Maar een CO melder detecteert geen aardgas, dus dan beter een gasmelder plaatsenquote:Op zondag 15 februari 2015 11:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vanaf 25 euro!Ik vind gas in huis eng, dus als ik in een huis zou komen te wonen met een gasinstallatie dan zou het mijn eerste aanschaf zijn.
quote:Op zondag 15 februari 2015 11:41 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar een CO melder detecteert geen aardgas, dus dan beter een gasmelder plaatsen
Allebei is het beste uiteraard.
Zo leer je nog eens wat in een bakkerijtopicquote:Op zondag 15 februari 2015 11:41 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar een CO melder detecteert geen aardgas, dus dan beter een gasmelder plaatsen
Allebei is het beste uiteraard.
Een alles in één ding zou handig zijn.. maar ook vast duurquote:Op zondag 15 februari 2015 12:36 schreef RobinOok het volgende:
En een rookmelder.
Zie je?
Veel teveel gedoe allemaal.
Is niet handig, alles in 1.. Gas gaat omlaag, rook omhoog. Dus je hangt ze ook op verschillende plekken in huisquote:Op zondag 15 februari 2015 12:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Een alles in één ding zou handig zijn.. maar ook vast duur![]()
Het is hier ook iets wat op de 'ohja dat moet nog een keer' lijst staat. Rookmelders hebben we wel al lang.
quote:Op zondag 15 februari 2015 13:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Is niet handig, alles in 1.. Gas gaat omlaag, rook omhoog. Dus je hangt ze ook op verschillende plekken in huis.
Klopt, niet alle gassen gaan omlaag. Maar het onderschrijft wel dat het ene gas omlaag gaat en andere omhoog..quote:Op zondag 15 februari 2015 13:27 schreef NedKelly het volgende:
[..]volgens Elro dan. http://www.elro.eu/nl/pro(...)ging/elro-gasmelders
Ja weet ik welquote:Op zondag 15 februari 2015 13:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Is niet handig, alles in 1.. Gas gaat omlaag, rook omhoog. Dus je hangt ze ook op verschillende plekken in huis.
Leuk!! Wat een werkquote:
Een fiets met een bord eraan denk ik. Dan hoef je geen vergunning oid.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk!! Wat een werk
Ook het lopen naar de winkel, heb je een goed beeld.
Vooraan de straat als jullie open zijn een bord?
Zo'n ouwe bakkersfietsquote:Op zondag 15 februari 2015 18:37 schreef Isegrim het volgende:
Een fiets met een bord eraan denk ik. Dan hoef je geen vergunning oid.
Apart figuur is dat.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:34 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Mooi![]()
En ik spotte aan het begin van het filmpje Aad de Sparta kapper
Als ik de verhalen hoor komen er volgens mij alleen Spartanenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Apart figuur is dat.En als hij eens per week een klant heeft is het veel volgens mij.
Hij heeft wel een mooie naam.
Haha ja bij Sparta is hij echt een begrip.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:30 schreef Isegrim het volgende:
http://mijnerzijds.nl/de-mensen-kennen-mij-als-aad-van-de-kapper/
Ik had echt nog nooit van hem gehoord verder. Maar kennelijk is hij een soort begrip.
Ja Louis (geloof vd Krogt) in Schiedam.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:38 schreef Isegrim het volgende:
Was er ook een Sparta-bakker? Mčn, er gaat een nieuwe wereld voor me open.
Niet zo lelijk hequote:Op zondag 15 februari 2015 22:45 schreef Erasmo het volgende:
Sparta gelegenheidsbrood als er wat te vieren valt dan maar? Die hoef je in ieder geval niet zo vaak te bakken
Heb nog even zitten zoeken, hij heeft zelfs die domeinnaamquote:Op zondag 15 februari 2015 22:38 schreef Isegrim het volgende:
Was er ook een Sparta-bakker? Mčn, er gaat een nieuwe wereld voor me open.
Ik had het gezien ja. Grappig.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:26 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Heb nog even zitten zoeken, hij heeft zelfs die domeinnaam
http://www.spartabakker.nl/
Sparta-bakker Louis sluit waarschijnlijk winkel
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:23 schreef Chell het volgende:
Over drie weken verhuis ik naar Rotterdam en kan ik eindelijk brood bij jullie bestellen
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:30 schreef Isegrim het volgende:
Nee!![]()
Ze hebben om een laatste uitstel gevraagd, tot vrijdag.
Ze dachten, langgerezen brood, dan hebben die lui vast wel geduldquote:Op maandag 16 februari 2015 22:49 schreef Isegrim het volgende:
Alle goeie dingen komen langzaam, zullen we maar denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |