die poedel jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:35 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)80214&type=2&theater < deze kan ook trucjes
Mneequote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha die poedel ja
Had je better call saul nog gekeken?
Hahaha, denk niet dat ik dat ga doen, maar op zich wel een goeie suggestie! Mijzelf kennende ga ik dinsdag zeggen dat ik ze dinsdag toch echt alle 3 ga kijken om het vervolgens 'druk' te hebben met 1001 andere dingen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goedmorgen![]()
Je kan ook wachten tot dinsdag, dan heb je drie afleveringen in een keer.driedubbel genot!
haha anders wanneer het seizoen afgelopen is, alles terugkijken 😝quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:09 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hahaha, denk niet dat ik dat ga doen, maar op zich wel een goeie suggestie! Mijzelf kennende ga ik dinsdag zeggen dat ik ze dinsdag toch echt alle 3 ga kijken om het vervolgens 'druk' te hebben met 1001 andere dingen.
doen we. mijn bed.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha anders wanneer het seizoen afgelopen is, alles terugkijken 😝
soms. wel gezout, anders beetje saai.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet eten? Vind pinda's wel lekker op zn tijd
hoorde het vanochtend ja, ben direct onder een trap door gegaan, zwarte katten lopen zoeken, spiegels kapot gegooid, etc.quote:
heb vanavond verjaardag op die verjaardag komt een vrienden groep die ik 1,5 jaar geleen voor het laatst gesproken heb..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:03 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
hoorde het vanochtend ja, ben direct onder een trap door gegaan, zwarte katten lopen zoeken, spiegels kapot gegooid, etc.
Loopt vast wel los johquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb vanavond verjaardag op die verjaardag komt een vrienden groep die ik 1,5 jaar geleen voor het laatst gesproken heb..
ivm huidige vriendin..( vrouwtje )
word nog wat! verwacht veel gezeik!
Jah ze had zelf geen zin om mee te gaan, en moet me in houden van der..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:23 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Loopt vast wel los joh. En anders gewoon zeggen dat je de BNW knokploeg langs stuurt. Lost altijd alles op.
petsers als ze moeilijk doen!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jah ze had zelf geen zin om mee te gaan, en moet me in houden van der..![]()
Ik hoop Boskamp maar zal eens op zoek gaan op VBL.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:53 schreef Raakpoes het volgende:
Goeiemorgen lav godin!
Weet jij wie er vanavond te gast is?
YEAH!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop Boskamp maar zal eens op zoek gaan op VBL.
Boskamp!!! Dat wordt genieten Poes![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:32 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
YEAH!Bossie
Hopelijk zie ik het live.
Is toch het fijnste he?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:32 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
YEAH!Bossie
Hopelijk zie ik het live.
Ja echt wel. Boskamp is gewoon dé gast daar..quote:
quote:Journalist : "More than 100000 accounts, 20000 corporations, 180 billion euros... How did you get that?"
Falciani: "There was so much data.. So much data.. The bankers crypted everything. Everything. I had help from intelligence agencies to decrypt this. CIA agents in France helped me to decrypt the HSBC data. I couldn't have done it without the help of the americans"
Journalist: "How is your life now?"
Falciani : "I'm unemployed. I'm living in a house somewhere in France. Switzerland and HSBC are prosecuting me. They are after me. I received several death threats. I'm protected all the time by the French police and members of an intelligence agency from another country
Journalist : Is HSBC hiding something else?
Falciani : "Here is what I can tell you. They are not just into money laundering and tax evasion. They are involved in major bribery cases. They are paying politicians. Other banks are also involved"
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
KB, mooie plaatjes van Iran bij dit liedje
oh jeetje, ik heb echt onder een steen geleefd geloof ikquote:
Prima toch!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh jeetje, ik heb echt onder een steen geleefd geloof ik
Ja die vind ik ook zo mooi.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:13 schreef schommelstoel het volgende:
Eigenlijk nog mooier,
Bill Withers![]()
Lean on me.
Zo worden ze niet meer gemaakt/geschreven eigenlijk.quote:
Hij is lekker jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
Poes! Nu al topshow he? Eerste koek is al uitgedeeld
Goeiemorgen schoonheid.quote:
beetje, om 9u was er iemand buiten aan het snoeien ofzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:37 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Goeiemorgen KB. Heb je lekker geslapen?
Wat een klootzak. Heb je geslagen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beetje, om 9u was er iemand buiten aan het snoeien ofzo.
Voetbal gaat voor het meisje...snapquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:00 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Goeiemorgen schoonheid.
Wat zeg je ervan, vanavond, filmpje in een kamer waar de enige lichtjes kaars lichtjes zijn en een knetterend haardvuurtje en een heel dik zacht kleed?
(disclaimer: ik kan vanavond niet, Feyenoord)
in mn gedachten heb ik hem helemaal van kant gemaakt ja. Hoe was jouw nacht?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:01 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Wat een klootzak. Heb je geslagen?
ik vind sam smith echt leukquote:
Goed bezig, goed bezig. Mijn nacht was.. dromerig. Meh. Geen goed gevoel over gehouden, maar ik weet niet meer wat ik heb gedroomdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in mn gedachten heb ik hem helemaal van kant gemaakt ja. Hoe was jouw nacht?
De ultieme liefde.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:38 schreef Raakpoes het volgende:
Enn... http://www.nydailynews.co(...)ed-article-1.2115104Mooi is dat.
dat doen ze met iedereenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
'AZ werd door PSV geslacht in de counter'
Roses are redquote:
Heb je een moeilijk dagje Div?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Roses are red
Violets are blue
Vodka costs less
Than dinner for two
Nee hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je een moeilijk dagje Div?
Nagellakremover is nog goedkoper en ruikt hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Roses are red
Violets are blue
Vodka costs less
Than dinner for two
Drinkt ook zo lekker weg hequote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nagellakremover is nog goedkoper en ruikt hetzelfde.
Nou, zal het vanavond eens proberen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig smaakverschil zit tussen die twee. Jakkie.
Hahaha.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, zal het vanavond eens proberen.
Als ik morgen niet meer wakker word kom ik je opzoeken!
Oke loiverdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha.Komt wel goed schatje.
Ha, maak geen excuses hoorquote:
daaromquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:29 schreef Divje het volgende:
Achja, 18.30 vanavond is m'n grote liefde op tv.
Ha, kom zojuist van de groentemanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu even naar de supermarkt, bier halen
Hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:31 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ha, kom zojuist van de groenteman
Jij hebt echt een flinke pets op je billen nodig.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klinkt goed dit, wat is er gebeurd.
Oei, voetbal zeker. Gevoelige snaar geraakt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij hebt echt een flinke pets op je billen nodig.
Je bent zelf een gevoelige snaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oei, voetbal zeker. Gevoelige snaar geraakt.![]()
Het is valentijn en je wil direct bespeeld worden?quote:
quote:
met nutellaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:06 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
voor de vrijgezellen heren, en evt dames![]()
Betere valentijn kan bijna niet!
* Fogel boekt ticketquote:
Nee hoor, ik ben een hoaxquote:
Nee, je woont in 1 van de mooiste landen ter wereld. Jij bent een echte!quote:
Meest gespeelde sport ter wereld, dus vast wel ergens waren er wat een balletje aan het trappenquote:
sex is geen sport?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Meest gespeelde sport ter wereld, dus vast wel ergens waren er wat een balletje aan het trappen
Fogel is een echte baas.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, je woont in 1 van de mooiste landen ter wereld. Jij bent een echte!
geen vast onderdeel op de olympische spelen, al word er behoorlijk wat afgewipt daar!quote:
L heeft er zin in dat voel je gewoon.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel. Eén van de lekkerste sporten. Nee, dé lekkerste sport.
Zou toch mooi zijn. Olympisch snel wippen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen vast onderdeel op de olympische spelen, al word er behoorlijk wat afgewipt daar!
toch patatbezorger gedaanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd gozer
Wat voor werk?
10 km enkel is het verst denk ikquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah lekker
Bezorg je ook ver van huis?
Nee joh, deze foto is helemaal nep en die heb ik vooral eerder vandaag niet zelf genomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, je woont in 1 van de mooiste landen ter wereld. Jij bent een echte!
hoe bedoel jequote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh. das wel een tegenvaller
dan ff een adresje googelen!
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah lekker
Bezorg je ook ver van huis?
Geef haar mijn portie ook Tjackaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom je hier bezorgen? we wonen in de buurt van elkaar
Wel goeie fooi geven hoor!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:47 schreef theguyver het volgende:
[..]krijg er honger van!
1 frikandel speciaal 2 bami happen en gezinspatat!
pm voor adres !
dank je.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee joh, deze foto is helemaal nep en die heb ik vooral eerder vandaag niet zelf genomen.
[ afbeelding ]
lijkt mij tofquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom je hier bezorgen? we wonen in de buurt van elkaar
Maar je hebt hem. Tofquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dank je.
is nog nooit zo moeilijk geweest voor een bijbaantje echt ongelooflijk.
Veel kapers op de kust of wat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dank je.
is nog nooit zo moeilijk geweest voor een bijbaantje echt ongelooflijk.
wauuuuuwiequote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee joh, deze foto is helemaal nep en die heb ik vooral eerder vandaag niet zelf genomen.
[ afbeelding ]
quote:
Dag guyvie. Fijne avond en tot morgenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:50 schreef theguyver het volgende:
[..]tuulk ik ga foetsie toedels lui
tjacka echt super top! succes man
21 dus al snel te oudquote:
That's the spiritquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
21 dus al snel te oud
voor bijbaantjes in Amsterdam woon ik volgens hun te ver
pure onzin maar ach
maar ik heb nu wat
halfjaar volhouden en dan gewoon betaalde stage
Weet je, van dit soort mensen zouden er meer moeten zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
21 dus al snel te oud
voor bijbaantjes in Amsterdam woon ik volgens hun te ver
pure onzin maar ach
maar ik heb nu wat
halfjaar volhouden en dan gewoon betaalde stage
Thx lavquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
That's the spiritnet als in de bollen en in de kaas.
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je, van dit soort mensen zouden er meer moeten zijn
Niet opgeven en gewoon doorgaan en daardoor succes boeken. De meesten zoeken niet eens of geven erg snel op.quote:
ach Fogelquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je, van dit soort mensen zouden er meer moeten zijn
Wallieeeeeequote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:57 schreef Raakpoes het volgende:
Heb net Wall-E gekeken. Wat een toffe film
Volgens mij was dat toen ik hier kwam posten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:00 schreef Divje het volgende:
B. ik ben de quote kwijt waarin ik voorspelde wanneer we #200 gingen halen..
Volgens mij zit ik er giga naast als we straks nog maar 10 deeltjes moeten vullen
Dan nog, bij velen komt het niet verder dan dromen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach Fogel
ik heb zoveel dromen die dromen kosten geld
Dus dan komt de motivatie van zelf
dank jequote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan nog, bij velen komt het niet verder dan dromen.
Ik vind het tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |